Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocsbocs
hát figyi megcsinálnám de így ahogy még leírtad még így se igazán vágom bocs!
Ha megtudnám csinálom akar magamnak is fogok 1-et
Mennyibe adnád?
esetleg ha itt nem akarod le írni itt az E-mailem: pisti.szikora@freemail.hu
igazából nem bíztatlak kókányolásra de ebben az esetben, elég egy vékony kis alátétet tenni ahol betekered a gátbovdennek a réz csavarját az alá, hogy megfogja a tűt, vagy legrosszabb esetben gáztustkó és gáztű csere és a hang elmúlik tuti, legalábbis ha 34-es karbid van akkor ez a trükkje de nem hinném h a 28-as sokban különbözik
Tudsz segíteni a legyártásban? vagy nem áll módodban ezeket a dolgokat kivitelezni? Semmiből sincs harag csak egy igen vagy egy nem amit várok.
Köszi !
Nekem jó lesz ez a sérült is mert úgy is festetem !
Még annyit légyszi hogy ezeket az idomokat a gyárban milyen festékkel fújják ?Vagy milyen festékkel érdemes ? (Kompresszorral lesz fújva)!
Ajánlom hogy nézegesd az olajpumpát is ! Gyakori az amikor magától elállítódik a durva gáz húzogatástól !... Érdemes meg nézni hiszen nem olyan ördöngős ! És a beállítása is egyszerű !..
Szerintetek ezeket a motorokat lehet 50-esként használni?
Kéne egy rendes mail cím
küldtem mailt
Engem is érdekelne
mennyit kérsz érte?
mehet akár privátba is robkaa46@vipmail.hu

üdv
Jolly Moto rezó keresi új gazdáját !
tényleg nagyon szép a mocid !
korábban írtad hogy nem megy a fordulatszámmérőd.
Feltehetően ez váltotta ki a power nem mozgását.
Az a feketeratyi pediig olajos koksz.
Nekem is beszorult a nyelve nem egyszer sajnos .
nehéz kiszedni de nem lehetetlen.
ha már egy picti is mozog akkor kijátszható.
Féktisztító zsíroldó kombó és rengeteg türelem.

Amikor teszed fel a kiput akkor az illesztése közé tegyél némi kipuf pasztát segít neki.
És nem okádja majd az olajat mellete.
Vagy a galériáimban van egy alternatív megoldás ami szintém működik.
dugaszből pedig próbálj kicsit jobbat venni meghálálja
Gyári olaj... Hát nem tudom Jobban jársz majd egy castrol-al szerintem.
Főtengelycsapágyakat mindenképp cserélj, az alap, a többi csapágyat meg kell nézni, milyen állapotban vannak! Váltóolajat is cserélj. Ja és hát hajtókart is nézesd meg, ha csörög, akkor új hajtókarszett. Szerintem nagyjából ennyi, több nem jut eszembe. Amúgy még nem is mondtam, de nagyon szép az Rs-ed Én is szerettem volna ilyet, ezzel a fényezéssel, de hát 190 cm-hez nem túl kényelmes, meg erdőzni is szeretek
de te sem szedted ki 500kilometerenkent, es az elozo tulaj se, aki 3 evig hasznalta.. szoval neked valamiert nem koszolodott be, nekem meg igen.. erdekelne az oka:)) gyari olajat hasznaltak ezzel, ezert sem ertem mi lehet ez.. remelem a hengernek nincs baja, es egy dugo csere megoldja a dolgot, onnantol kezdve pedig tiszta lappal indulok:)))

digocserenel mit erdemes meg cserelni? termeszetesen a tomiteseken kivul! esetleg valami csapagyat? valtoolajat? barmit? :O
Jobban jársz ha normálisan végig csinálod a procedúrát...500km kb 2 tank. De ahogy érzed.
Én olyat hallottam, hogy egy tankot kell járatni a nikaszilos motorokat, mégpedig úgy, hogy megy vele az ember power alatt, üzem meleg lesz a motor, megáll, leálílt, meg kell várni míg kihűl, és ezt megismételni...
Mondjuk cross gépek járatása 4-5 nyélgáz üresben, szóval nem biztos hogy sokat kéne járatni egy nikaszilos gépet, de hát mindenki mást mond, nem tudom eldönteni kinek van igaza...
Lehet hogy az olaj adalékanyagaitól neked olyan sárgás, vagy nem jó minőségű. Volt pár motor amit láttam szétszedve, és egyiknek sem volt telibe ennyire sárgás. Milyen olajat használsz?
Amúgy meg biztos azért ragadt be a nyelv, mert nem volt pucolva! 500km-ként elviekben ki kell szedni, és megpucolni, könyv szerint. Ha azt mondod úgyis szét lesz kapva, akkor majd ha lent lesz a henger fújj rá mindenhonnan zsíroldót és próbáld meg óvatosan kiszedni, nem el törni a végét, mert egy ilyen kis nyelv 8 rugó használtan (tudom, mert amikor megvettem, nekem ki volt kötve a power rendszer, mert a nyelv vége, ahova a bowden megy ki volt törve---valószínűleg mert rosszul volt beállítva a mágnes motor)
Sok sikert!
járasd azért egy picit. Első 50km nagyon finoman, aztán 500km-ig semmi power nyitogatás. Onnan szépen lassan kínálhatod neki érzéssel.
Heló mindenki olyan problémám lenne hogy a hengert most hónoltattuk meg és új dugót meg felső tűgörgőt is kap és azt akarom kérdezni hogy kell-e járatni? mert olvastam itt olyat hogy egyáltalán nem kell mások meg azt mondják hogy kell =/ am a henger még nikaszilos
na igen, de tokeletesen poccre indul, nem fustol, nem zorog.. nem vettem eszre semmi kulonoset..

tovabba jelentem a power motor megvan, ha direktbe kotok ra 12V-ot, huzza is a bowdent, de az baszik megmozdulni.. nem igazan ertem, ha mukodik a motor, miert ragadt be a nyelv..
en ezt a szervizkonyveben olvastam, lehet csak marketing!
de basszus, a tied miert ilyen szep tiszta? nekem pedig mi ez az olajsár?:D
Hello!
Csináltam most egy képet, hogy van zárt állásban! Amúgy is szétszedtem volna... Ja és még annyit tennék hozzá, hogy 2 hónapja vettem a gépet, és az előző tulaj 3 éve nem nyúlt hozzá! Ennek ellenére, mintha új lenne a dugó benne. Szóval az a 16000 km-es szabály egy hülyeség szerintem.
Szerintem szét húllott a csapágyad vagy rosszabb esetbe a tükörgök hullottak ki az alsó csapbból anak a darabjai vannak a dugó tetejébe sajnos