Köszönöm szépen! nekem is nagyon tetszik
Megprobálok!
A tied is elég jó Nézegetem egy ilyesmit is mint a tiéd is amúgy.
Nekem úgy mondta akitől vettem h ez 96 és arra gyárilag 34es karbikat raktak amúgy és akitől vettem amúgy motorszerelő volt és volt egy pálya rs-e is meg rengeteg kupja (ezt csak így mellékesen mondtam)
Hogy érted azt amúgy h a 28-al jobban kalibrálható? tudtommal jobb a 34es mert erősebb is vele meg többet is kajol vele
Hát nem tudom a powert annyira én még nem értek ezekhez amúgy.
Hát igen szerintem is de még szerintem egy jó ideig el működik kicsit drágállom az újat. Jó a töltése! A 2-es dolgot viszont szerintem megfogom probálni!
Köszönöm a tanácsokat!
Neked is széles úttat!
Azt hiszem megfogadom a tanácsod és következőleg olyan olajat veszek amit mondtál jónnak tűnik ahogy olvastam meg az ára se rossz még annak se.
Hát az aksival nincs nagy gond végülis mert beindul a motor csak van h néha nehezebben tudja megforgatni. Jó lenne ha nem adná meg magát teljesen feltölteni töltövel nem lehetett hiába ment 10 órát is ugyan annyival töltöte az első fokozaton. Majd megprobálom azzal az akku regeneráló oldatal amit írtak még hátha jó lenne úgy mert nem egy olcsó az akkis.
Tudtomal lehet ezeken álitani valahogy a poweren. De lehet itt hagyom inkább ha már másnak is ilyen legfejeb kiprobálom
Köszönöm szépen
Néztem a tiedet is az se rossz meg nem is laksz mesze se annyira amint néztem 120km van köztünk kb amugy
Széles utat neked is
Picit nézz utána jobban: a régi RS-ek akár az Extrema vagy az AF-1-esből a Futura is gyárilag 34-es Dell'Orto-val gurultak ki a gyárból. 7800-nál szokása nyitni a powernyelvnek, sőt van olyan elektronika, amivel 8100-nál teszi ezt.
óóó, te 2t nél nincs olajnyomás ez nem 4t az csak a szint ami azt jelzi hogy ha ezt megveszed első utad a boltba vagy a benzinkútra kell, hogy vezessen és venned kell bele olajat, hogy meg ne ragadjál, castrol power 1 racing, repsol competitíton stb lényeg hogy full sintetic legyen
"7800 nál már nem nyit a power ott már ellöki a nyelvet a gáz mintsem hogy kinyitná."
Ezt valaki mondta neked, vagy olvastad valahol, esetleg tapasztalat? Nem kötekedni akarok, de ilyet még nem hallottam. Az AF1-emben is 7800-as elektronika volt.
Szép Gép Gratulálok !
Vigyázz Rá s meghálálja .
Viszont.
A 34es karbi nem gyári, mert az 28 as.
A 34-es sem rosz de a 28assaj jobban kalibrálható
7800 nál már nem nyit a power ott már ellöki a nyelvet a gáz mintsem hogy kinyitná.
Szerintem az aksid eléggé a végét járja.
Ha a töltésed rendben akkor az akksi lesz a hunyó.
2 dolgot tehetsz vele.
1 . veszel újat(ez egyszerűbb)
2 kiszeded és szerzel bele akku regeneráló oldatot. Majdnem minden autós boltban kapható.
leengedsz a savból s rátöltöd a lötyit.
Pár nap alatt helyre rázza az akksid.
ha ez sem akkor bizony újat kell vegyél.
Jó lesz a savas is, a zselés drága és nem szereti a meleget.
És az RS től kap rendesen, ahova az olaszok tették !
isten hozott itt.
Széles utat neked !
