Eladó RS alkatrészek, majdnem minden van, ha valami érdekel érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@freemail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
34-es Dellorto karburátor 15.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 3.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves vagy érdeklődj telefonon!
Tel.:
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Mint múltkor a pálya gépes dolognál a 2század!
De mind1 én nem vitatkozom kár volt leírni is ha azt nem hiszed. Én elhiszem annak aki padon mérte többször a gyárit is meg amit már megpiszkáltak is...
Csak egy ember van eltévedve, na de mindegy. Egyébként mi a véleményed tuning szempontjából RS vagy Mito? Ha minden összejön jövőre építek egy versenymotort és mindenképp mitot szeretnék, de már több embertől hallottam, hogy az RS jobb erre a célra...
Az egyik motorom keréken mérve! mert nagyon elvagytok tévedve!
ennek eléréséhez sok százezer jó magyar huf kellett, és rengeteg munka, kisérlet, barátok.
Hát mivel törött alkatrészről beszélúnk nem igen merek érte sokat felkínálni.
továbba sajnos nem vagyunk kertszomszédok sem.
a kisérleti darabot 3 sörért adták
De ha jó úgy neked akkor priviben adok egy címet ahova sima borítékban feladhatod nekem, smivel igen könnyű nem kell csomagként kezelni.
Én meg válaszboriban elküldöm az összeget
Padon mérve tudják a 34Le-t.
Már egy 34-es karbival 35-36Le között tudnak tudnak. Rotax 122 de nagyon minimális a különbség ugye bár a két blokk között. Egy jolly rezoval tuti tud 42Le-t szerintem. A 2t a kupu a lelke. Elvileg 30% körül növeli a teljesítményt...
Egy pálya RS meg nem 40Le az tuti amúgy mert igen csak mennek...
sz.schliemann@freemail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
34-es Dellorto karburátor 15.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 3.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves vagy érdeklődj telefonon!
Tel.:
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
mindre 1 hét kipróbálási garanciát adok.
föld alol kibányászott és tisztogatott holmikkal kiméljenek!
De mind1 én nem vitatkozom kár volt leírni is ha azt nem hiszed. Én elhiszem annak aki padon mérte többször a gyárit is meg amit már megpiszkáltak is...
06304053450
amit küldtem vázat (papír nélkül) összeépítetted, bevált/ nem volt semmi gond vele?
ennek eléréséhez sok százezer jó magyar huf kellett, és rengeteg munka, kisérlet, barátok.
továbba sajnos nem vagyunk kertszomszédok sem.
a kisérleti darabot 3 sörért adták
De ha jó úgy neked akkor priviben adok egy címet ahova sima borítékban feladhatod nekem, smivel igen könnyű nem kell csomagként kezelni.
Én meg válaszboriban elküldöm az összeget
pioneer-flex@hotmail.com
pioneer-flex@hotmail.com
Biztos megtudunk egyezni.
pioneer-flex@hotmail.com
Nem okoskodni szeretnék de tuti nem úgy van...
Már egy 34-es karbival 35-36Le között tudnak tudnak. Rotax 122 de nagyon minimális a különbség ugye bár a két blokk között. Egy jolly rezoval tuti tud 42Le-t szerintem. A 2t a kupu a lelke. Elvileg 30% körül növeli a teljesítményt...
Egy pálya RS meg nem 40Le az tuti amúgy mert igen csak mennek...