Ha kizárod ezeket a tényezőket akkor elvileg mindennek jónak kell lennie, bár írtad, hogy a hengerfejen lett valami okosítás, én azt tudom elképzelni, hogy összejátszott a felületek nem pontos zárása, és a találomra húzott csavarok. Így tudott átfújni a víztérbe. Ha továbbra is fent áll majd ez a probléma, akkor rossz a hengerfej gömbsüvegének alakja és ezért nyomja szét a hengerfejet. Ha tudsz szerezz be új hengerfej anyákat és tőcsavarokat, lehet már szenvedtek valamiféle maradandó alakváltozást és a meghúzásnál lehet eltörnek. Remélem sikerül megoldanod.
Na ja. A víz az már csak ilyen. Lehet jobb lett volna egy másféle megoldás. De mondjuk ez is bevált ha jól van minden... csak most én szopok vele egy kicsit.
Az szép akkor el voltál vele.
Hát igen tuti az volt a baj amit írsz az látható legvalószínűbbnek.
Én is mértem és 2mm-es vastagságú való bele. Majd veszek is egy ilyet.
Az lesz amit mondasz!
A héten elvileg meg lesz a henger fej síkolás.
Meg akkor nyomaték kulccsal meghúzom szépen átlósan 30NM. De nem hinném hogy amúgy az baj lett volna hogy érzésre húztam össze meg átlósan is csináltam.
Igen, valószínű!
A helyzet az hogy mikor járattam(úgymond járattam mert ugye bár nem igazán volt csak óvatosabb voltam vele 40-50km-ig és nem powereztem) gondolom nem olvastad a régebbi írásom. És mikor egyszer meghúztam később jobban akkor jócskán többet tudott mint valaha is! Ekkor lehet megkínált a tömítést már mert mikor kimentem vele máskor mintha lomhább lett volna. Gondoltam a túlzót hengertalp miatt meg el is enged a sűrítési végnyomásból mint más is mondta. És a 110kilom alatt megy 150km/h ami ha úgy nézzük nem is rossz. De ha ez meg lesz oldva akkor jócskán többet fog tudni valószínű mert mikor még nem volt gondja akkor még 2esbe is teljes gáznál emelte magát kerékre szinte, 1-esbe úgy kellet vissza engedni mert ki ment volna alólam.
Nem rég csináltam alu talpat is a henger alá a héten meg sikoltatóm a hengerfejet. A vizet meg 1-2 hete nyomja ki mikor már teljesen szétmegy a tömítés.
A sűrítési végnyomás 7,5-8bár ami kevés! 12bárnak meg kéne lenni egy felújított motornak.
Gyári henger fejel nem mehet 1,1mm alá. Gondolom sok mindenkinek 1,4-1,5mm-re van hagyva. De én kicsit tuningolni akartam. Igen lehetséges hogy azért mert a motor le olvad a detonációtól!
Ez a hengerfej ami módosítva van azt közelebb lehet rakni 0,9m-ig lehet rakni ami így is van nekem. Ezzel szokták a sűrítési végnyomást is növelni hogy valamivel közelebb rakják a hengerfejet!
A 8Bár amit te itt írsz az valami vicc de te akkor csináld így ha gondolod!
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
34-es Dellorto karburátor 15.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 3.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves vagy érdeklődj telefonon!
Tel.:
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
eladó alkatrészek 2006-2012 es rs 125 re hasidom : 5000 ft
index : 2000 / db
hátsó csík idom : 5000 ft / db
karburátor : 15 000 ft !
Hűtő védő : 2000 ft !
power motor : 5000 ft ! computer(3500 ft )
Kábel köteg : 10 000 ft ! computer : 5000 ft !
első sárvédő : 1000 ft !
Helo!
Tegnap levettem az első kereket és próbáltam összenyomni a teleszkópokat, és nagyon úgy tűnik, hogy az egyik szár könnyebben mozog mint a másik..
szerintem ez igy nem gyári :/
vagy nektek is ilyen?
(RS 125-2007)
Egy kis segítséget kérnék:
mitől lehet az hogy bemelegedve álló helyzetben odahúztam neki
a telit és 9000 körül bedarált utána hirtelen el kezdett faszán működni
,utána rendesen kiforgott . Lehet hogy le volt koxolva a powernyelvem?
Eladó alkatrészek!
