Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !
Igény szerint eladó egy Rotax 123 as GILARDONI 2-es henger, alapméretes persellyel, a hengert elvittem gépműhelybe, ha kérem raknak bele egy perselyt amit alapméretre fúrnak.

Ára:28000 FT
Egy dugó hozzá (meteor)13 590 FT
Szóval kb 40 000 ból lesz egy alapméretes hengered dugóval, ráadásul az erősebbik fajta ennyiért bontottat kapsz kopott dugóval !
Ha érdekel 06 30 834 27 64

a képen a henger van ami perselyezve lesz !
Szia igen meg megvan
csáo megvan még a henger?
Köszi.
Igaz, viszont nem m1 mekkora a nyomás. Nálam ahogy vettem le a sapkát egy csomó vizet is kinyomott. De amúgy szerintem is a karbival lesz a gond...
Nyomás ígyis-úgyis lesz, mivel ahogy melegszik a hűtővíz úgy nő a nyomás a rendszerben.
Én akkor is a karbinál keresném a gondot, van benne vagy 10 fúvóka, bárhol lehet gond. Ha tényleg tanácstalan vagy cseréld ki egy az egyben (nekem bevált), a gyertyacsere meg alap. A dugattyú tuti ok?
Lehet hülyeség de egy próbát megér.... nekem most lett összerakva a moci 160-as hengerrel, egy ideig jó is volt aztán elkezdett darálni, elment az alapjárat. Nálam a hengerfejnél nyomta ki a gumigyűrűt és a henger beledolgozott a vízbe. Akkora hézag nem volt h a víz beköpje a gyertyát viszont erőtlen volt a motor és dadogott. (először azt hittem csak az a baja h túl dús a keverék és nem kap elég levegőt) Annyit esetleg próbálj meg h kicsit járatod a motort és utána csavard le a víztartály sapkáját, ha nyomás van a tartályba valószínű h ez a baja ha nincs nyomás benne akkor meg 90% h nem ez lesz a hiba forrása.
Olyan 10 000 Ft körül már kapsz. Persze ez függ a márkától, és attól, hogy hol veszed.
Mennyibe kerül egy új aksi az RS125be?
Köszi
nekem van power elektronikam :)
xxpc@citromail.hu
Ezek szerint még mindig tele vagy bajokkal nem semmi! Elolvastam miket írtál.
És nekem is ma lett ki az összes faszom már!
Ma itt kínlódtam vele hogy hátha tökéletes lenne de nem lett az. Nekem mondjuk jócskán kisebb gondom van...
keresek ha lehet egy helyröl vagy ha olcsó akkor jöhet több helyröl:
-power elektronika
-power motor
-2db power ház
-2db mutatos höfokmérő óra
-hőfokmérő gomba
-2db bovden
Próbáltam, semmi változás
ja igen és a lényeg a link lemaradt
Mielőtt kicseréled, próbáld meg kisebb gyertyahézaggal.
Légszűrőm tiszta, gyertyára nem gondoltam, de akkor veszek majd egy újat ezen ne múljon. Karbim amúgy okés, eddig is jó volt a főfúvóka is nem hiszem h egyik percről a másikra meg gondolná magát.
Karbon membrán lapok vannak benne, szemre tökéletes zárással teljesen jó állapotban. Sok olajat nem hinném a pumpa minimálisan van a gyárinál kicsit többre állítva. tényleg minimálisan. Teljesen felmelegszik ezzel nincs gond. Dugó egyben van
Elég ismerősek ezek a dolgok, többször is volt már hasonló... Szinte kizárt, hogy elektronika. Ugye az alap, hogy a légszűrő tiszta legyen, 1 gyertyacsere. Aztán a karbi legyen oké. Mivel ezekhez nincs külön alkatrész, csak főfúvóka simán érdemes venni egy mindenképpen RS-ről bontott, nem kókányolt darabot és egy az egyben rápróbálni. Talán a membrán is csinálhat hasonlókat, de az inkább akkor ha sérült vagy nem a motorba való lap van rajta... Még akkor szokott ilyeneket csinálni ha sok olajat kap és egy ideig nincs kiforgatva, de gondolom azóta már huzattad tartósabb ideig.. Egyébként a motor bemelegszik rendesen? +volt még egy eset: A dugattyú tetejéből a kipufogónyílásnál kitört egy ujjhegynyi darab, kb ugyan ezeket csinálta a motor, de ne legyen igazam.
Rendben. Nézd meg a hirdetéseimet ott,van több motor is nálam.
Oks, köszönöm, hív ha a tied mellett dönt.
Ja igen és pl ha 1 esben gyorsítani akarok tegyük fel teljes gázon, akkor is rángat, de oylan fajta rángatos mintha egy pillanatra nem lenen szikra, így ki-ki marad egy pillanatra. ilyen nagy tempónál is van ha teszem fel 130nál kissé vissza engedem a gázt akkor is be be rángat. más hírtelen nem jut eszembe. talán mert más már nincs is.

Remélem érthetőek a bajok, próbálok majd videót is készíteni
és ha padlózod, akkor megy ahogy kell?
Ja és igen a sebességet tartani nem lehet vele. Felgyorsulok pl 140 ig csak montam egy számot akkor tartja fél km-ert aztán szépen lassulok lefelé

ki is van vágva a CDI ből a folytás bár nekem mindig is dadogott 5-6000 nél. bár most csak az lenne a legfőbb bajom
Megpróbálom, de ebből inkább holnap videó lesz. De előljáróban akkor.

A blokk felújítva teljesne pár ezerrel ezelőtt. KArbi ok gyertya színe ok. Power bovden nem szorul könnyne jár nyelv új motorja működik. csak h ezeket kizárhassuk.

Dadog az egész. motorozás közben ha gondolok egyet behúzom a kuplungot és teljest gázt húzok, pontosan power nyitás előtt letilt. Rendesen mint egy 4T :) de pl ha ez sebességben történik gyorstás közben előtte hebeghabog darál egy kicsit és elforog ameddig kell. Ezt 5-6 sebességi fokozatban már nehezen.
A sebességet nem tudom vele tartani. 100 al képtelenség menni a "hozzá való" gázállással. Csak tő, talán úgy turja tartani másképp nem. De akkor is érzem hogy csak szenved szerencsétlen. Ha 5-6 ban power előtt is van teszem fel 7000, na onnan elgyorsulni képtelenség, pedig onnan már szépen kéne neki törekedni rá. Ne ez nem törekszik :D Csak ha váltok vissza mint állat. Kompresszió oké. Csak valami elektronikai zavart tudok az agyában elképzelni..... holnap megpróbálok videót készíteni, álló helyzetben tuti lesz, menet közben kétlem, de majd igyekszek :D