A régi rs-nek ha kivan a blokkja akkor kajál az rendesen Haverom 2003as rs-e is megette a 10litert meg 900km volt egy liter olaj de ezek mellé ment is ora szerint 180at ami tudjuk hogy csal szóval nem tudom mennyit
Én tegnapelőtt teletankoltam.. aztán mentem spanokhoz velencére meg még mászkáltam, tegnap elindultam ringre és ott megint teletankoltam. 164 km-t mentem és 5,2 liternél több nem ment bele Persze hozzá kell tenni hogy az enyém járatós és pont most tartok ott hoyg max 7000 rpm. De attól függetlenül azt ki is használtam.. szóval 5500-7000 között használtam. Amúgy nekem 7000-nél kereken 105öt megy ÓRA SZERINT
köszi mindenkinek a dicséreteket azért váltottam mert jobban tetszik a mito külsőleg és az aprilia blokkja kicsit szét volt menve a henger kurva szar állapotban volt és túl sokat evett az aprilia értem én hogy a teljesitménynek ára van de na az enyém 100km alatt 10-11 beverte szóval nem fogom a gatyámat is rá fizetni azt is értem hogy a mito is eszik de korántsem annyit meg a mito ezerszer jobban tetszik jah és Zap33--jövőhét végére lesz meg a rendszám elvileg bár ebbe se vagyok biztos de ha meg lesz gurulunk van még egy mitos srác debibe és lehet csapatni jah és még egy lényeges volt az apriliánál az hogy egyszerűen 1,5 hónap alatt nem jött meg a származás ellenőrzés szal inkább túladtam rajta
Hát nem tom, nekem mito evo II-esem volt régi rs-em elött, de szentem nyomába se ér teljesítménybe, meg futóműileg, pedig azon nekem jolly moto csövem volt és patent volt a mito motorikusan, de kinek mi sok szerencsét hozzá
Két dologra kell figyelni:
- ne legyen laza a bowden
- vissza tudjon zárni teljesen a nyelv.
Lehet vele szórakozni sokat, hogy tökéletes legyen, de ha nincs vele gond, akkor el ne állítsd! Ha túlságosan megfeszíted a bowdent, akkor nem zár vissza rendesen a nyelv, és nem fog menni alul (olyan mintha végig nyitva lenne a power, pedig csak nem zár vissza teljesen... itt már pár mm is számít)
Ha pedig túl nagy a bowden lazasága, akkor nem fog teljesen kinyitni a nyelv. Ha szétszeded, a power nyelvből kiakasztod a bowdent, és a nyelvet a házával visszarakod a hengerbe. Ott meglátod hogy mennyire tud bemenni a hengerbe, tehát mikor zár rendesen. Beakasztott bowdennél is be kell mennie annyira! Ezt nézd meg, és ha ez ok + a bowden is feszes, akkor teljesen tökéletes. Üdv! (én pont most játszadoztam vele, mivel megjött italmondoból a power bowdenem)
2000km-t futott
70/389 6486
Najó, tényleg van róla valami kép is ,csak most nem találom. Majd valaki berakja.
Tudna nekem valaki felrakni képet a CDI elektronikáról h hogyan lehet kiiktatni az 5-6e-res torpanást belölle
- ne legyen laza a bowden
- vissza tudjon zárni teljesen a nyelv.
Lehet vele szórakozni sokat, hogy tökéletes legyen, de ha nincs vele gond, akkor el ne állítsd! Ha túlságosan megfeszíted a bowdent, akkor nem zár vissza rendesen a nyelv, és nem fog menni alul (olyan mintha végig nyitva lenne a power, pedig csak nem zár vissza teljesen... itt már pár mm is számít)
Ha pedig túl nagy a bowden lazasága, akkor nem fog teljesen kinyitni a nyelv. Ha szétszeded, a power nyelvből kiakasztod a bowdent, és a nyelvet a házával visszarakod a hengerbe. Ott meglátod hogy mennyire tud bemenni a hengerbe, tehát mikor zár rendesen. Beakasztott bowdennél is be kell mennie annyira! Ezt nézd meg, és ha ez ok + a bowden is feszes, akkor teljesen tökéletes. Üdv! (én pont most játszadoztam vele, mivel megjött italmondoból a power bowdenem)
de azért sajnállak h munkaidőbe fórumozol:D