Power motor,elektronika(7800),ház,bowden.nyelv nincs már
gázbowden, km óra és ford.sz.mérő spirálok, gyújtás trafó, index relé..komplett zár szett, Karbon membrán, Bitubo gázos állítható hátsó rugós tag, hátsó felni jó tárcsával(külön is), első villa, összes idom, ülések, régebbi fajta műszerfal, kormánykapcsolók, meg sok apróság van még, kérdezz bátran ha érdekel valami vagy ha nincs is itt leírva lehet hogy van még.
tel.: 06 20 49 18 679 vagy emailt is olvasok: krx93@windowslive.com
Eladó RS alkatrészek, majdnem minden van, ha valami érdekel érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@freemail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
persze ha nem egy agyonégetett karcos darabrol van szo
szerintem
Hát igen tuti az volt a baj amit írsz az látható legvalószínűbbnek.
Én is mértem és 2mm-es vastagságú való bele. Majd veszek is egy ilyet.
A héten elvileg meg lesz a henger fej síkolás.
Meg akkor nyomaték kulccsal meghúzom szépen átlósan 30NM. De nem hinném hogy amúgy az baj lett volna hogy érzésre húztam össze meg átlósan is csináltam.
A helyzet az hogy mikor járattam(úgymond járattam mert ugye bár nem igazán volt csak óvatosabb voltam vele 40-50km-ig és nem powereztem) gondolom nem olvastad a régebbi írásom. És mikor egyszer meghúztam később jobban akkor jócskán többet tudott mint valaha is! Ekkor lehet megkínált a tömítést már mert mikor kimentem vele máskor mintha lomhább lett volna. Gondoltam a túlzót hengertalp miatt meg el is enged a sűrítési végnyomásból mint más is mondta. És a 110kilom alatt megy 150km/h ami ha úgy nézzük nem is rossz. De ha ez meg lesz oldva akkor jócskán többet fog tudni valószínű mert mikor még nem volt gondja akkor még 2esbe is teljes gáznál emelte magát kerékre szinte, 1-esbe úgy kellet vissza engedni mert ki ment volna alólam.
Nem rég csináltam alu talpat is a henger alá a héten meg sikoltatóm a hengerfejet. A vizet meg 1-2 hete nyomja ki mikor már teljesen szétmegy a tömítés.
A sűrítési végnyomás 7,5-8bár ami kevés! 12bárnak meg kéne lenni egy felújított motornak.
Gyári henger fejel nem mehet 1,1mm alá. Gondolom sok mindenkinek 1,4-1,5mm-re van hagyva. De én kicsit tuningolni akartam. Igen lehetséges hogy azért mert a motor le olvad a detonációtól!
Ez a hengerfej ami módosítva van azt közelebb lehet rakni 0,9m-ig lehet rakni ami így is van nekem. Ezzel szokták a sűrítési végnyomást is növelni hogy valamivel közelebb rakják a hengerfejet!
A 8Bár amit te itt írsz az valami vicc de te akkor csináld így ha gondolod!
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
34-es Dellorto karburátor 15.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 3.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves vagy érdeklődj telefonon!
Tel.:
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
mennyit kersz érte ?
index : 2000 / db
hátsó csík idom : 5000 ft / db
karburátor : 15 000 ft !
Hűtő védő : 2000 ft !
power motor : 5000 ft ! computer(3500 ft )
Kábel köteg : 10 000 ft ! computer : 5000 ft !
első sárvédő : 1000 ft !
Tegnap levettem az első kereket és próbáltam összenyomni a teleszkópokat, és nagyon úgy tűnik, hogy az egyik szár könnyebben mozog mint a másik..
szerintem ez igy nem gyári :/
vagy nektek is ilyen?
(RS 125-2007)
markisa_17@yahoo.com
nemtudom h menyit érhet de irj rá 1 árat vagy engem érdekelne hátsó kapaszkodó.vagy km/óra csiga ráfietésel is.
Engem érdekelne a nyelv mennyibe adod oda?
mitől lehet az hogy bemelegedve álló helyzetben odahúztam neki
a telit és 9000 körül bedarált utána hirtelen el kezdett faszán működni
,utána rendesen kiforgott . Lehet hogy le volt koxolva a powernyelvem?
Power motor,elektronika(7800),ház,bowden.nyelv nincs már
gázbowden, km óra és ford.sz.mérő spirálok, gyújtás trafó, index relé..komplett zár szett, Karbon membrán, Bitubo gázos állítható hátsó rugós tag, hátsó felni jó tárcsával(külön is), első villa, összes idom, ülések, régebbi fajta műszerfal, kormánykapcsolók, meg sok apróság van még, kérdezz bátran ha érdekel valami vagy ha nincs is itt leírva lehet hogy van még.
tel.: 06 20 49 18 679 vagy emailt is olvasok: krx93@windowslive.com
sz.schliemann@freemail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....