Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont hogy csumára zárva van.
S ha működik is a power motorja s nincs elszakadva a bowden akkor is nem kis szopás lesz azt onnan kibányászni.
amennyi koksz megült rajt , hálás lehet a sebesség istenének ha kijön onnan.
Nekem volt hogy letört a pover tengely vége, de még vagy 2 órát utazni kellet vele mi re hazaértem .
vért izzadtam mire kijött onnan.
Ez pont, hogy nyitva van, így kellene fent mennie, a dugattyúd viszont nem tűnik valami szépnek...
A 11kW-os újszériás rs fojtások kivétele után megegyezik a FP változattal, igaz? Szóval csak a karbiban, elektronikában, és a kipufogóban fojtás, amiket el lehet távolítani.
Érdekelne a 2 komplett lábtartó konzol, viszont a hátsó fék cuccai nélkül (váltókar+konzol, mindkét oldalon)
kicsit alpári reggeli Paintos cucc, de látni amit kell
zárt állásban van, így nem is csoda ha nem megy fönt
ÓÓ istenem én is mint a vakegér! Ott a power nyelv, ott van ! Benyomta a rugó és zárt állásban maradt. Csak annyira el van koszolódva, hogy nem bírja behúzni a motor, vagy egyszerűen valami nem működik, de látni is hogy tiszta trágya az egész....
Nem néz ki valami szépen, eléggé átégett már a cucc. Talán ezért is nem megy :) nincs kráááft
Power nyelvet tényleg látni kéne, ilyenkor a rugónak be kéne nyomni.
Ott van az ha van, max be van ragadva a sok cucctól. Ott van fölötte a power ház, 2 csavar és máris ki tudod szedni.
ÉN konkrétan úgy gondoltam, hogy veszel 50mm-es széles festőszalagot, rárgasztod a fejidomra úgy hogy fedje az egész matricát és utána körberajzolod a körvonalait, utána maradéktalanul vissza tudod szedni majd felragasztod egy papírra és elküldöd nekem. Az a lényeg hogy ne napon csináld és ne legyen forró az idom. Attával sajnos későn értekeztem mert tőle is kellett volna nekem. utána a dekoros nekem be vektorisítja és kivágja fóliából.
Kép alapján valamit bedarált, vagy lehet a power nyelv ért bele (ha van benne). Mert ha megnézed kb 1 cm szélességben az egész dugattyún végig megy. De ezt így nehéz megmondani kép alapján.
Amúgy a power fedelet majd vedd le és kiderül hogy van-e benne.
igen, epp 16 van benne, es papiron ekkor kene cserelni a dugattyut, mely jovoheten meg is fog tortenni! :-))
egyebkent mitol nezhet igy ki? nem megfelelo olajzas esetleg?
Amúgy a dugód nincs valami jó állapotban, szépen meg van húzva, még a kompressziós gyűrű is
Az is lehet hogy már megérett egy generálra
na ez az, hogy en budapesten is iden 2db RSt lattam, egy szembe jott velem, egy pedig elhuzott mellettem:)) de ismeroseim kozott nincs RS.. pedig valoban az egybol fenyt deritene a dologra, ha egy elektronikat kiprobalhatnek.. letezhet, hogy nincs power szelep az enyemben?
Hát pedig álló motornál a rugónak be kéne nyomnia a nyelvet... Lehet hogy nincs is benne nyelv? Ezt mindenképp nézd meg, bár a power csak alacsony fordulatra van, hogy jobban menjen, 8000 felett mindegy hogy van vagy nincs.
A tünetek alapján, hogy nem pörög ki csak üresben, elektronikus folytásra tippelek, a cdi-ben. Nem tudsz valakitől egy próbára elkérni? Az egyből kiderítené...
ja, es a "fojtas tunetei" adottak, tehat 120 fole nem megy, 9 ezer fole nem porog csak uresben.. ellenben 6500nal pedig jobban huz.. na nem tepi ki a kezembol a kormanyt, de azert jobban megy.
az en "szakertelmem" kifujt, ezert irtam ide, hogy hatha a tietek tudna nekem segiteni, termeszetesen elore is koszonom szepen! :)
na most igazabol en nem tudom mi lehet, leszedtem a kipuffogot, nem volt benne szukites, es igy nez ki a kipuffogo feloli oldal.. nem latom a power szelep nyelvet sem..
Eladó 2008 as rs 125 ! szép állapotban !
http://www.kepesmotor.hu/april...
Aha értem! Most már akkor tudom. Köszi
Sziasztok!
Mihamarabb vennék RS125-be (2002) dugattyút gyűrűkkel akár használtan, de jó, működő, használható állapotban!
Hello!
Ez egy dt-nél van amúgy, teljesen más blokk, és itt nem beszélhetünk fojtásról, csupán rossz beállításról! (dt-k be elektronikus folytás van a cdi-ben, adott fordulaton változtatja a gyújtást, de ez most nem is annyira lényeges hogy hogy)
Nem tudom pontosan, hogy van e fojtott cdi-s változat az rs-edből, de ha baráti körben van egy rs,rx, vagy kompatibilis rotax blokkos gépezet, akkor átrakhatod és megnézheted változott e valami. Esetleg rezó elejét megnézhetnéd ahol rámegy a hengerre, nincs e benne szűkítő.
De ha ezek sem segítenek, akkor lehet hogy karbid rosszul van belőve, vagy már kevés a kompresszió a gépbe.
Mi a kipufogóból vagyis a buborék alakú hangtompítóból szedtük ki. Az elektronika pedig 8ezres fordulatnál nyitja automatikusan a power szelepet!
es ezt a retkes fojtast szerinted hogy lehetne "kiszedni" ugymond?

http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki1108/

itt azt irjak, hogy lenyegeben a power szelep fojtja a motort, igy gondolom nyilvan egy elektronika szukseges ahhoz, hogy ez ne igy legyen.. probaltal mar/probalt valaki mar innen a forumrol fojtast kiszedni RS125/rotax122-bol? :\
A kipufogó nyílás fölött van magában a hengerben benne a power nyelv. Ott azt nem tudod állítani, hogy mikor nyisson. mert nem lehet. ott mechanikai dolgok vannak csak.
rosszul mondták.
Sziasztok!
Mihamarabb vennék RS125-be (2002) dugattyút gyűrűkkel akár használtan, de jó, működő, használható állapotban!
Eladó Aprilia rs125 2003 jó álapotban több infó :-mosek95@vipmail.hu..
Hibátlan Dellorto VHSB 34LD eladó!

12.000 Ft

06 30 938 5629
atta916@freemail