Szeva! Attól is függ, hogy mekkora illesztéssel lett összerakva. 6századdal nem kell annyira óvatosan járatni mint 5századdal.
Minden esetre én elég óvatosan járattam be eddig mindig a gépet, és meghálálta (dugócserénél is). A következőképp nézett ki:
0-600km: max 5000 RPM
6-1000km: max 7000 RPM
1000-1500km: max 9000 RPM
1500Km felett húzhatod ami kifér.
Más nem szokta ennyire óvatosan járatni, de nekem ez vált be, és így nyugodt a kis lelkem, ráadásul nem kellett aggódnom hogy járatás közben megakad. Az első 500kmben töltöttem némi plusz olajat a tankba is. Kerüld a monoton utakat, jobb neki a változatosság a járatás alatt, és ha terhelésnek van kitéve, akkor öblögess gyakran (gázfröccs).
Remélem tudtam segíteni! Üdv
nemtudom még, gondolkodok a Mito7gang ajánlatán is. Ráadásul ez az egész nem rajtam múlik :) Ha rajtam múlna már rég új gumi lenne a gépen, de mivel nagyjából Apu finanszíroz, így várok amíg azt mondja OK. Miattam semmiképp se tartogasd, ha van rá vevőd, add el azon nyomban. Ha meg aktuális lesz a dolog (mert most még csak a körülnézelődés szintjén vagyok), csipogok!
110-160 Dunlop D209 GP széle kopott a közepe zsír...utcára kiváló 20pénz párban...
209GP 110-150essel 25pénz több garnitúra is van!
Pirelli Diablo Supercorsa 30pénz
Pirelli Dragon Supercorsa 30pénz 150es ill 110es méret
továbbá 180-190es Pirelli, Metzeller 120as elsővel ...
a gumik pályán voltak használva a szélén van kopás 0.5-1mm a közepe majdnem új!
Pályán és utcán is elmegy még bőven csak nekünk kevés már...
Érdeklődni 0620-5140810
Ez kurvajó, de mit kezdjek a 160as mérettel? :)) Nem akarok szélesebbet rárakni, mint a 150es, nehogy rontsa a dönthetőségét. Ráadásul 60körül már olyan új gumit veszek boltból, amilyet akarok :) És akkor már olyat vennék, aminek a mérete is OK :)
Tyt ha még úgyis gondolkodsz mondok még vmit ami meggondolandó. Dunlop D209GP garnitúra (110 és 160) zsír új, és legyen 60. Ha esetleg érdekel (vagy ha akárki mást érdekel) elérhetőségem az adatlapomon. Ezzel lehet csapatni!
A 2008as euro3as és ezért a kipuja tele van minden szarral amitől lomha mint az lajhár és az elektronikában is van vmi amitől annyira se megy amennyire kéne! Amugy amit Bence kérdezett az poweres igen és ha rárak vmi csövet attol csak szarabb lesz mert ahoz hozzá kell állítani hogy töb benzint kapjon kicsit több lebegőt szoval teljesen hozzá kell állítani a karbit mert különben be fog állni, de legjobban jár ha leviszi aszalosékhoz azok ráraknak egy csövet és még a fuvokákat is hozzá állítják és akko nagy valószínűséggel még ugysem biztos de valószínűleg akkor nem fog beállni. De ha csak egy régebbi gyári kiput rak rá a 2008ason azis nagyon sokat segít
Hello én az után érdeklődnék h hogyan lehetne tuningolni vagy megpiszkálni egy 2008 as rs 125 öt . mert eléggé le van fojtva és nem nagyon megy de ugyanakkor ugy hogy az élettartama se csökkennyen drasztikusan .a tanácsokat előre is köszönöm
Minden esetre én elég óvatosan járattam be eddig mindig a gépet, és meghálálta (dugócserénél is). A következőképp nézett ki:
0-600km: max 5000 RPM
6-1000km: max 7000 RPM
1000-1500km: max 9000 RPM
1500Km felett húzhatod ami kifér.
Más nem szokta ennyire óvatosan járatni, de nekem ez vált be, és így nyugodt a kis lelkem, ráadásul nem kellett aggódnom hogy járatás közben megakad. Az első 500kmben töltöttem némi plusz olajat a tankba is. Kerüld a monoton utakat, jobb neki a változatosság a járatás alatt, és ha terhelésnek van kitéve, akkor öblögess gyakran (gázfröccs).
Remélem tudtam segíteni! Üdv