Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az egész kormány meg kerék meg minden ami elől van,azért ennyire szakszerűen nem tudom a nevüket :D
Arról a kék 98-as RS-ről tudsz valamit ami itt van vhelyen? Csak hogy esetleg valamihez lehessen viszonyítani. :D
Szerintem ezt így a gép elől nem mondja meg senki. Nem tudni hány csapágynak, tűgörgőnek lett annyi. Szét kell húzni a blokkját és szétnézni benne. Az meg hogy mennyibe kerül, attól függ milyen áron találsz alkatrészt hozzá. Az új ára horrorisztikus, meg ki tudja mikor érkezik meg.
A Bükkben mikor voltunk hogy evett meg neked olyan sok (motor)olajat?
bazze. 600 as RS ?:D Jó nem. Reméljük nem baszódott szét az egész blokkod, kár lenne érte, nagyon. Minden esetre, szerintem mostmár amíg ki nem derül, hogy mi a baja, addig ne nagyon próbálgasd beindítani.(Nem értek hozzá, de első lépésként én töltenék bele valamennyi olajat, aztán leereszteném, megnézni, hogy fémreszelékes -e, ha igen akkor tuti nagy gáz van. Amúgy komoly ez a műanyag csapágy vagy mi? ezt hogy kell értelmezni? (nem ismerem az RS blokkot, csak ezért kérdem.
ha ez a baja, az kb. pénzben mit jelent?
mi lett rosszul visszatéve? Kérlek szépen a mondataidban legyen már alany+ige+tárgy + egy két határozó, és könnyebben tudunk segíteni. Nem csesztetésből!
oké,köszi h írtál. lehet h azzal van a baj mikor szédszedtük vhogy rosszul lett visszatéve? :S
nem értem a problémádat, de ha jól értelmezem az egyenesfutással van gond? Csekkold le az egyenesfutást, kormánycsapágyat, gumit (üt e), guminyomást, szálszakadást, esetleg felni üt, vagy a féktárcsa.
Szeva, ha csökken az olajszint a váltóban először kettesben és hatosban ad vinnyogó hangot (tapasztalat). Kettesben jobban hallani! Aszi azt mondta, ha már picit alacsonyabb a váltó olaj szintje, elkezd vinnyogni sebességben, majd szépen szétrobban a váltócsapágy műanyag kosara,stb. Ha bármit rosszul írtam, az okosabbak kijavítanak.
Csá, kérlek máskor ne írj butaságot. A gyújtáselektronikában kell keresni a megoldást, nem a power elektronikában (2006osnál). A fojtás meg még mindig pontos jé...
Sziasztok nem tudna valaki nekem segiteni Gilera Runnerhoz 180vxr 4t komplett karbit vagy membránt nagyon kellene mert igy nem tudok vele gépelni elöre is köszi.
Hali! Először is bocs h ide írok,na mind1 piaggiom van,és az a bajom h megyek tök egyenesen,semmi kanyar,pl 60al,gondol egyet és kicsit behúz az első kerék,rem értitek,olyan mintha picit elkormányoznám kifelé. ez miért van? olyan érzés mintha minnyá elesnék :D elég szar
én is arra tippeltem...
Valszeg a szimmering kuka elégetted a váltóolajat. Azért füstölt már legutóbb is.
Irány a szervíz!Mert h valami nincs rendbe vele az nyilvánvaló és magátol biztos nem fog megjavulni.Bár nem értek az Rs ekhez sztem az történt amit irtak már egy páran hogy egy bizonyos sürüségű olajat(pontosan nem emléxem melyiket) Megeszi a váltóbol.És hát olaj nélkül egy váltó nem igazán szeret működni.Ugyh ott valami elkopott vagy eltört...
Nem lettek kevergetve az olajak a blokkba? Mert akkor tudnak habosodni. De 1 deci az nagyon kevés
sos segítség!

mentem ma Tokajba motoros találkozóra, amikor elindultam még minden rendben volt(az elmúlt napokban 1re jobban füstölt és néha nagyon minimális csörgést hallottam) kb 20 km után beérek Szerencsre váltanék vissza 5.be és 1 kurva nagy ütést éreztem a váltó karon, és a motor üreset váltott, lejebb váltottam és minden rendben volt(végig próbáltam az összes sebességet és nem volt gond) megálltam 1 benzinkúton 5 percre és mentem tovább, 1re erőteljesebb csattogást hallottam menet közben 2.ban és 3.ban, kb. 10 km után a csattogás megszünt odaértem Tokajba indult a felvonulás beálltam, 2. ban elkezdett erősen nyikorgás féle hangot(kb. mint a VFR-ek) adni(2. ban elnyomta a motor hangját is) kis idő után elkezdte 3.ban is(de sokkal hallkabban) ebben a 2 sebességben úgy füstölt a motor(közép kék színben) mintha valami szalmát égetnék,a többibe semmi gond nem volt, se füst se hang. Elindultam hazafelé a motor meglepően finoman járt, de a váltáshoz az én erőlétem már szinte kevés volt. 100-110es utazóval mentem gond nélkül 25-30km-t és ekkor kidobta a 6.at(azóta sincs, csak "üres" a helyén) beértem miskolcra ott már alig tudtam bárhova is kapcsolni. Hazaértem hagytam járni a motort 1 picit és hallgatóztam...alacsony fordulaton csörög, magason semmi fura. Leállítottam, kimentem fél óra múlva és lekaptam az oldal idomot... a blokk még mindig olyan forró volt hogy nem bírtam hozzá nyúlni. A blokkban olaj max 1deci van/maradt, az is habos. A keverő olajból alig fogyott valami.


Mi lehet a gond?


az 1. képen jó helyen van az a valami?
szevasztok.nem tudja valaki véletlen hogy hnapra mennyi 1 jegy brnoba.csak a versenyre? plzplzplzplz segitsetek fontos lenne
Ez a balos és nem Bencéé.
lacafaca46@hotmail.com vegyél fel msnre ha eladó a balos :O ! légyszíves.
Helló!

Van egy 93-as RS 125-öm ahhoz kellene komplett power rendszer. A fórumra írjatok, vagy erre a mailra: petisx4@freemail.hu

Előre is köszi!

Helló!
Sziasztok! LENNE EGY ELADÓ 125-ÖS RENDSZÁMOS APRILIA RX MOTOROM! amit mindenképp tudni kell róla:
színe: mélykék
műszaki vizsga érv: 2010 / 8
évjárat: 1992
forgalomba helyezés: 1998
teljesítmény: 33 le

rendezett papírjai vannak, motorokisan és külsőre is kiválló, eladás előtt át lett nézettetve! Bármikor megtekinthető és kipróbálható, képeket tudok küldeni!

Fix ár: 220 000 Ft

érdeklődni: labence@citromail.hu
balos az eladó.
csáóka. nem tudsz véletlenül eladó rs-t? aprilia rs 125 2006-os évjárratól érdekelne lehetőleg ugyan ilyen színba amilyenbe neked van :) :D köszi előre is^^