Szevasz, bemész bármelyik aprilia szalonba, és csillagászati áron megrendelik neked a gyári matricaszetted! Szerintem is jobban jársz az utángyártottal. Írj a motormatricak.hu-nak és megcsinálják neked töredékéért, korrektül.
Ja és a legfontosabb:
aki azt mondta, hogy veszít az élettartamából egy teljes rendszer miatt, azt holnap a kedvemért baszd szájba egy öntöttvas piszkavassal.
Szar karburálás miatt veszíthet az élettartamból (rendszercsere nélkül is akár), de önmagában egy sport kipuff rendszertől csak tökéletesebben fog működni, mint a fojtott katalizátoros gyári kipufftól.
Üdv
Szevasz, jó hülye kérdéseket tettél fel, de igyekszem válaszolni.
1. sportlégszűrő mi a jó istennek? Lesz egy kis torokhangja, meg könnyebben telemegy kosszal a henger.
2. Attól függ mit akarsz elérni a kipuff cserével. Ha teljesítményt akarsz növelni, akkor le kell dobnod a gyári katalizátorost róla, és felrakni egy arrow, jolly, gianelli, etc. rendszert.
A dobcsere gyk. semmiféle változást nem fog előidézni, a hangja változik picit.
3. Teljes rendszer cseréjénél igen, kell karburálni, fúvókacsere+ finomhangolás (általában)
Ez nem így van!
Buzernyák natixék is ezzel jöttek, aztán hozzátették, hogy megmarad a gari, ha OTT veszem meg 96rongyért az arrowot + ott is rakatom fel. Önmagában nem veszti el a garit az arrowtól, csak ha otthon rakod fel. Bár szalonfüggő.
A garin meg nincs értelme agonizálni, sok mindenre nem jó,,,
:).. valamennyire még nekem is megy az olvasás, bár nem tegnap tanultam.. a kérdés arra vonatkozott inkább hogy ezt hogy gondolták, és ha netán ilye3n inkorrekt szervízesbe botlok esetleg mire figyeljek.. !.. Azé kösz
forgalmi... na de azt megszerezni meg vám hivatalbol engedély hogy legálisan van itt, kell egy adás vételi, aztán még egy nyilatkozat egy márkakereskedötöl ahol pontosan levannak írva a motor adatai.
Ezt csak tudom mert mikor elvittem gépemet levizsgáztatni, végig száguldoztam nyitot táskával mint a hülye és öszes elveszet:D aztán ujra beszereztem a boltbol a papirokat:)
aki azt mondta, hogy veszít az élettartamából egy teljes rendszer miatt, azt holnap a kedvemért baszd szájba egy öntöttvas piszkavassal.
Szar karburálás miatt veszíthet az élettartamból (rendszercsere nélkül is akár), de önmagában egy sport kipuff rendszertől csak tökéletesebben fog működni, mint a fojtott katalizátoros gyári kipufftól.
Üdv
1. sportlégszűrő mi a jó istennek? Lesz egy kis torokhangja, meg könnyebben telemegy kosszal a henger.
2. Attól függ mit akarsz elérni a kipuff cserével. Ha teljesítményt akarsz növelni, akkor le kell dobnod a gyári katalizátorost róla, és felrakni egy arrow, jolly, gianelli, etc. rendszert.
A dobcsere gyk. semmiféle változást nem fog előidézni, a hangja változik picit.
3. Teljes rendszer cseréjénél igen, kell karburálni, fúvókacsere+ finomhangolás (általában)
Buzernyák natixék is ezzel jöttek, aztán hozzátették, hogy megmarad a gari, ha OTT veszem meg 96rongyért az arrowot + ott is rakatom fel. Önmagában nem veszti el a garit az arrowtól, csak ha otthon rakod fel. Bár szalonfüggő.
A garin meg nincs értelme agonizálni, sok mindenre nem jó,,,
vagy eladásnál se hátrány
holnap napközbe csörögj aztán megbeszéljük a részleteket...
karburálni kéne mert arrowot aznap felteszem hogy megyek +olaj csere
ja meg egy "1000-es szervíz letudva pecsét" :D
aszalósék hivatalos szerviz?
adnak pecsétet?
Ezt csak tudom mert mikor elvittem gépemet levizsgáztatni, végig száguldoztam nyitot táskával mint a hülye és öszes elveszet:D aztán ujra beszereztem a boltbol a papirokat:)