Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hasonló gondom nekem is volt mikor a vezérlés fentebb került.
Akkor 6.-ba nem akarta elérni a powert. De ha 5.-be ki volt pörgetve akkor ment. 7800-as elektronika van az enyémbe. 6.-ba ott meg állt és ennyi.
Nem volnék így biztos benne hogy cdi vagy power baja van a tiednek. Látni kéne ezt inkább szerintem! Így nehéz megmondani.
Többel kell kipróbálni! Nem csak úgy hogy beleraksz egy jóval nagyobbat és akkor így nem jó.
Hogy jött elő ez a gond amúgy? Lehet nem is a karbi kínlódik.
A 34-es dellortomba van 160-as
a power elektronikáért és a power bovdenért mennyit kérsz?
nem tudom milyen elektronika van benne, még nem néztem meg (nem volt rá időm, de tervezem ), csak mondták, hogy ha gyári akkor 7200-as.
igen, ha nem pörgetem ki, csak simán normál tempóba megyek vele, akkor 98km/h-nál (kb., de a fordulat biztos, hogy 7200) vége van, onnantól alig gyorsul, és max 120-ig (olynakor húz-nemhúz-húz-nemhúz..)
...ha kipörgetem előtte 3.-4.-be ahogy kell ( ), akkor nem szorul meg 98-nál, akkor akár 155-160-at is ki tudok szedni belőle
ez a bajom nekem is, ha ki tudnám próbálni másik elektronikával, vagy cdi-vel, akkor tudnám, hogy mit kell bele vennem, de így zsákbamacska :/
Szia. Külön a nyelv nem eladó?
érted most az a baj hogy dci is lehet meg elektroika is és feleslegesen nem akarok ki dobni 10e ft ot 1-1 alaktrészért..
ha jól tudom a gyári érték 125 és 130 között szokott lenni
Nem jó raktam még rosszabb lett, majd keresek egy tuti kis szerelőt aki jól be tudja karburálni :)
eladó!
Az szép
Akkor lehet kevesli rakj bele nagyobbat akkor 140-150-el jónak kéne lenni.
Elnéztem egy kcsisit 135 ös főfuvi volt benne csak hírtelen mikor meg láttam szívinfartust kaptam hogy most mi van és egyből írtam :D
Kicsit jobban is fogalmazhatnál! Nehéz volt értelmezni kicsit.
7200-as elektronika van benne?
Tehát akkor ha nem pörgeted nyugisan mész vele nem pörög ki?
De ha pörgeted mind1ik sebességbe akkor viszont kipörög 5-6-ba is?
de egyébként csak 5-6.-ban csinálja 7200-as fordulatnál pontosan, sehol máshol!
hát annyira érezni, hogy ha olyankor húzom neki a gázt, amikor ezt csinálja, akkor 120 a vége! Ha viszont már előtte kipörgetem jobban, akkor 155-160-at megy, olyankor van bent erő, mikor meg azt csinálja, akkor nincs, alig akar gyorsulni olyankor (mondom, 120-ig)..
Nem lehet hogy inkább túl sokat kap?
Inreális az a 260as fúvóka!
Ezt csak épp hogy érezni nem?
Mert ha a levegő nem jól van belőve akkor van hogy ezt csinálja.
Jól kell beállítgatni a dolgokat.
nekem ugyan ez a gondom, csak kb 7200nál (kb. ha 98-cal megyek), mióta megvettem, azóta ez a gondja, és tök idegesítő, hogy nem tudom tartani azt a tempót, mert húz-nemhúz-húz-nemhúz
nekem azt mondták, hogy power-elektronika, nem a tekercs, hanem hátul az ülés alatti elektronika lehet a gond...
hali az miért lehet h nyit zár a powerem? pl 6 ezren tartom fojamat és nyit zár? power elektonika vagy cdi?
Jobban mondva VST28 CD ami ilyen buzi elektronikus. és nem értek semmit, arra gondolok hogy esetleg szabályozza a benzin mennyiséget csak nekem az meg halt?
Segítsetek mi az hogy nekem gyári karbi ( Dellorto vhst28) ba a fő fúvóka 268 as méretű de viszont nem eszik sokat de nem megy a motort mikor nyit a power benzin hiány tünete lép fel és a karbi nincs el dugulva
írtam em@ilt.
ocsi elfelejtetem leveni a beálitást
ez fasza teló! mérd meg ekora a vilaátmérőlye?