en mar ket honapja hasznalom igy, de mivel eddig nem ment a fordulatszammerom, nem is gyanakodtam.. aztan tegnap kicsereltem, es 9ezer fole egyszeruen nem ment a fordulat.. mondom oke, kiszedem a kipufogobol a kis fojtast, aztan majd szerzek egy masik elektronikat is.. na es akkor lattam meg, hogy DICSAK, ez mi:)
a motorban ELVILEG 16 ezer van, amit alatamaszt az is, hogy meg a gyari gumi van rajta (azaz az evjarat megegyezik a gyartasi evvel), es 16 ezrenkent illik dugattyut cserelni ugye, igy azt mindenkeppen megejtem (ha valakinek lenne elado, mindenkeppen erdekelne! :)
hogy ezzel a power szelepnyelvel mi lesz, meg en sem tudom... gondoltam ra, hogy megkuldom brigeciollal, az leszed mindent, ami olaj, olajsár, olajos bármi.. es ha mar ugyis dugattyut cserelek, csak utanajarok a dolognak.. igerem jelzem mi lett vele!
termeszetesen koszonom mindenkinek a tippeket, javaslatokat, nagyok vagytok! :)
Pedig annyi lesz... Igaz nekem Rx-em van rotax 123 blokkal, és én is meglepődtem, hogy ennyi olajat eszik (különolajozással persze), és a gyertyakép is alátámasztja, hogy megfelelő a keverék. 220km alatt kb fél liter olaj! Előző 125ös kawa kdx-em akár 1000km-t is elment 1 literrel, szóval ez nekem is meglepi
Köszi a választ! Rx-em van rotax 123-al, és 220km alatt fél litert evett meg kb, mondom ez nem lehet, mert így 5-600 km menne el, de ezek szerint tényleg ennyi olajat eszik, és a gyertyakép is jó.
Sziasztok azt szeretném kérdezni h nekem nem 34-es karbim van hanem 36-os szerintetek ezzel is jo lessz a motor teljesitménye egy rotax123 -as blokkom van gyári 125-ös nikocilos hengerrel.
Elektronikát nyitni tudom, de pontos évjárat kellene.
Power nyelv: 10.000Ft
Power fedél: 3.000Ft
Power bowden: 2.000Ft
Elektormágnes: 8.000Ft
Vezérlő elektronika: 12.000Ft
Ez csak poweresítés, neked ha nem 34-es a karbirátorod az is kell.
Dellorto 34 karburátor: 16.000Ft
Szívócsonk: 5.000Ft
Ha mákja van s nem sérült nagyon a hengere akkor egy dugasz cseréből megússza .
ha nem akkor lehet hónoltatni majd nicasiloztatni vagy kompletten cserélni.
De ha eddig ment neki akkor csak nem rágta meg nagyon a hengert.
én inkább a power nyelv miatt fosóznék .
ha az egyszer beszorul akkor se előre se hátra.
még elölről csak csak lekapirgálod a truttyot de a a henger felöli oldalhoz nem férődzöl hozzá.
Kiváncsi leszek mi lesz a sztori vége.
Remélem megtudjuk.
Nem nyert mert a képen rendesen látszik a powerház.
amire te gondolsz az nem így fest .
az csak egy sima 4 es lemez 2 anyával .
viszont rohadtul be van égve.
nem lesz egyszerű
Részben. Mivel a 11Kw motoron a hengeren lévő Power nyelv csak egy dugózott fix alkatrész. Ahhoz hogy FullPowerre alakítsd a motorod 2 variáció van.
1. Vákum power, ami háznyomás megjöttekor felemeleli egy membrán segítségével a power nyelvet, ez egy egyszerű de stabil megoldás...
2. Elektromos power, ehhez kell egy, power nyelv, power fedél, power bowden, power motor ami egy behózótekercs, vezetékköteg, power elektronika.
A vákumos power csak akkor használhatod ha a hengereden megvan a furata, vagy csináltatsz egyet rá mert otthon nem érdemes vele barkácsolni...
Az elektromos power sokkal jobb, itt elektronika cserével szabályzohatod a nyitást. A vákumossal ellentétben itt több fordulaton is kinyit a power stabil gyorsulás miatt.
Beillesztettem egy képet egy polini hengerről amit árulok, ezen megnézheted hogy neked van-e ilyen furatod a hengeren.
Nekem van minden alkatrészem az átalakításhoz, de ha még nincs benne sok KM meg elég az a teljesítmény amivel most üzemel akkor felesleges az átalakítás.
500 km alatt egy olajtanknyit? ezt hol olvastad már nem azért...
az jóval több mint 1 liter.... az azért elég sok. oké kell neki az olaj, de túlzásokba se kell esni :D
Mennyit mész te egy hét alatt hogy benyal 2 lityó olajat? :D még megértem ha magadnak kutyulod, de ha a pumpa nyomja.
Most perselyeztettem fel a hengerem+ új dugót kapott új tömítésekkel. Az a kérdésem hogy mit is takar a bejáratás fogalma.
