Még annyit hozzátennék azért, hogy a hornyot is tisztítsd ki, fogsz egy darab rongyot befújod féktisztítóval ráhúzod egy csavarhúzóra és benyúlsz a horonyba kipucolni azt is. A nyelvet meg 600-as vízpapírral próbáld csiszolni, lehetőleg minél precízebben.
Szia bukosisak. Nem nehéz kipucolni a power szelepet. A képen is láthatod, a kipufogó csatlakozója fölötti részen van egy horony, oda megy be a power szelep nyelve. Két csavart kell kicsavaroznod és máris hozzáfértél. Féktisztítóval fújd le alaposan és pucold le róla a ráégett kokszot. Ha ezután is maradt rajta azt esetleg érdemes óvatosan lecsiszolni róla finoman. Viszont ha ezután is úgy érzed, hogy nem húz eléggé a motor, akkor lehet a power elektronikájával lesz a gond. Azt talán érdemesebb volna szerelővel megnézetni.
Már csak ez a pár apróságom van eladó, hamar kifogyott a többi :
Kompatibilisek ROtax 123 blokkos : RX125,Tuareg125,Pegaso125,Tuareg Rally 125
- Rotax 123-as közép és jobboldali dekni 1900/db
- Komplett első fékrendszer: Első fékkar, első fékmunkahenger-fékcsövel-első féknyereggel,egyben van az egész csak fel kell rakni, fékbetétek kopottak benne. 4900
- Rotax 123-as komplett kuplung! 5800
- Rotax 123, Váltótengely+váltókar+váltódob+tengelyrugók= 2000
Helló.
Egy Aprilia Tuono 125 motorom van ( ugyan az mint az Rs csak ez idom nélüli) 2003 évjáratú, és az lenne a kérdésem hogy hogy kell a power szelepet kipucolni egyáltalán nehéz e a tisztítása és hogy kb hol mi hogyan kell csinálni ezt esetleg valaki elmagyarázhatná vagy ha van neki magyar szerviz manual könyve abból azt a pár oldalt elküldhetné nekem.
Válaszokat előre is köszi.
ui: Egyébként azért érdekel mert mintha nem húzna úgy felül a gép és arra gyanakszok a power miatt van ez a gond.
Hali. Az lenne a gondom, hogy a vízhőfok mérő össze vissza mér...amikor alacsony a fordulat, akkor megvan a 3 egység, de amikor elkezdem verni menki, 8 felé, lemegy 0-ra.... nemtudja valaki , hogy ezt mi a faszé csinálja?:S
Szeretnélek titeket meginvitálni a 2011.Július 31.-én tartandó Red Line motoros kupanapra. Az alábbi szórólapon és a honlapon minden szükséges információt megtalálhattok, azonban a honlap folyamatosan frissülni fog a rendezvénnyel kapcsolatosan.
Lehet, hogy megint üzletelünk?
Arra az olajszint jelzőre lehet, hogy fájna a fogam! 125-ösé? Mert az 50 esé rövidebb! Ma összemértem mert át akartam cserélni
Az enyém pont a mérőke tetejének a tövénél ki van szálasodva, elég szar! Ez milyen állapotban van? És a másik ami a sztender! Nekem csak az a része kéne ami a motorron van, tehát nem a szára! Abban megvan még a menet? Enyémben már nem gyári csavar van és elcseszte! Vagy ehez esetleg nincs az a speckó gyári csavarod?
Keresek!
34-es karbit,34-es szívócsonkot,a 2 blokkfélbe a főtengelcsapágyhoz a 2 műanyagot,új lamellakészletet , új tömítéskészlett és új valami komolyabb főtengelyt vagy ha egy 160-hoz jó egy gyári főtengely akkor egy jó állapotú gyárit.
Akinek van vagy tud írjon ide vagy Msn/Email:farkasgyorgy4@freemail.hu
Már csak ez a pár apróságom van eladó, hamar kifogyott a többi :
Kompatibilisek ROtax 123 blokkos : RX125,Tuareg125,Pegaso125,Tuareg Rally 125
- Rotax 123-as közép és jobboldali dekni 1900/db
- Komplett első fékrendszer: Első fékkar, első fékmunkahenger-fékcsövel-első féknyereggel,egyben van az egész csak fel kell rakni, fékbetétek kopottak benne. 4900
- Rotax 123-as komplett kuplung! 5800
- Rotax 123, Váltótengely+váltókar+váltódob+tengelyrugók= 2000
Akit érdekel írjon!
bikerfranky@freemail.hu
ÜDV!
Egy Aprilia Tuono 125 motorom van ( ugyan az mint az Rs csak ez idom nélüli) 2003 évjáratú, és az lenne a kérdésem hogy hogy kell a power szelepet kipucolni egyáltalán nehéz e a tisztítása és hogy kb hol mi hogyan kell csinálni ezt esetleg valaki elmagyarázhatná vagy ha van neki magyar szerviz manual könyve abból azt a pár oldalt elküldhetné nekem.
Válaszokat előre is köszi.
ui: Egyébként azért érdekel mert mintha nem húzna úgy felül a gép és arra gyanakszok a power miatt van ez a gond.
30 605 6883
Szivesen.
eladó az arrow kipum, csak egyben, csere érdekel gyárira 15.000 Ft ráfizetéssel.
Szeretnélek titeket meginvitálni a 2011.Július 31.-én tartandó Red Line motoros kupanapra. Az alábbi szórólapon és a honlapon minden szükséges információt megtalálhattok, azonban a honlap folyamatosan frissülni fog a rendezvénnyel kapcsolatosan.
Üdvözlettel:
Májer Norber
Red Line Hungary Kft
Arra az olajszint jelzőre lehet, hogy fájna a fogam! 125-ösé? Mert az 50 esé rövidebb! Ma összemértem mert át akartam cserélni
Az enyém pont a mérőke tetejének a tövénél ki van szálasodva, elég szar! Ez milyen állapotban van? És a másik ami a sztender! Nekem csak az a része kéne ami a motorron van, tehát nem a szára! Abban megvan még a menet? Enyémben már nem gyári csavar van és elcseszte! Vagy ehez esetleg nincs az a speckó gyári csavarod?
kinek mi kel belőle irjon!
vannak papirok is 11kw-osak!
( dendszám váz blokfleke)
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
34-es karbit,34-es szívócsonkot,a 2 blokkfélbe a főtengelcsapágyhoz a 2 műanyagot,új lamellakészletet , új tömítéskészlett és új valami komolyabb főtengelyt vagy ha egy 160-hoz jó egy gyári főtengely akkor egy jó állapotú gyárit.
Akinek van vagy tud írjon ide vagy Msn/Email:farkasgyorgy4@freemail.hu
ELADÓ
alkuképes