Szerintetek az Aprilia touno 125 rotax 122 blok .különbözik az Rs rotax 122 bloktól,mert lesz komplett váltócserém és touno blokból lenne az átpakolás,, van különbség valaki nemtudja ?
Le akarod határolni az RS fordulatát? Hm nem rossz gondolat...talán akkor nem lesz annyira könnyű széthajtani, gondolom az élettartam kitolása vele a cél!
Nekem meg most a motor ujjáépítése a cél:-(...hétfőn szembő jött egy kocsi előzésnél, amit nem vettem észre..így félig telibevettem a kocsi elejét:S...persze hol máshol mint a hátsó tatai úton! AZT AZ UTAT KERÜLDD EL JÓ MESSZIRE!
Amúgy, hogy áll a géped? Haladsz vele? Remélem igen:-)!
Sziasztok köszönöm mindenkinek a véleményt .A Rotax 122 vagy a 123 az újabb lehet tudni gyárilag hány paci.És még egy kérdés, hogy van-e valamiféle elektronikai tuning (CDI,belsőrotoros gyújtás)Elnézést a sok amatőr kérdésért de még elég az elején járok ,mind tudásban,mind a végeredményt illetően.De mindenkinek köszönöm a segítséget.
Hát olyan 10-20 között Állapotfüggő
De inkább végy egy komplett mocit.
Alapból majdnem pályaképes.
Egy-két módosítás kell csupán .
Vagy már van s te csak blokkot építenél ?
hát ha lehet akkor RS-t inkább mint AF-et.
alkatrészben jobb az ellátás és frissebb is.
Tuningban van itt pár szakókus aki segíthet
PL: A ""Rém"" Major Gabi
Elvileg van belőlük 40 Le is de ezeken lehet húzni még csak sajna a tartósság rovására.
De inkább Rotax 122 es blokkot .
Érdemes még az áttételekkel játszani
Ültetni , keményíteni,
A fék alapvetően igen-igen jó
max a betétet érdemes komolyabbra cserélni .
sokan felrakják a 34 es karbit mert jobbnak mondják.
(de állítólag áramlástani gondjai vannak vagy alul lesz jó de felül sza vagy ennek reciproka)
De van aki inkább a 28 ast fúvókázza át.
Üzemanyag ! De gonodolom pályán nem az ukrán 98asssal hasítotok :)
1 körben ennyi jutiott eszembe .
De majd minnyá írnaka a Dzsippp Fúúzok
Így kb arra tippelnék hogy lehet mégsem megy a power .
Lehet hogy csak csati baja van.
De lehet elszakadt a bowden.
Nekem pover alatt szokott 6.ban utazni,
Innen tippelem hogy nem megy a tiéd.
Az erőtlenségre is magyarázat lenne.
Érdemes beépíteni egy Power visszajelző LED-et beiktatni
Hasznos.
Sziasztok Attila vagyok és a segitségeteket szeretném kérni. Épiteni szeretnék egy 125 ccm-es motort pályára és az Aprilia rs 125 blokkjáról szeretnék pár dolgot meg tudni például:mit tud lóeröben,mennyibe kerülne egy komplett blokk,van-e hozzá tuning alkatrész valamin ,hogy az Aprilia af 125 és az RS 125 blokkja között van-e külömbség és ha van melyik a jóbb.Elöre is köszönöm minndenkinek,tvábbi szép napot.
Szia elvileg pontosan számoltam,sőt tuti 2ben kb 6-7 ezres fordulaton power működnie kéne mivel nemrég lett felujitva,jah és még egy 120 fölé nem igazán akar menni csak tegnap ez lemaradt
Hát az bizony SokKK.
Nem lehet hogy elszámoltad ?
Telitank+óra 0-áz , csapatás utána 100km-nél tankolás.
Így tutibb.
Power nyit rendesen ?
Mert lehet keheskedik.
Bár akkor dadogna is rensdesen.
II.ban emelkedőn amikor elveszti az erejét az milyen ford számon jelentkezik ?
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy 3.5 l fogyasztás 30km sok vagy nem voltak dombok,meg egyszer kéttszer azért pörgetem is ,másik tapasztalat emelkedön(elégé meredek) 2-ben elvesziti az erejét, nem huzz hiábba huzom neki gázkart!Előre is köszi válaszokért
Le akarod határolni az RS fordulatát? Hm nem rossz gondolat...talán akkor nem lesz annyira könnyű széthajtani, gondolom az élettartam kitolása vele a cél!
Nekem meg most a motor ujjáépítése a cél:-(...hétfőn szembő jött egy kocsi előzésnél, amit nem vettem észre..így félig telibevettem a kocsi elejét:S...persze hol máshol mint a hátsó tatai úton! AZT AZ UTAT KERÜLDD EL JÓ MESSZIRE!
Amúgy, hogy áll a géped? Haladsz vele? Remélem igen:-)!
Üdv
A szomszédbó:D
sima használt blokk gyújtással karbival együtt kb. 60, de ink több...
Rotax 123 as váltó nemmene bele a 122 es rotaxba ?
És a Hátsó villát cseréld ki RS re.
Megoldható.
2 ponton fekszik fel a kerék, és jobb a fék is.
Modernebb is
Te ilyen elektronikát használtál ehhez a motorhoz?
http://youtu.be/fornAq7Ur60
De inkább végy egy komplett mocit.
Alapból majdnem pályaképes.
Egy-két módosítás kell csupán .
Vagy már van s te csak blokkot építenél ?
alkatrészben jobb az ellátás és frissebb is.
Tuningban van itt pár szakókus aki segíthet
PL: A ""Rém"" Major Gabi
Elvileg van belőlük 40 Le is de ezeken lehet húzni még csak sajna a tartósság rovására.
De inkább Rotax 122 es blokkot .
Érdemes még az áttételekkel játszani
Ültetni , keményíteni,
A fék alapvetően igen-igen jó
max a betétet érdemes komolyabbra cserélni .
sokan felrakják a 34 es karbit mert jobbnak mondják.
(de állítólag áramlástani gondjai vannak vagy alul lesz jó de felül sza vagy ennek reciproka)
De van aki inkább a 28 ast fúvókázza át.
Üzemanyag ! De gonodolom pályán nem az ukrán 98asssal hasítotok :)
1 körben ennyi jutiott eszembe .
De majd minnyá írnaka a Dzsippp Fúúzok
hajrá Atti !
Lehet hogy csak csati baja van.
De lehet elszakadt a bowden.
Nekem pover alatt szokott 6.ban utazni,
Innen tippelem hogy nem megy a tiéd.
Az erőtlenségre is magyarázat lenne.
Érdemes beépíteni egy Power visszajelző LED-et beiktatni
Hasznos.
Nem lehet hogy elszámoltad ?
Telitank+óra 0-áz , csapatás utána 100km-nél tankolás.
Így tutibb.
Power nyit rendesen ?
Mert lehet keheskedik.
Bár akkor dadogna is rensdesen.
II.ban emelkedőn amikor elveszti az erejét az milyen ford számon jelentkezik ?
Érdeklődni adatlapomon lévő elérhetőségeken