(Nikasilos hengernél ugye nem igazán beszélünk ilyenről). Mennyire lehet neki húzni, kinyithat e egyáltalán a power mennyivel több olajat kell rakni hozzá stb...
hello:csupasz lábatrókonzol ball=5000ft jobb=5000ft
váltokar vége le volt törve igy csavar van benne igy=1500ft
fékkar=3500ft
ha kell irj email:spmito@freemail.hu-ra
Sziasztok rotax 122 gyári új nikaszilos henger dugóval eladó 99.9-%os csak ki lett próbálva! valamint 122blokk(rx) alkatrészek leadók írd meg mi kell és megbeszéljük!
szeva
Ha gyárilag fojtva van a moci akkor, a power nyelv helyére betesznek egy fix power nyelvet ami le van csavarozva a powerfedéllel,szerintem ez olyasmi és ezért nem mozog talán !ezért is van beégve rendesen!
a motorban ELVILEG 16 ezer van, amit alatamaszt az is, hogy meg a gyari gumi van rajta (azaz az evjarat megegyezik a gyartasi evvel), es 16 ezrenkent illik dugattyut cserelni ugye, igy azt mindenkeppen megejtem (ha valakinek lenne elado, mindenkeppen erdekelne! :)
hogy ezzel a power szelepnyelvel mi lesz, meg en sem tudom... gondoltam ra, hogy megkuldom brigeciollal, az leszed mindent, ami olaj, olajsár, olajos bármi.. es ha mar ugyis dugattyut cserelek, csak utanajarok a dolognak.. igerem jelzem mi lett vele!
termeszetesen koszonom mindenkinek a tippeket, javaslatokat, nagyok vagytok! :)
Power nyelv: 10.000Ft
Power fedél: 3.000Ft
Power bowden: 2.000Ft
Elektormágnes: 8.000Ft
Vezérlő elektronika: 12.000Ft
Ez csak poweresítés, neked ha nem 34-es a karbirátorod az is kell.
Dellorto 34 karburátor: 16.000Ft
Szívócsonk: 5.000Ft
Ha mákja van s nem sérült nagyon a hengere akkor egy dugasz cseréből megússza .
ha nem akkor lehet hónoltatni majd nicasiloztatni vagy kompletten cserélni.
De ha eddig ment neki akkor csak nem rágta meg nagyon a hengert.
én inkább a power nyelv miatt fosóznék .
ha az egyszer beszorul akkor se előre se hátra.
még elölről csak csak lekapirgálod a truttyot de a a henger felöli oldalhoz nem férődzöl hozzá.
Kiváncsi leszek mi lesz a sztori vége.
Remélem megtudjuk.
amire te gondolsz az nem így fest .
az csak egy sima 4 es lemez 2 anyával .
viszont rohadtul be van égve.
nem lesz egyszerű
1. Vákum power, ami háznyomás megjöttekor felemeleli egy membrán segítségével a power nyelvet, ez egy egyszerű de stabil megoldás...
2. Elektromos power, ehhez kell egy, power nyelv, power fedél, power bowden, power motor ami egy behózótekercs, vezetékköteg, power elektronika.
A vákumos power csak akkor használhatod ha a hengereden megvan a furata, vagy csináltatsz egyet rá mert otthon nem érdemes vele barkácsolni...
Az elektromos power sokkal jobb, itt elektronika cserével szabályzohatod a nyitást. A vákumossal ellentétben itt több fordulaton is kinyit a power stabil gyorsulás miatt.
Beillesztettem egy képet egy polini hengerről amit árulok, ezen megnézheted hogy neked van-e ilyen furatod a hengeren.
Nekem van minden alkatrészem az átalakításhoz, de ha még nincs benne sok KM meg elég az a teljesítmény amivel most üzemel akkor felesleges az átalakítás.
az jóval több mint 1 liter.... az azért elég sok. oké kell neki az olaj, de túlzásokba se kell esni :D
Mennyit mész te egy hét alatt hogy benyal 2 lityó olajat? :D még megértem ha magadnak kutyulod, de ha a pumpa nyomja.
Az Idomokat milyen festékkel fújják ? (Nem spray-re gondolok)!
Most perselyeztettem fel a hengerem+ új dugót kapott új tömítésekkel. Az a kérdésem hogy mit is takar a bejáratás fogalma.
(Nikasilos hengernél ugye nem igazán beszélünk ilyenről). Mennyire lehet neki húzni, kinyithat e egyáltalán a power mennyivel több olajat kell rakni hozzá stb...
váltokar vége le volt törve igy csavar van benne igy=1500ft
fékkar=3500ft
ha kell irj email:spmito@freemail.hu-ra
Valaki rs125-höz tankidom ?(A szögletes változat)!
Ami javított az törött vagy csak karcos vagy ?
De nekem egy hét 2 liter ! (Ki hogy használja)...
Ha gyárilag fojtva van a moci akkor, a power nyelv helyére betesznek egy fix power nyelvet ami le van csavarozva a powerfedéllel,szerintem ez olyasmi és ezért nem mozog talán !ezért is van beégve rendesen!