Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figyelj km óra szerint 180. lehet hogy csal 5-10 et de töbet nem akoris 170-175 gyáriba. most kapot uj blokot nagyob karbi. verseny membránt.és verseny kipu rendszer maradt. majd ki derül mit tud. :)
Ha elől 2 foggal nagyobbal forgott 12500-at, akkor az nem 185 volt hanem vagy 200! nagyon jó motorod van, bocs, hogy kérdőre vontalak, tényleg még egyszer elnézést! Ha még tuningolnád is, hát a gp-sek sírnának :)
jah hát hallod volt egy fogócskánk haveromal a mitó mellet volt a jeti (nevezetü autó) ha tudod milyen kocsi. 185 el ment a mitó mellet és sajnos le álította haverom és megkérdezte tőle hogy ki volt a másik motoros mert 190 el jött utánunk és még távolodtam. persze akor ugyanazal a kopotas dugóval volt csak anyi hogy volt rajta egy sport rendszer.
az rs em 6. ban nem gyári áttétellel gyári 14/39 aszem és nekem 16/39 van és igy forgot ki gyári fötengelyel csapágyakal ami persze hibátlanok voltak. nem a gyári dugó volt bene mert 35ezer km vana mociba igy 1 méretel nagyob de az is kipotas volt. és ki forgot 12.5ezret. 28 as karbival.:)
Mindenki vonja le belőle magának a megfelelő konklúziókat.

Nem bontásból írtam.
Úgy imádom olvasni ezeket a "gyari" sebesség határokat.

Kb olyan mint amikor nyáron talakoztam egy sraccal akinek AF1 ese volt.
Megcsodaltam mert műszakilag érdekelt.
Aikor megkérdeztem tőle a "nagy kérdést"
Mennyit megy ?
Úgy felvalrol odavetette 220 körül van a vége.
És hogyan ?
160 as hengerrel.

Nem is kérdeztem többet.
Nem akartam belemenni jobban a dologba.
Látszott rajta a szakértői véna.

Csak úgy gondoltam megemlítem.
Az a 185 12500 volt 7.-ben gyári áttétellel... Ha olyat forog neked utolsó sebességben a gyári motor akkor valami nagyon jót fogtál ki... Mifelénk csak kb 11-ig forognak :S
Annyit... 250et nem? Kb 160 volt az a 180
Üdv.
Cserélném motorom rs 125 re...
http://www.kepesmotor.hu/april...
Hát szerszámom van regeteg. esetleg speciális méröm nincs amivel tizedre pontosan kitudom mérni a hézagokat és így hozzá sem fogtam. új cuccokkal. régi cuccokkal simán össze teszem. meg ha nem rs röl lenne szó amit megbecsülök megcsináltam volna de nem akarom hogy baja legyen. Én sem sértésnek írtam de ha ennyi szerszámmal és tudással rendelkezel kár hogy nem tanultad ki a szakmát!
simán meni kel egy rs nek 180 at ha ki van véve a kipufogó fojtás. meg fojtatlan cdi vel. gyári mitó ismerösömé ment 180 at és gyorsulásba sehol nemvolt uj dugó hengerel az rs em melet. pedig kiseb a akrbim meg kopotabb a hengerem.
Szia igen érdekelne, képet és bordamélységet kérhetnék? meg e3gy évjáratot
köszi
Óra szerint mehetett más kép nem hinném. Ha megvan piszkálva akkor megy úgy inkább.
A francokat nem lehet megcsinálni!
Nekem van hozzá ami kell! Mindent ki tudtam mérni is...
Jól be lett lőve minden direkt úgy lett esztergálva a hengerfej is!
Ezzel nagy hülyeséget mondtál már bocs! Inkább esetleg te nem teheted meg hogy otthon csináld mert nincs hozzá szerszámod meg annyi szakértelmed se talán... Ezt nem sértésként mondom!
Nicasilos, de ha a gyári motorod ment 180-at akkor megeszem a kalapom, illetve a bukósisakom :)
Szedtem már szét a blokkot én is. tömítést cseréltem stb de most minden új lesz benne és ha véletlen kifelejtek egy kis dolgot is akkor 1 honapon belóül kuka is lehet a blokk. így inkább szerelőt választottam. de amúgy gondolom vas perselyes a hengered. Hogy reszelgeted.
nekem is ment 180 at gyári cuccokkal as karbival gyári kipuval. és gyári cucokal a blokba csak 1 el nagyob méretü dugatyu volt bene. és azis elég kipotas volt már. 35ezer km volt a blokomba és gyári fötengely volt bene meg csapágyak 1x cserétlek bene dugót és enyi.
Nem vagyok motorszerelő, de elárulom, hogy esztergálva van a hengerfejemből és a hengerbe is belereszeltem. 185-t tudott a motor. Gyári karbi, kipufogó stb. Szóval nem olyan durva dolog. De ha nem vagy biztos magadban persze mindképp érdemes a szerelőt választani, nem arra mondom!
Hát ha neked az a szakmád. de tudod ha sikoltják a hengert hengerfejet vagy akármi szerintem nem tudod megcsinálni ha nem tanultad. lehet össze tudod tenni mert én is össze tudom. de inkább olyanra bíztam aki ezt csinálja több éve. megvetem hozzá 160 ezer ért alkatrészt és inkább össze rakattam minthogy menjen fél évet és kuka legyen.
Érdekel még? Nekem lehet lenne.
Hogy a picsába ne tudnám belőni itthon, ne viccelj :D
*Esetleg Simson s51 alkatrészeket beszámolok!:D
Sziasztok! Van pár cuccom nevetséges áron odaadom!
Van egy 8000es fordulaton leszabályzó gyújtásom, ezzel produkál 11kw-ot a motor (pl. kmp-hez), a kábelek színe is passzol a gyári elektronikához szóval egyszerű bekötni. 3000-ft
Egy piros 30cm-es piros neon, új inverterrel 12V-os! 2500ft
Magnézium powernyelv 1000ft
Rotax 122es sérült henger 8000ft
Fix powernyelv, tömítéssel 2000ft
email.: uszozoli125@citromail.hu
enyém porfestve let minden ki let cserélve és igen szerelö mert othon nem tudod megcsinálni. nemtudod belöni a süritési hézagot és ezáltal nem fog ugy meni a mocid. azsem minden hogy milyen üzemanyaghoz van hézagolva a mocid. stb.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_125_11_kw-7169959