Nem voltak elég precízek aki csinálta mondjuk...
A kis préstáv elég ahhoz... A fúvókád meg kibaszott nagy! Reszelt hengeremnél van 34-es karbi és 150es főfúvók az van ráírva de elvileg az nagyobb.
Én a fúvókákról nem vagyok meggyőződve, hogy a szám ami rá van írva tükrözi a valóságot. Még ma annyit csináltam vele, hogy légszűrő szivacs nélkül megnéztem de változatlan a dolog. Szívatóra gondolok még és üzemanyag/benzinszintre de azok is jónak tűnnek.
Sziasztok!
Egy 2008-as RS 125 -tel szívok mert nincs alapjárat és nem reagál sem levegő csavarra sem alapjáratira. a karbi bal oldalán van egy levegőszabályzó (szerintem) a vázon és egy csővel csatlakozik a karbira. Ha ezt a csővet lehúzom akkor van alapjárat gyengén de akkor se reagál semmire. SEGÍTSÉG!
Sziasztok!
2007es rs 125-re erdekelne hatso rugostag!
Lehetoleg nem tul regi es jo allapotu, nincs kizarva az allithato hatso rugostag sem.
Koszi elore is!
Egy kis infóra volna szükségem. Adott egy 160-as henger, hozzá egy 34-es karburátor és gyári légszűrő. Terhelés alatt 6 ezernél megtorpan a sok üzemanyagtól. Alapjárati fúvóka 40-es főfúvóka 152-es. Légszűrő tetejéből ki van szedve az a dupla gumicső. A légszűrőszivacsra gondolok, hogy visszafogja, mert nem nagyon lehet átlátni rajta, esetleg még a szívatóra, hogy nem zár rendesen. Ki milyen fúvókával és szivaccsal nyomja?
fordulat függvényében igen a CDI változtatja (az előgyújtás mértékét)
viszont a (lendkeréken kívül lévő) jeladó tekercsnek a lendkerékhez való távolságának állításával
tudod változtatni az eredeti értékhez képest, ha közelebb vagy távolabb helyezed azt...
a gyári érték a jeladó tekercs és lendkerék között 0,55 mm manual szerint
...ha jól tudom így megy ez, de gondolom szerintem a gyári az elég jó : )
Azt meg tudná mondani nekem valaki, hogy az előgyújtást mi vezérli?
Gondolom én, hogy a CDI de ez csak tipp. Aki tudja biztosan legyen kedves elárulni nekem köszi
A kis préstáv elég ahhoz... A fúvókád meg kibaszott nagy! Reszelt hengeremnél van 34-es karbi és 150es főfúvók az van ráírva de elvileg az nagyobb.
Egy 2008-as RS 125 -tel szívok mert nincs alapjárat és nem reagál sem levegő csavarra sem alapjáratira. a karbi bal oldalán van egy levegőszabályzó (szerintem) a vázon és egy csővel csatlakozik a karbira. Ha ezt a csővet lehúzom akkor van alapjárat gyengén de akkor se reagál semmire. SEGÍTSÉG!
segítsetek plz !
arrow kevlár 20 000
DLR kevlár 20 000 06 30 2794896
2007es rs 125-re erdekelne hatso rugostag!
Lehetoleg nem tul regi es jo allapotu, nincs kizarva az allithato hatso rugostag sem.
Koszi elore is!
Egy kis infóra volna szükségem. Adott egy 160-as henger, hozzá egy 34-es karburátor és gyári légszűrő. Terhelés alatt 6 ezernél megtorpan a sok üzemanyagtól. Alapjárati fúvóka 40-es főfúvóka 152-es. Légszűrő tetejéből ki van szedve az a dupla gumicső. A légszűrőszivacsra gondolok, hogy visszafogja, mert nem nagyon lehet átlátni rajta, esetleg még a szívatóra, hogy nem zár rendesen. Ki milyen fúvókával és szivaccsal nyomja?
a jeladó tekercs és a lendkerék közt gyári értéken van. azt nem is rég néztem meg
viszont a (lendkeréken kívül lévő) jeladó tekercsnek a lendkerékhez való távolságának állításával
tudod változtatni az eredeti értékhez képest, ha közelebb vagy távolabb helyezed azt...
a gyári érték a jeladó tekercs és lendkerék között 0,55 mm manual szerint
...ha jól tudom így megy ez, de gondolom szerintem a gyári az elég jó : )
Gondolom én, hogy a CDI de ez csak tipp. Aki tudja biztosan legyen kedves elárulni nekem köszi