Nevetségesen olcsón eladó pár megmaradt tökéletes állapotban levő Rotax 122es blokkhoz való alaktrészem,plusz pár apróság!
Nekem csak a polcon porosodik,ha vkit netán érdekel egybe 10.000 ér odadom
Amik megmaradtak:
-a képen nem látható de van még váltóalkatrészem(fogaskerekek,léptetővillák)
-28as carbihoz membrán+lapok+gumi szívótorok(új)
-gyári tökéletes állapotú hengerfej
-tömítések
-új első fogaskerekek(2db 17es,1db 16os)
-alig használt, szinte új Ap Racing fékbetétek(első-hátsó)
-kipufogó közdarab+rugó
-lábtartó
-gyári légszürőházba illeszkedő gumi szívótorok
-kipufogógáz visszavezető
150/60r17 - 120/60r17 Dunlop Sportmax D207!
Javítás,repedezettség mentesek!
Az első 95%os, a hátsó:90% os garantált állapotúak!
Csak egybe eladóak!
Ára: 31.000Ft
Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy valakinek nincs esetleg Első FŐFÉKMUNKAHENGERE ? Ha lenne valakinek itt írjon, vagy itt az e-mailem--- Dj.szabo94@hotmail.com
Sziasztok! 125-ös motort szeretnék venni. Eddig csak Mito érdekelt, mert már volt nekem és jópárral mentem, szóval ismerem. Mivel nem találtam egy darabot sem elkezdtem az RS-ek felé kacsingatni. 95-99-eseket néztem. Igazából az lenne a kérdésem milyen motorok ezek egy mitohoz képest? Teljesítménybe hozzák azt a szintet? Végsebességre mit tudnak?
Bemész egy textilboltba ahol anyagot tüt cérnát stb-t lehet kapni és kérsz 2 cm-szélesz fekete gumiszalagot.
1.5 méter elég is kb 200huf
De 2 Db-nál többet ne tegyél elé !
Bendhunter! nem tudsz véletlenül olyan gumi szalagot a hűtőre amilyen neked is van? vagy nem tudod honnan tudnék szerezni? vagy 2 hete keresek de nem találok sehol... és már kezdek frászt kapni hogy sosem éri el az üzemi hőmérsékletet....
Gondoltam megosztom !
Eddig 10W40 es moci olajat használtam
de, tegnap sikerált gyári váltóolajat szerezni !
Méghozzá 75W90 es sűrűseggűt
Igen jól olvastátok
Hetvenötwékilncvenest ! (Iszapot)
s mit ad isten, elcsendesedett a motor !
Jobb lett a kuplung is !
Na erre fel gyorsan motoroztam egy 120 km-ert gondoltam ha télleg olyan szar ahogy mondják,akkor most elbaszom.
De még mindig jóóóóó!
Sőt hogy tetézzem az éjjeli túrát ,
tankoltam egy kis E85-öt,
vagyishogy Etanol-t a mociba .
Persze nem telibe, hanem durván olyan 15%ban .
És teccik neki is ,meg nekem is .
Nem lomhább (sőt) nem dadog ,
nem csörög,
nem durrog .
Jajj !
Ne hariiiii !
Nem úgy értettem ám Szaki Bácsi !
Ne tessék harizni !
De télleg semmi rosszra nem gondoltam egy huncut pillanatig sem.
Ha megbántottalak titeket akkor bocsi nem nektek szólt.
Kerek perec nekem volt 100 ropogós Mátyás a rendszámoztatás. De ez sok mindentől függ évjárat, mennyiért tudod levizsgáztatni, van e kétnyelvű adásvételid stb stb.. de szerintem 80 alatt nem jössz ki a dologból. Jobban teszed szerintem ha rendszámosat veszel így nem kell a hekusokat keresgélni a tükörben. Meg költségben is jobban jössz ki mintha vennél egy "50"-est és rendszámoztatnád. De ha bátor vagy akkor elég egy 50 es papír is
Rs 125- be keresek komplett első kereket+ tengelyt, asszem rs extrema futóművem van elől, képeimnél meglehet nézni :)
köszi