Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha érdekel tudok jó állapotú tükör párat!
elérhetőségek adatlapomon!
Üdv
Eladó egy 34 mm-es Dellorto karburátor. Akit érdekel erre az e-mail címre írjon: tb85@freemail.hu
Sziasztok!
Még mindig keresek 92-94 kiadású RS-re jobbos tükröt, ha nincs más akkor a párat.
én komplet telszkópot adok neked! tökéletes a becsuszószára az ára 10e
tudod major a szakik nem érnek rá fórumozni
hello
kinéztem egy 125 ös rs-t és csak az a baj hogy külföldi papiros és nem tudom köztetek van-e aki már csinált ilyet hogy caklipakk mennyi lenne hogy magyar rendszám legyen rajta?
válaszokat előre köszönöm :)
Üdv.: krisztián
Ajjha az érdekes! :O
Nincs fekete-sárga vezeték a mociban a gyújtásnál?
Ugye az elektronika akkor működik, ha a reed kábeleket összeérinted, vagy elhúzod fölötte a mágnest!
Amíg próbálkozol szerintem hagyd csak úgy, hogy össze kelljen érinteni a vezetékeket!
A gyújtáskapcsolóra kösd rá ugye ahogy le van írva, és a vezetékeket a reed kapcsolóét érintsd össze, akkor elviekben világítani fog a piros, és a zöld led is a visszajelzőnél!
Utána tudod bekalibrálni a fordulatszám tartományt!
Próbálgasd, és írd, hogy mire sikerült jutnod!
Érdekel engem is a dolog! :)
Remélem sikerülni fog!
Üdv.: Béci

u.i.:
Ha sikerül írd, meg hogy te hogyan csináltad!
Helo! Elhozta házhoz és megkérdeztem tőle hogy melyik kábelre kössem ami a jeladótól jön. Ma próbálgattam még, és nemigazán jött össze a dolog, állítgattam még de nem sikerült . 1-es álláson letilt olyan 11-12e fordulatszám környékén a reed mágnes aktiválása nélkül Jelenleg nemtudom hogy ilyenkor mivan
Szervusz!
Én is vettem egy ilyen elektronikát a Szabolcstól!
Elviekben a Sárga-Fekete kábelre kell kötni nekem legalább is úgy írták itt!
Én még nem kötöttem be, mert bejáratós a motor!
Szerintem a REED kapcsolónál lesznek nálad a gondok!
Amikor ráadod a gyújtást, akkor kapcsolóval, vagy mágnessel aktiválod az elektronikát?
Szerintem valami bibi ott lehet!
Esetleg jól állítottad be a fordulatszámot?
Azt hiszem valamelyik potméternek van 0-állása is, szóval az még okozhat gondot!
Szerintem működnie kellene!
Írj rá a Szabolcsra, biztosan válaszolni fog!
Üdv.: Béci
Sziasztok! Extremához keresek két becsúszószárat! Esetleg megtudjátok-e mondani hogy megegyezik e az újabb rsekével? Köszi!
Helo! egy olyan kérdésem lenne, hogy ki használja ezt a fajta ford. szabályzót a motorjába és, hogy mekkora kondenzátor található benne? Mert az enyémbe nem igazán akar működni. És a jeladótól érkező kábel színe sárga- kék? mert elméletileg jól lett bekötve, de csak 1x -1x tilt le.
Merevebb(vastagabb) lappal alul lesz gengébb.
A szakik elvannak foglalva a saját hüjeségeikkel!
szatuna.hu
kerdezd meg oket..
Jajj hát akkor karburálás lesz belőle! :D
Amúgy ahol vettem ott azt mondták, hogy a vastagabbtól az alsó illetve középtartományban lesz jobb, a vékonytól pedig magasabb fordulatszámon jobb, jobb lesz a gázreakció, ezért is választottam a vékonyabbat!
Hát egyenlőre még nem sikerült kipróbálni, mert még nem volt rá alkalmam!
Így idomok nélkül elég tréé vele menni, közlekedni meg nem is tudok vele! :(
Se index se lámpa se tükör!
Majd ha megjönnek az idomok a fényezőtől, akkor majd tudok konkrétabbat mondani!
Addig is köszi az infót!
Köszi a választ! :D
Egy szóval sem írtam, hogy vastagabbat raktam bele! :D
Csak más VASTAGSÁGÚT! :D
De amúgy pont hogy vékonyabb lapot vágtam hozzá!
Köszi a választ akkor azt hiszem, hogy hozzá karburálom!
Köszi a segítséget!
Üdv.: Béci
És miért pont vastagabbat raktál bele?
Enyémben vékonyabb van, fölső fordulatszám tartományban jobban is dolgozik
Hát ha belegondolunk akkor szerintem igen át kell karburálni.
Merrt ügye vastagabb lett , így a mozgatásához nagyobb erő kell amit a levegő biztosítana.
Vagyis nem nyílik akkorára a membrán mint eddig.
Tehát nem is kap annyit levegőt mint eddig
Nekem JP-ből ennyi jön le.
Szerintem kellene hangolni
De ilyenkor hol vannak a szakik ?
De amúgy milyennek érzed a gépet a csere óta ?
Jaja!
Nem is tudom utoljára mikor volt ilyen pangás!
Amúgy valakinek valami válasza?
Más vastagságú membránlaphoz karburálni is kel la mocit, vagy csak kicserélem, és jól fog működni?
Köszi előre is!
Panng a Fórum gyerekek !
Remélem azért mert mindenki motorozik
Sziasztok!
Ha kicserélem a membránlapokat, más vastagságúra, akkor kell valamit állítanom a motoron?
Ilyenkor újra be kell karburálni?
Hello érdekelne hogy Plexi van e valakinek ilyen motorra ?
én csak vartát használok!
ha savast vásárolsz akkor azok szárazon vannak töltve és kapsz hozá savat is felöntöd saval állni hagyod vagy 2 órát elnőrzöd a szintet utána viszazárod a beöntönyilást és kész! teheted be a motoba!
Elektromos powert tudok, nyelv az nincs jelenleg de a többi része hibátlanul megvan, vagy tudok pneumatikus power szelepet.
Erd.:patvaros87@gmail.com