Ne foglakozz az okoskodókkal össze vissza beszélnek hülyeségeket a végnyomás nagyon elég a 8-9 bar és tökéletes a 1,2-s préstáv nem egy két nagyon jó szerelőt tanácsait hallgattam már végig akik már az életben nem egyszer végigjárták ezt igy tudják miről beszélnek .
Hello!
Tudnál küldeni képet az emailemre a hátsó rendszámtábla tartóról , ledes hátsólámpáról , meg a karbon indexekről ? Első + hátsó (2pár) indexet árulsz ? köszi :)
( horvathadam930526@gmail.com )
Csináld akkor úgy!
A motornak nagyobb a teljesítménye akkor hogy nézed.
8-9Bár egy felújítottnál, ugyan már. Kevés! Én se csak úgy magamtól tudom a gyári simsonomba van 8Bár ami nem volt dugó cserélve még.
Valami jobb szerelőt kérdezges ki ezekről inkább aki jobban benne van a dolgokba!
Haverom CR jében 12 Bar volt a kompót az én CR em úgy rakták össze hogy 8-9 bar között volt és meglepő de a két motor ugyan úgy gyorsult csak az övé hamarabb megadta magát !
Szerelő mondta hogy ne vigyük feljebb 8-9 bar tól de nekem mindegy mert te ugyis mindig megmondod a tutit !
Nekem is megvan a dugó meg a henger a motorhoz rakom összefele majd !
A hengerfejet egy olyan ember csinálta aki igen csak értet hozzá. Ebbe biztos vagyok! Meg is volt tervezve. A kúpóla forma része másabb, meredekebb a térfogata is nagyobb. És a gyáriba 23m/s az égés ebbe viszont 40m/s.
Nem tő csavaros amúgy de a csavarokkal nincs semmiféle gond.
Már rég meg kellet volna néznem a hengerfejet faterom is azt mondta h az lesz a baja ha már a vizet is kinyomja. Később össze is állt a kép meg már a víz is picit retkes volt. Csak én azt gondoltam hogy hogy lenne az ha már új van benne de hát utána már én is erre gondoltam meg itt is írtad te is meg még páran.
Alu talpat raktam alá akkor arra gondoltam hogy ott vesztem el a sűrítési végnyomást de hát mégse. Azt gondolni se nagyon gondoltam hogy az a gumi gyűrű ki ment volna.
Aprilia rs 125 alkatrészek eladóak! (Szívlámpáshoz)
-Xenon első lámpa (kompletten házzal , H. I .D trafós) 6e
-Hátsó rendszámtábla tartó , ledes hátsólámpával , karbon indexekkel. 4e
-Olajtartály 2
-Olaj pumpa 2e
-Hátsó ülés 3e
-Utas lábtartók 2e
-Trioval tompító 5e
-Indexrelé , fesszabályzó 3,5e
-Tükrök 3e
-Sztender . 2e.
Van valakinek egy pár ilyen, eladó gyári hátsó indexe (ilyen fajta 2005-s RS-re kéne) ?
Tudnál küldeni képet az emailemre a hátsó rendszámtábla tartóról , ledes hátsólámpáról , meg a karbon indexekről ? Első + hátsó (2pár) indexet árulsz ? köszi :)
( horvathadam930526@gmail.com )
De mindegy a lényeg az hogy a prést 1,2 re be fogom állítani mert akkor ott nem lesz gáz nem ég el a dugattyúm mint most !
Amúgy nem mind1 hogy "kompó" vagy sűrítési végnyomás!
Gondolom az illesztés is kisebb volt akkor.
A motornak nagyobb a teljesítménye akkor hogy nézed.
8-9Bár egy felújítottnál, ugyan már. Kevés! Én se csak úgy magamtól tudom a gyári simsonomba van 8Bár ami nem volt dugó cserélve még.
Valami jobb szerelőt kérdezges ki ezekről inkább aki jobban benne van a dolgokba!
Szerelő mondta hogy ne vigyük feljebb 8-9 bar tól de nekem mindegy mert te ugyis mindig megmondod a tutit !
Nekem is megvan a dugó meg a henger a motorhoz rakom összefele majd !
Ha esetleg nem lesz jó, Nekem van 123-asra való!
sz.schliemann@freemail.hu
Nem tő csavaros amúgy de a csavarokkal nincs semmiféle gond.
Már rég meg kellet volna néznem a hengerfejet faterom is azt mondta h az lesz a baja ha már a vizet is kinyomja. Később össze is állt a kép meg már a víz is picit retkes volt. Csak én azt gondoltam hogy hogy lenne az ha már új van benne de hát utána már én is erre gondoltam meg itt is írtad te is meg még páran.
Alu talpat raktam alá akkor arra gondoltam hogy ott vesztem el a sűrítési végnyomást de hát mégse. Azt gondolni se nagyon gondoltam hogy az a gumi gyűrű ki ment volna.
-Xenon első lámpa (kompletten házzal , H. I .D trafós) 6e
-Hátsó rendszámtábla tartó , ledes hátsólámpával , karbon indexekkel. 4e
-Olajtartály 2
-Olaj pumpa 2e
-Hátsó ülés 3e
-Utas lábtartók 2e
-Trioval tompító 5e
-Indexrelé , fesszabályzó 3,5e
-Tükrök 3e
-Sztender . 2e.