Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ottt van a címke is a villán, a képeken is látszik. Mutatja, hogy hány mm az optimális, azt hiszem 20-25mm
LOOOOOOOOOOOOOOOL azt mondták, hogy botkezű vagyok és azért ragadt meg mert hidegen hajtottam a gépet nagyon poéén...elegem van, polinit, ki merre tud?
Sziasztok!Több motoros barátom is mondta már,hogy nagyon lóg a lánc az Rs-en,és szerintem van benne igazság!Szerintetek tényleg nagyon lóg?
Nekem volt már balestem vele és 50-es ként használtam. Nem nagyon foglalkoztak vele hogy 125-ös vagy 50-es. Ezzel nagy mákom volt, de viszont utána meg nem mertem pattogni, hogy nem én voltam a hibás mert a végén rájöttek volna. Sztem nem éri meg papír nélkül használni nagy szívás ha ilyen van. Nem vennék mégegyszer 50-es ként.
akk mar nem Karcagon belül jártam:D...vegyél mar fel msnre...gozsidav[@]hotmail[.]com
Voltam szerdán meg csütörtökön láttalak is hogy mentél ott egy párszor egy cbr el a hátad mögött de mire vége lett a gyakszimnak már nem voltatok sehol...
Jahh most én is ezt tervezem, megvan már a váz is, csak át kell cuccolni... csak a garázst is most építjük, ahol majd meg fog történni az aktus Ugyh még két hét kb...
vtál a héten Karcagon?vmelyiknap már írtam h láttam a motort a "halálkanyarnál":D
Én is valami ilyet tervezek a következő idényre...az átszerelés meg a legkevesebb!Felbakolom a garázsba mellé felkötöm a vázat és had szoljon egy nap alatt simán átépiteném...csak lenne váz!
Vagy ha veszel egy rendszámos vázat + blokkfedelet. Az annyiba kerül, mintha simán vennél egy rendszámos Rs-t, + a munkadíj az átszereléshez
Papírok nélkül nem tudod lerendszámoztatni, illetve akkor, ha utánanézetsz a motor származásának sötöbö, de ez olyan sokba kerül, hogy jobban jársz, ha eladod és veszel egy másikat.
Pezzy!
A papírokat a KPM csinálta? Azt meg hogy (érdekelne a dolog!)? És ha balesetet csinálsz vele, nem vizsgálják be, hogy hány ccm?
Amúgy egy full papírmentes RS 125-nek mennyibe kerülne a rendszámoztatása (ha egyáltalán lehetséges)?
A komoly konkrét válaszokat nagyon megköszönném!
több komolyságot
bicikli
szevasztok
nem rs-el kapcsolatban de gondoltam itt tudnátok segíteni...
egy csomagról lenne szó, konkrétan egy csizmáról, sőt! egy pár csizmáról
azt szeretném kérdezni, hogy székesfehérvárról, budapestre (64km) kb mennyi lenne a postakölcség? vagy van-e valami olcsóbb csomagszállítás? szal mi lenne a legolcsóbb?
Am ugynézzki vasárnap viszi el Rst!
Hello mindenki
nem tudnátok segíteni roax 122 es blokkhoz a kuplunk felöli oldalon ami benne vannak műanyag fogaskereek a víz és az olajat ami kezeli és ilyenek kellenének nekem előre is köszi
Nem mivel központban is bentvan hogy 50 es!mivel a közlekedésflügyelet csinálta a papirokat
nem félsz hogy majd az egyik rendőr levágja és annyi a jogsinak meg bünti
Az ugy volt hogy jöt szembe 3 polizei auto!az ucso visza fordult az jöt ninoval azt lekaszált! közuti ellenörzés jogsi papirok...! odadtam mindent !Látom cm50 van benn!ezek az apriliák mindig leszoaptnak -mondta az egyik! ekezdik asziték nagy motor de csodálkoztak h nem logok meg elölük(gondolkodtam rajt) de hideg volt még a motor.meg ismerem az utvonalat sok eslyem nem let volna 200km es szembe szélbe! azt mondták elég bátor ez a hácso gumi hogy ekora mondom csak ere volt pénzem használtan de nem ez valo rá! és ez az ora? mondom töröt volt és csak 125 tösét tudtam szerezni! azt mondták mos jol leszopaták magukat hogy megfordultak! elnézést kértek vuslát továbi jo utat!
Eladó a képen látható rotax123-as blokk. Kitünő hibátlan állapot. kb 2éve volt teljesen felujitva aprilia szervizbe amik kilettek cserélve:összes csapágyak,szimeringek,hajtókar, tömitések és komplett váltó ezeket tudom ezeket mondta a volt tulaj. Azóta nagyon kevesett futott max 1500-2000km-er.
a blokk ára:38eft
Eladó a képen látható rotax123-as blokk. Kitünő hibátlan állapot. kb 2éve volt teljesen felujitva aprilia szervizbe amik kilettek cserélve:összes csapágyak,szimeringek,hajtókar, tömitések és komplett váltó ezeket tudom ezeket mondta a volt tulaj.
a blokk ára:38eft
cseles
bocs, a hirdetésből már megtudtam
azaz