Nem probáltam tolásra. Első indítás után 20-30 percet ment alapjáraton, majd elindultam, egyesben nem húzattam, kettesben 5000-ig, majd felraktam háromba, és pár méter után leállt.
Igen, a gyertya jó, a leállító gomb is ok. Szikra van. Levettem a hengert, dugó, gyűrű rendben. A karbit pucoltam ki az első indítás előtt, utána pöcre indult. Mikor megállt, mintha durrant volna egy kicsit. A karbinál nem lehet a gond?
tolásra sem indul ?
Mert esetleg az indítózás annyira leveszi a delejt hogy nem tud szikrázni.
s hogy mentél vele. ?
Izomból vagy lájt ?
Kábeleket megnézted ?
Lehet valami testelési gond az .
Sziasztok!
Új RS 125 első indexe nincs valakinek 1 pár?
A fehér búrás, hosszanti index kellene!
esetleg elcserélném idomba építhető indexekre!
Az indexem 12500Ft- volt, de ráfizetnie nem kell az illetőnek,ha elcserélné esetlegesen!
Írjon aki eladná a sajátját!
Köszi szépen előre is!
Üdv.: Béci
S.O.S!
Pár nappal ezelőtt segítséget kértem itt a fórumon, de senki sem reagált. Az a probléma megoldódott. Teljes blokk felújításon esett át. Elindult, és fél órát járattam alapjáraton, majd mentem vele egyet, de nem jutottam messzire, mert amint felraktam 3.-ba, megállt. Kompresszió van benne, szikra van, benzint kap, de NEM INDÚL. Ha van itt a fórumon olyan, aki nem csak eladni akar, azt kérném, hogy mondjon valami okosat. A választ előre is köszi!
Ha mindenképp gyárit akarsz akkor van egy jobbos indexem
Olajban is tudok segíteni és a csörgésre is volna tippem.
De ehhez találkozni kellene.
Benzin szintjelző volt ugyan de csak a régiekben,de igen ritka
Fékbetétem is akad 1 pár annyira még nem vészes.
a rugóstag szilent kicsit kopott , s száraz ezért nyekeg.
Szilikon vagy csere.
Keress meg .
segítek.
egyébként ismerős a géped anno majdnem ezt vettem meg ,már ha az amire dgondolok
Benzincsap ?
4 Után átmenjek üllőre ?