Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rossz a karburátor mert túlfolyik? :)
Próbáld meg beállítani az úszószintet és akkor jó lesz! :D
Schliemann nekem szimeringes első telókat küldött hibátlan gyanánt!
és ezt követően azt írta 'aki hibátlan alkatrészeket akar, vegyen újat és ne egy közel 20 éves motorból bontottan...
Schliemann ROSZ Karburátort adott el nekem !

Tulfojik ! rosz az egész belseje ! legsziveseben viszaküldeném !

IGY vásároljatok tőle !
szia! tavaly tőled vettem egy 11kw olasz papíros '99-es RS125 vázat, amin nem volt adattábla...
segítséged kérem! vele azonos (ZD4MPB1... ) adattábla fényképére lenne szükségem a hiányosság pótlásához.
esetleg más segítségét is szívesen fogadom.
em@il címem: cvbnm88@freemail.hu
köszönöm!
Igen tudom egy pár hete beszéltünk!
Privátban ! gombos0210@freemail.hu
Éppen van Wössner dugóm, ami könnyített verseny dugó, meg jó állapotú henger!
30-403-6551
Wössner megy bele akkor!
Szerintem bele rakhatód a Meteor dugót is de én mondjuk inkább Wössnert raknék. Szerintem egy ilyen komolyabb dugóval jobban bírná ha forgatod is...
csá ! KB ami nekem is lehet
1. nézd meg a gyerlyát !
2. fojik-e a tankból a karbiba elég benya
3. karbi fufókák at nézd meg
4 légszürö membrán..
ha ezet mind megnézed tuti valahol a hiba nekem az első 3 pontba mindegyik hibás volt egyszerüen a motor nem káp benzint melegszik meg minden baja van ( vetem egy uj karbit most mert nem rá való volt ha minden igaz holnapra megjön és okosabb leszek :)
Eladó RS alkatrészek, nagyon sok minden megvan még, ha valami érdekel, érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@indamail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
A galériában szereplő alkatrészeken kívül is vannak cuccaim!
Üdv. Dugóval kapcsolatos kérdésem lenne!? Meteor dugó mennyire jó, érdemes-e olyat rakni bele vagy akkor kicsivel drágábban inkább Wössner? Egyébként perselyezés előtt álló hengerembe kellene! Jah és rotax 123-as blokk!
spmito@freemail.hu
spmito@freemail.hu-ra írj listát mi kell és írom az árakat.
alaplap-lendkerék-jeladó-cdi trafó=25000ft tudok adni gyujtást rotax 122-re
lehet kevés a benzinszint a karburátorban (?)
Aprilia Rs 125 (2006) a power 1-es 2-es be tökéletesen működik végig pörög 12E fordulatig, majd 3.-ba mikor eléri a 8100-at ott nyit mindig befullad és leakar állnia motor, de ha vissza engedem a gázt újra indul és utána tökéletes. Ha huzamosabb ideig megyek powerbe egy idő után hirtelen megint leakar állni a motor, de ha visszaengedem a gázt, akkor utána teljesen jó. Mi lehet a baja?
Köszi előre is a segítséget.
Szia van plexim 2002es RS röl gabofreemail.hu9@freemail.hu
Szia, érdekelne. írj légyszi e-mailt. (becsiszabi@citromail.hu)
Eladó Aprilia Af1 Sintesi alkatrészek:

Blokk egyben( henger+dugattyúval+vîztérfedéllel): 50.000Ft
Blokk ( henger+dugó nélkül ): 20.000Ft


Henger+dugattyúI(Wössner-könnyített) : 30.000Ft

120/60 R17 slick: 5.000 Ft

RS Arrow rendszer: 25.000Ft

Egyéb alkatrészek telefonon érdeklődhető

30-403-65-51
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék: 7500
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 12.000
Komplett hátsó fék szett: 10.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Komplett első fék szett: 30.000 (RÉSZENKÉNT IS ELADÓ)
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Rotax 123as block: 35.000

Ha valami olyasmire van szükséged ami nincs kiírva érdeklődj nyugodtan!
06-30/40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
esetleg erre az e-mail cimre tudsz irni? ott meg beszélnénk hogy mi kelene és hogy menyi lenne az ára.
kiscsende@freemail.hu
udv!
komplett gyujtast keresek rotax 122 blokkhoz!
hello: nekem van jó fejidomom=10e