szia.....érdeklődnék h olaszból vagy valahonnan tudtok e hozni valami korrekt állapotú rsv millét..2000 től fiatalabbat?! de mindenképpen papirozható kéne...... üdv gábor 30 605 6883
KÉRÉS!
Miután megtettem 200km-t az ITALMONDO bolnak nevezett helyről vásárolt polini hengeremmel, 130km/h nál megakadt, a szereleő szétszedte és érthetetlenül nézegette hogy semmi jele nincs hogy miért történt ez(vizet kapott,olajat(MOTUL) a tankba keverem hogy ez véletlen se történhessen meg, kaját kapott .Természetesen mondokámék a fél év garanciától azonnal elálltak...
KÉrdésem:Mit tudok tenni ezzel a qrva hengerrel? Lehet valahol nikasiloztatni?
Sziasztok nekem kelene Aprillia RS 125 be Olaly szivatyu meghajtó fogaskerék! külsö fogszám:28 belsö:13 ferde menetes! sürgös még a mai napon felkéne adni postán!
Köszönöm szépen a segítséget!
A fogyasztásom valamelyest megnőtt igen, de az alsó tartományban, jobb lett, sokkal mozgékonyabb!
Szerintem érdemes megcsinálgatni ezeket a dolgokat, mert elrontani nagyon nem tudja az ember, és azért kezelhetőbb lesz tőle a motor teljesítménye!
Köszönöm a válaszodat!
Üdv.: Béci
Nevetségesen olcsón eladó pár megmaradt tökéletes állapotban levő Rotax 122es blokkhoz való alaktrészem,plusz pár apróság!
Nekem csak a polcon porosodik,ha vkit netán érdekel egybe 10.000 ér odadom
Amik megmaradtak:
-a képen nem látható de van még váltóalkatrészem(fogaskerekek,léptetővillák)
-28as carbihoz membrán+lapok+gumi szívótorok(új)
-gyári tökéletes állapotú hengerfej
-tömítések
-új első fogaskerekek(2db 17es,1db 16os)
-alig használt, szinte új Ap Racing fékbetétek(első-hátsó)
-kipufogó közdarab+rugó
-lábtartó
-gyári légszürőházba illeszkedő gumi szívótorok
-kipufogógáz visszavezető
150/60r17 - 120/60r17 Dunlop Sportmax D207!
Javítás,repedezettség mentesek!
Az első 95%os, a hátsó:90% os garantált állapotúak!
Csak egybe eladóak!
Ára: 30.000Ft
A gyári főfúvóka 120-as, de esetedben nem biztos h mérvadó, mert üres a rezód. Am mennyire változott a teljesítény miután kiürítetted, fogyasztásban lett különbség?
Szia! Azt h keveset kap vagy sokat gyertyaképből + tudod állapítani. A teljes fordulatszám 60%-a felett használd utána álítsd le és nézd + a gyertyát. Ha világosszürke kevés a benzin, ha fekete sok.
Elvileg a Jolly Moto kipufogói utcára nem legálisak, tehát műszakin nem mennek át. Persze előfordul6, h némelyik állomás szarik rá, de itt nálam Szolnok m1ében tuti +húznák.
Sziasztok!
Segítségeteket kérném, hogy most full generál volt a motoromon!
Gyári henger, Wössner dugó, Wössner hajtókar, és msot járok 200 km-nél, most a napokban egyszer kétszer normálisan elforgattam 9-10 000fordulat/perc-ig, de 6000 környékén torpan, darál, alig akarja túllépni azt a fordulatszám tartományt! Ha azt túllépi, utána rendesen nyit a Power, rendesen húz, szépen megy tovább!
A motoron, gyári rezó kibelezve, a CDI-ből kivágva az áthidalás is, elviekbe így már nyitott az egész motor!
Én karburálásra gondolok, hogy valamiből több, vagy éppenséggel túl keveset kap!
A gyári 28-as karbi van fent, mekkora fúvókára lenne bele szükség, hogy tökéletes legyen?
Gondolom, sokatok használja így a motort, szóval egy kis segítség elkélne!
Aki tud érdemben hozzá szólni, az kérem ne tartsa magába!
Köszi a segítséget előre is!
Üdv.: Béci
HA érdekel tudok egy szinte új nicasilos polini hengert, érd.:patvaros87@gmail.com
Üdv
Miután megtettem 200km-t az ITALMONDO bolnak nevezett helyről vásárolt polini hengeremmel, 130km/h nál megakadt, a szereleő szétszedte és érthetetlenül nézegette hogy semmi jele nincs hogy miért történt ez(vizet kapott,olajat(MOTUL) a tankba keverem hogy ez véletlen se történhessen meg, kaját kapott .Természetesen mondokámék a fél év garanciától azonnal elálltak...
KÉrdésem:Mit tudok tenni ezzel a qrva hengerrel? Lehet valahol nikasiloztatni?
A fogyasztásom valamelyest megnőtt igen, de az alsó tartományban, jobb lett, sokkal mozgékonyabb!
Szerintem érdemes megcsinálgatni ezeket a dolgokat, mert elrontani nagyon nem tudja az ember, és azért kezelhetőbb lesz tőle a motor teljesítménye!
Köszönöm a válaszodat!
Üdv.: Béci
Nekem csak a polcon porosodik,ha vkit netán érdekel egybe 10.000 ér odadom
Amik megmaradtak:
-a képen nem látható de van még váltóalkatrészem(fogaskerekek,léptetővillák)
-28as carbihoz membrán+lapok+gumi szívótorok(új)
-gyári tökéletes állapotú hengerfej
-tömítések
-új első fogaskerekek(2db 17es,1db 16os)
-alig használt, szinte új Ap Racing fékbetétek(első-hátsó)
-kipufogó közdarab+rugó
-lábtartó
-gyári légszürőházba illeszkedő gumi szívótorok
-kipufogógáz visszavezető
Tel:06702465353
Javítás,repedezettség mentesek!
Az első 95%os, a hátsó:90% os garantált állapotúak!
Csak egybe eladóak!
Ára: 30.000Ft
Segítségeteket kérném, hogy most full generál volt a motoromon!
Gyári henger, Wössner dugó, Wössner hajtókar, és msot járok 200 km-nél, most a napokban egyszer kétszer normálisan elforgattam 9-10 000fordulat/perc-ig, de 6000 környékén torpan, darál, alig akarja túllépni azt a fordulatszám tartományt! Ha azt túllépi, utána rendesen nyit a Power, rendesen húz, szépen megy tovább!
A motoron, gyári rezó kibelezve, a CDI-ből kivágva az áthidalás is, elviekbe így már nyitott az egész motor!
Én karburálásra gondolok, hogy valamiből több, vagy éppenséggel túl keveset kap!
A gyári 28-as karbi van fent, mekkora fúvókára lenne bele szükség, hogy tökéletes legyen?
Gondolom, sokatok használja így a motort, szóval egy kis segítség elkélne!
Aki tud érdemben hozzá szólni, az kérem ne tartsa magába!
Köszi a segítséget előre is!
Üdv.: Béci
Köszi a választ, pont erre voltam kíváncsi. Tehát a 120-as főfúvóka nem lesz elég 1 nyitott gyári rezóhoz sem?