Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor most már tudom mire való az a csavar
köszi
van egy légtelenítő csavar az egyik cső közepén, a tartály közelében.
vkinek eladó powernyelv? legyen már vki aki nem kompletten adja a powert...
szevasztok
valaki legyen szievs megmondani nekem,hogy a 125-ös rs-eken a kipufogo rendszer felfogatása az ugyan az e?
pörgetgeted a motort és jobbra balra döntögeted közben töltöd
lefolyattam a hűtővizet, de amikor visszatöltöm nem akar átfolyni a rendszerbe... benn marad a hűtővíz tartályban vmi okos ötlet hogy oldjam meg hogy le is folyon? nyomogattam a csövet hogy ugy lefolyon de csak egy minimális ment ugy le
beinditottam de elég hangos volt beletettem a nyelvet és ugy igazából semmi baja, kérdésem a következő, hogyha visszateszem a helyére(nem fogja semmi) az nem fordulhat elő, hogy a kelleténél jobban bemegy a nyelv és ezzel bármilyen bajt okot, akár a dugattyúban?
Köszi
A hűtővíz nem folyik ki, viszont a kipufogó gáz fog keringeni a nyelv helyén, köpködni fogja a szár helyén az olajat, valamint erőtlen lesz a motor 6 ezer alatt.
Sziasztok!
Vki tudna nekem segiteni?
Ki akartam szedni a power nyelvet és olyan szinten bevolt szorulva hogy eltört a nyele, teljesen lekelett bontanom a henger tetejét hogy kitudjam szedni a nyelvet, igy is elég nehéz volt kiszedni. Olyan kérdésem lenne hogyha a nyelv nincs benne akkor a hűtővíz nem fog kifolyni? Lehet hülye kérdés És ha igen akkor ki milyen megoldást ajánl ameddig nem veszek bele powernyelvet hogy tudjam használni?
Köszi elöre is
hali, egy MSN-t adnál?
láttalak múltkor Csabán :D
Helló! ha valaki tudna Aprilia RS 125 98-03 évjárat közt olcsón az irjon már :D köszi
Sziasztok!
Van egy eladó pályaidomom ('99-'05),érd.:06/30 530-92-50.
Hali! nekem van élső lámpám, foglálattal égőve. /nem a szívlámpás/
Szia!

Szerintem először emeld fel a tankot, bemelegített motornál nézd meg hogy mennyire húz be a mágnes. Ha okés ott minden, akkor kötegelövel kösd ki (támaszd ki) hogy mindig nyitott állapotban legyen a power. Ha ezután is ledadog akkor sokat kap és a tulzott benzinmennyiségtöl ledadog... Olyan mintha járatnád a motort. Nézd a jó oldalát nem fog megragadni

Üdv
Vagy ha valaki másnak van akkor legyen szives jelezzen nekem. megköszönöm
Hali!

Érdeklődni szeretnék hogy nincs e digitális Aprilia Rs 125-ös műszerfalad ? Az évjáratot sajnos nem tudom.
Van sok tapasztaltabb ember a fórumon, ők biztos tudnak segíteni!
Nekem az a gyanúm, h keveset kap, mert nekem is csinált hasonlót, gyári értékekre be lett fúvókázva és állítva azóta jó! Nézd meg a gyertyát milyen a gyertyakép!
Előtte tökéletes volt, nemrég lett beállítva rendesen. Most lett vele valami, rejtély, tényleg, nem is értem mi és miért változott.
Lehet, h ráférne egy karburálás...
Nyitni nyit rendesen 8nál, előtte szenved, 5-6-7 körül. De akkor nem is az hogy szenved, egyszerűen fullad. Meghal
Power bowdenjének a holtjátéka be van lőve?
Igen. Mondjuk jogos, nem írtam, de előtte ABSZOLÚT NEM torpant. Előtte csak 8-nél kapcsolt a power nehezen. Szóval igen, teljesen nyitott.
Elektronikából el van távolítva a fojtás?
Üdv. Segítségeteket szeretném kérni.
A helyzet az, hogy 8 ezernél nagyon nehezen nyitott a power, nyitás előtt szenvedett, erőlködött, így többek javaslatára megtisztítottam a powernyelvet. Gyönyörű teljesen tiszta állapotban, visszatettem ahogy azt kell, majd egy kis bemelegítés után "tesztetlés" közben azt vettem észre, hogy 5-6-7 ezres fordulat környékén szenved, torpan, gyakorlatilag meghal a motor. Vissza kellett pakolni ahhoz, hogy áthidalja ezt a fordulatot, majd utána, 8-nál gyönyörűen akadálymentesen nyit, és húz. Tehát a régi 8 előtti torpanás megszűnt, de helyette kaptam egy 5-6-7 körüli kegyetlen szenvedést. Nagyon rossz hangja van, dadog, erőlködik és semmi. Totálisan erőtlen lett. Valakinek valami ötlet? Mi változás történt? Csak a power nyelvet tisztítottam, ennyi a változás, és helyesen lett visszatéve. (Ellenőriztem azóta mégegyszer)

Üdv, Ákos