Na ez minden képpen örömet okoz! Pályán nem akarok, erre felé amúgy sincs, majd a hegyekbe karistolni Persze ha maradt még út egyáltalán a bükkben meg a mátrában
Sziszatok
Az mitöl lehet,hogy a motor egyik naprol a másikra nem megy rendesen. Mindtha a power szelep nem nyitna ki
8 ezer után szép lassan pörög csak ki
2 napja még jóvolt
Rázkodástol bármi ientöl lehet szerintetek?
légyszives irjatok
elöre is köszi
Sziasztok.
Eladásra szánnám 2 részes Prexport márkájú bőrruhámat. A Karasna-ban vásároltam 3 éve. Az ok csupán az hogy új motor lett és nem megy a színéhez. A ruha megkímélt, nem szakadt, bőrápolóval karbantartott. 48-as méret
Minél előbb szeretném lecserélni, így az ár alá is mentem kicsit.
Együtt 35 ezer forint lenne. (esetleg nadrágot vagy kabátot is adom külön-külön)
Itt megtekinthető: http://www.kepesmotor.hu/bor_k... ... t=prexport
Én is gyári áttétellel használom, közútra tökéletes a hosszú fokozatok miatt. Nekem így óra szerint 170-et m1, de 160 körüli végre mindenképp számít6sz. Két személyt jobban érzi, de ha nincs nyitva a power hosszabb úton 4 és 5 liter közé lem1 a fogyasztás is, ez 6.-ban, olyan 120-130 km/h alatti menetet jelent. Pályára a gyári áttételt felejtsd el.
Köszi a gyors választ
Igen mert most is azvan, csóri powernyelvet be se húzta a motor máris válthatom a következő fokozatot, mert pillanatok alatt oda van a sebesség! Meg sztem se hiszem azt, hogy alattam annyira belustulna, vaságyastól kapokulccsal se vagy 70 kiló
A gyári fogaskerekek 17 és 40es igazábol nekem nem lett annyira lusta tölle de viszont igy jobban ki tudod használni a gépet és tovább tartanak a fokozatok megt nem pörög el rögtön
Ki használja a motorját gyári áttétellel? Nekem elől -2 van! Persze megy is mint a barom stb! De így sokat forog sokat fogaszt meg ilyenek!
Gyárival hogyan viselkedik? Sokkal lustább? Így olyan 145 körül mozog a vége azt pillanatok alatt tudja! Jólenne azért hogyha többet gurulna a gép! Ezért kérdezném a saját tapasztalataitokat Jelenlegi 15-40
sziasztok!Olyan kérdésem lenne hogy dugattyút akarok cserélni a motorba akkor kell-e főtengelyt is cserélni mer ugye az új dugattyú szorosabban illeszkedik és nem-e görbül meg tőle a főtengely!Válaszotokat előre is köszi!
Nagyjábol, a mechanikáját tudom, mert amikor darabokban volt a blok és raktam össze a váltot kirpobálgattam mit hova emel ha forgatom a tengelyt meg léptetem a sebességet
kép alapján nem tudod szám szerint?
Építési könyvben láttam nagyjábol, hogy holvan a 2-es és 3as sebesség fogaskereke de még ott sem biztos hogy melyik melyik. Vagy akkor a nagyobibk a 3as?
írj e-mailt és megbeszéljük az árat
És bármeik rs-re felmegy?
mert nekem 94-es extréma van
Az mitöl lehet,hogy a motor egyik naprol a másikra nem megy rendesen. Mindtha a power szelep nem nyitna ki
8 ezer után szép lassan pörög csak ki
2 napja még jóvolt
Rázkodástol bármi ientöl lehet szerintetek?
légyszives irjatok
elöre is köszi
érd: aprilia011@freemail.hu
Eladásra szánnám 2 részes Prexport márkájú bőrruhámat. A Karasna-ban vásároltam 3 éve. Az ok csupán az hogy új motor lett és nem megy a színéhez. A ruha megkímélt, nem szakadt, bőrápolóval karbantartott. 48-as méret
Minél előbb szeretném lecserélni, így az ár alá is mentem kicsit.
Együtt 35 ezer forint lenne. (esetleg nadrágot vagy kabátot is adom külön-külön)
Itt megtekinthető:
http://www.kepesmotor.hu/bor_k... ... t=prexport
Igen mert most is azvan, csóri powernyelvet be se húzta a motor máris válthatom a következő fokozatot, mert pillanatok alatt oda van a sebesség! Meg sztem se hiszem azt, hogy alattam annyira belustulna, vaságyastól kapokulccsal se vagy 70 kiló
Gyárival hogyan viselkedik? Sokkal lustább? Így olyan 145 körül mozog a vége azt pillanatok alatt tudja! Jólenne azért hogyha többet gurulna a gép! Ezért kérdezném a saját tapasztalataitokat Jelenlegi 15-40
érted?
ELADÓÓÓ
Már fent van a galéria is
Építési könyvben láttam nagyjábol, hogy holvan a 2-es és 3as sebesség fogaskereke de még ott sem biztos hogy melyik melyik. Vagy akkor a nagyobibk a 3as?