A helyzet az hogy nem magyarországi a moci a napokban hozzák külföldről és az űrge nem sok mindent tud róla azt sem hogy volt e már cserélve vagy nem, feltételezem hogy nem... írtátok hogy 16 körül már érdemes lenne ebbe van 19750...:/ nah mind1 remélem még kihúz 1-2 ezret aztán kicserélem... vagy még nem tudom majd hétvégén elválik hogy megveszem e vagy marad a helyén...
Neked mi volt az a több ok ami miatt cserélted?
Ja tényleg...akor 4,5 volt nekemis, mert a hirdetés akkor készült mikor még méregettem. De nekem 15/39el 100as tempo körül megyek 7800on, 17/39el pedig 110-115 körül. Igaz egyik sem 17/40 de a /39 elvileg hosszab, igaz azt kevésbé bírja kihajtani.
Igazából nem is helytálló amit kérdezel... 1 szóval sem mondtam, h power nélkül, én csak arról beszéltem 120-130-at lép 6.-ban mielőtt nyitna a power. A másik az, írod a hirdetésedben, h 90-nél 4,5 litert eszik, most + 5 és fél alatt sose. Am a 17/39-el szerintem azért "csak" 160 km/h-t mentél, mert 1 széria motor nem biztos, h elbír vele.
Nekem a power-elektronikám 7800-nál nyit, és az RS-em 7800nál 6.-ban 130 alatt m1 picivel 17/40-es áttétellel. A fogyasztás függ sok mindentől, ha túrázni m1ek, keveset gyorsítok 120nál többel nem m1ek és nem forgatom 8000-ig, teletankhoz képest nem 1x jött már ki 5 liter vagy az alatti fogyasztás, 90-es utazóval tuti nem fogyaszt 5 lityót, viszont pályán vagy Mátrában beveri szemrebbenés nélkül a 7-8-at. A karburálás sokat befolyásol a kajálást nézve.
nekem 15/39 van fenn általában.
150körüli vég, 5,5-6 fogyi.
Nekemis kurva szépen gyorsul, de néha idegesítően gyorsan, de városba kurvajo...600asokkat szoktam vele követni forgalomba... meg pirosnál autok esélytelenek.
Meg van 17/39-em....na az jó szar...csupán 160 lett tőle a vége...Igaz power alatt 110-115körül megy.. fogyit nem probáltam de biztos kevesebb.
Megtaláltad a hiba forrását, tényleg nem nyit ki.
Nézd át. Biztosíték, csatlakozo, elektromágnes, bowdenszakadás...vagy szimplán berohadt a powernyelv (egyes olajak szivesen körbekormolják és megragad)
és mi a garancia rá, hogy még sosem volt dugo cserélve?
Meg ha nem is, amig nem gyenge felesleges szerintem. Régi 50esem elgurult 25t nálam és még tudtommal mindig gyári dugoval hajtják gond nélkül.
Igaz a '25ös nekemis már dugócserés volt, de több okbol.
hát 1 zsir uj dugó 25-30 körül mozog a asso az 35 ezer
akkor kel még 1 honolás 2000 meg nem tudom menyiért csinálja arafelé a szerelők! én pl 5 ezrért szoktam 1 dugócsarét megcsinálni ugy hogy én viszem honolni a dugót én redelem a cuokat mindent!
És nem tudod köbö mibe kerül egy dugócsere ha szerelő csinálja? most akarok venni egy rs-t 19000 km van benne szóval ideje érett a dolog ezek szerint...
Neked mi volt az a több ok ami miatt cserélted?