Mikor vettem, felhívtam előtte őket(Szatuna), hogy melyik évjáratba lett gyártva. Akkor azt mondták hogy 92-98-asra jó,tehát trapéz, meg szívlámpásba. Nekem kellett fúrni, mert eredetileg nem fúrnak bele lyukat(nem repedt meg fúrás közben).
Üdv!
Castrol Power 1 Racing tökéletes bele, de nagyon tudom ajánlani az Agip Speed 2T-t (Eni I-Ride Moto 2T újabban). Akkut mindenképp próbáld +menteni, mert a power nagyon igénybe veszi. Mellesleg a 7800-as elektronika az elterjedtebb, lecserélheted másikra, de utcai használatra nem érdemes.
1ébként gratulálok hozzá! Széles utat!
Megprobálok!
A tied is elég jó Nézegetem egy ilyesmit is mint a tiéd is amúgy.
Nekem úgy mondta akitől vettem h ez 96 és arra gyárilag 34es karbikat raktak amúgy és akitől vettem amúgy motorszerelő volt és volt egy pálya rs-e is meg rengeteg kupja (ezt csak így mellékesen mondtam)
Hogy érted azt amúgy h a 28-al jobban kalibrálható? tudtommal jobb a 34es mert erősebb is vele meg többet is kajol vele
Hát nem tudom a powert annyira én még nem értek ezekhez amúgy.
Hát igen szerintem is de még szerintem egy jó ideig el működik kicsit drágállom az újat. Jó a töltése! A 2-es dolgot viszont szerintem megfogom probálni!
Köszönöm a tanácsokat!
Neked is széles úttat!
Hát az aksival nincs nagy gond végülis mert beindul a motor csak van h néha nehezebben tudja megforgatni. Jó lenne ha nem adná meg magát teljesen feltölteni töltövel nem lehetett hiába ment 10 órát is ugyan annyival töltöte az első fokozaton. Majd megprobálom azzal az akku regeneráló oldatal amit írtak még hátha jó lenne úgy mert nem egy olcsó az akkis.
Tudtomal lehet ezeken álitani valahogy a poweren. De lehet itt hagyom inkább ha már másnak is ilyen legfejeb kiprobálom
Köszönöm szépen
Néztem a tiedet is az se rossz meg nem is laksz mesze se annyira amint néztem 120km van köztünk kb amugy
Széles utat neked is
Ha megnézted volna a következő hozzászólásom akkor javítottam
köszi :)
Ezt valaki mondta neked, vagy olvastad valahol, esetleg tapasztalat? Nem kötekedni akarok, de ilyet még nem hallottam. Az AF1-emben is 7800-as elektronika volt.
Vigyázz Rá s meghálálja .
Viszont.
A 34es karbi nem gyári, mert az 28 as.
A 34-es sem rosz de a 28assaj jobban kalibrálható
7800 nál már nem nyit a power ott már ellöki a nyelvet a gáz mintsem hogy kinyitná.
Szerintem az aksid eléggé a végét járja.
Ha a töltésed rendben akkor az akksi lesz a hunyó.
2 dolgot tehetsz vele.
1 . veszel újat(ez egyszerűbb)
2 kiszeded és szerzel bele akku regeneráló oldatot. Majdnem minden autós boltban kapható.
leengedsz a savból s rátöltöd a lötyit.
Pár nap alatt helyre rázza az akksid.
ha ez sem akkor bizony újat kell vegyél.
Jó lesz a savas is, a zselés drága és nem szereti a meleget.
És az RS től kap rendesen, ahova az olaszok tették !
isten hozott itt.
Széles utat neked !
Castrol Power 1 Racing tökéletes bele, de nagyon tudom ajánlani az Agip Speed 2T-t (Eni I-Ride Moto 2T újabban). Akkut mindenképp próbáld +menteni, mert a power nagyon igénybe veszi. Mellesleg a 7800-as elektronika az elterjedtebb, lecserélheted másikra, de utcai használatra nem érdemes.
1ébként gratulálok hozzá! Széles utat!