lenne egy kérdésem RS 125 el kapcsolatban
2002 évjáratú géppel az a a probléma hogy 5-6 ezer között teljesen elmegy az erő nem akar pörögni (egy örökkévalóság míg felemeli ezt az fordulatszám tartományt akár 100-200 méter is lehet)
mihelyt elhagyja a 6 ezret megy mint a rakéta
1000 és 5 ezer között is tűrhető (de lehet hogy az sem az igazi )
porlasztó takarítva , gyertya cserélve, légszűrő takarítva.......
POWER szelep valamiért ki van kötve.......csinálhatja a Power szelep "nem működése" miatt ?
valamiért az előző tulaj keveréket tankolt bele 1:30
gondolom a külön olajozás sem megy rajta...........
ha így marad hogy keverékkel üzemel tovább a moci akkor elég bele az 1:40 es keverék is?
Rossszul beállított power (behúzott állapotban feszíti a szárat, és ilyenkor ez törik hamarabb minthogy szakadna a bowden).
Esetleg kopott "szelepszár" szimering.
A legrosszabb esetben meg kopott a nyelv helye a hengerben, sajnos én is így jártam, szereznem kellet egy másik hengert
Köszi srácok az ötleteket. Hát én is egy bowden javítót akartam keresni de ezt a fékbowdent is hallottam már csak én simsonnal. Majd meglátom hogy van-e itt Miskolc és környékén vmilyen bowden javító ha nem akkor megyek vásárolni és forrasztani.
Heló!
Érdekelne komplett rs blokk hűtővel mindennel.
Meg egy kis segítség kellene van egy full rozsdás tárcsám azt akarom felújítani mit lehet neki csinálni?
Előre is köszi
Msn/Email:farkasgyorgy4@freemail.hu
06302265808
Minek srácok? minek? Minek veszitek meg a gyárit? fölösleges 6000Ft kidobás!
Bemész egy olyan boltba ahol lehet Simson,MZ,Jawa,Babetta alkatrészeket venni, és ott a bácsitól/nénitől kérsz régi babetta hátsó fékbowdent, és rá egy diót!(nyugi nem fogsz kapni egy csonthéjas termést!)
Az illető meg azt mondja, hogy 710Ft (itt a környékemen legalább is annyi)
Hazamész, kihúzod a régi kuplungbowdent a helyéről, összeméred a kettőt, levágod méretre az újat, befűzöd, felforrasztod rá a "diót", és van összesen nem több mint 1000Ft-ból egy tökéletesen működő kuplungbowdened!
én ezt megcsináltam kb 1,5 éve, és azóta szuperál!
Örökös mint a nyomorúság!
Google és beírod, h bowden. Én nem rég itt bowdentechnika csináltattam kuplung bowdent oda viszed v elküldöd postán és ők megcsinálják. a bowdenház marad ugyanaz csak a belsejét cserélik, az a lényeg h minden része meglegyen és akkor megtudják csinálni.
Kenés a lelke a bowdennek (kivéve ha a vége ugrott le), elég a belsejét kicserélni, szerezni egy megfelelő vastagságú bowdent méretre vágni, és végül "ráforrasztani a "bowdenvégeket"
Ha van egy kis műszaki érzésed, és kedved, türelmed hozzá, akkor szerintem próbáld meg. Párszáz forintból kijön.
Szewasztok.
Olyan problémám lenne hogy vettem 1 éve kuplung bowdent és lassan megadja magát. Nem igazán vagyok sportos váltás híve ezért sem tudom miért lehet hogy ilyen hamar szakadozik. Tudtok vmi jó megoldást kuplung bowdenre? Vagy vkinek van eladó mert kérdeztem az üzletben az utángyártott is 6000ft :(
2008as Rs-t szétszedtük, légszürötakaritás stb ...
És most hogy összeraktuk kiírja az EFI jelzést meg világit a piros lámpa a műszerfalon
Miért írja ki? És hogy tűntethetem el?
+régebbóta mutatja a kis villáskulcsot is...
Köszönöm a válaszokat