Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom, az olajat nem nagyon szeretném elhúzni tőle nehogy a hengerem bánja...
nem lehet hogy folyamatosan beköpi a gyertyát?.. mert akkor az olajzással lessz valami. ha nem pörög fel akkor levegőt nem kaphat eleget. nekem ez volt a baj nem is olyan régen és karbin állítottam egy csavarral:). és felpörög, még túl is ha akarom
Valakinek nincs valami tapasztalata a karbival?
Olyan bajom van, h nem nagyon akar 9-10000-nél többet pörögni, ha veszek új gyertyát akkor valameddig fölé megy de egy rövid idő után meghal a gyertya...mi lehet a baj? mi sok vagy kevés neki?
kötsz a bovdenre egy madzagot megfeszíted és kikötöd a vázhoz...én így csináltam
17 de 11et mondtam gumi miatt kötekedtek jó formán komolyabban
mármitn a forgalmi
11KW os a géped ?
Sziasztok!

Megvolt az idei első igazoltatás is Rsel. Nyugisan mentem ki a kútra autópálya matricát venni de találkoztam a yardokkal akik megállítottak. Oda adom a papírokat kérdi az egyik hogy mekkora. Mondom neki illedelmesen hogy 125. Erre a rendőr nőt a másik megkérdezte hogy az A1 ugye 250ccmig jó. A nő pedig helyeselte. Na itt jött egy vigyor már az elején kezdésnek. Utána kipakolták az összes papíromat és amit a giannellihez kaptam engedélyt az is benne volt
. Nő: Hát ez mi ?
Aztán mondtam neki hogy engedély a kipura meg stb. Aztán azon volt felháborodva mert nem tudja elolvasni hogy ezt ő hogy olvassa el. Aztán mondtam neki hogy ott van rajta angolul, olaszul meg francia nyelven. Vissza kaptam a papírjaimat aztán átvizsgálták a motort hogy tényleg 125ös-e. Mondom a hibákat amiket találtak: kopót gumi amire az volt az indok hogy rojtos a széle. Ami persze a pályázásról maradt gumi reszelék. Próbáltam nekik magyarázni hogy ahogy terhelődik a kanyarban megolvad a gumi stb. De azt a választ kaptam rá hogy vegyek egy új garnitúrát. Persze előtte volt egy kis heves vita mert elakarta venni a forgalmit. De szerencsére sikerült őket meggyőzni hogy nem kéne aztán utána sikeresen távozhattam ... Ez durván egy jó 30percembe került
ketyeg már,már beállítgatás folyik,első méterek már megvoltak vele:)
még a tankot faragni kell,meg nincsenek ugye idomjaim,ugyhogy rút mint a picsa.de kezdi kiforrni magát.Lassan már lesz vele eksön:)
Dnaaaaaaaaaaaaa kész?
ÉN (nem:(
egyébként hogy tudném fixálni a szelepet vagy zárva vagy nyitva?. CSak úgy ha szétkapom kipuf le meg minden más hogy odaférjek?.. vagy van trükkje?
mert most néhányszor eljátsza velem megint, hogy nem forog ki egyesbe, és néha kettesbe. Mintha lusta lenne a szelep! de ha 5-6000 ezernél rántom rá a full gázt akkor kiforog mindíg. Olyan mintha csak akkor lenne hajlandó nyitni... nemtom..
köszönöm
kb. 2000 alatt nyitva van, utánna meg 7800-nál nyit megint...
Gsanyi0915 ajánlotta, hogy dobjam be ide a vasam, mert van, akit érdekelhet:
http://www.kepesmotor.hu/kawas...

üdv!
srácok..
mi jót kéne hallanom vagy éppen mi rosszat ha éppen ama sejtésem hogy a power szarakodik velem igaznak látszanék?
mikor nyit és mikor zár? milyen fordulaton?
Akkor lessz benne egy 125-ös blokk.
De akkor rögtön cserélheted a féket,és valszeg a futóműhöz is hozzá kell majd nyúlnod
Szerintem teljesen értelmetlen.
Vegyél inkább 2-3 évvel idősebb nagyobbat.
ha nem pályázol úgysem lessz a különbség számottevő
Te az R1 blokkon nem gondolkoztál még az R6 ba?
őt az annyja kis korába kidobta szerintem egy szaroslapáttal kéne fejbe csapni
hello szerintem az ilyen nagyobb blokk meg ilyesmik teljesen hülyeségek egy blokk 100.000 szerintem akkor már inkább eladnám a helyedbe a mostanit és a pénzből vennék egy nagyobbat ha meg nem vagy elég idős akkor türelem rózsát és a1-es jogositványt teremt vagy pedig 125/50 de azt inkább nem javaslom én azt mondom hogy vegyél egy 125-öst vagy ami még jobb tegyél bele egy rs250-es blokkot na az durca lenne
üdv
mert mi vagy te?
mar reg nincs cbr, eladattam nekem nem kell ilyen lomha szar ha leszel emberem veszek neked is jo gepet en embereim ilyen fosal nem jarkalhatnak