nem lehet hogy folyamatosan beköpi a gyertyát?.. mert akkor az olajzással lessz valami. ha nem pörög fel akkor levegőt nem kaphat eleget. nekem ez volt a baj nem is olyan régen és karbin állítottam egy csavarral:). és felpörög, még túl is ha akarom
Valakinek nincs valami tapasztalata a karbival?
Olyan bajom van, h nem nagyon akar 9-10000-nél többet pörögni, ha veszek új gyertyát akkor valameddig fölé megy de egy rövid idő után meghal a gyertya...mi lehet a baj? mi sok vagy kevés neki?
Megvolt az idei első igazoltatás is Rsel. Nyugisan mentem ki a kútra autópálya matricát venni de találkoztam a yardokkal akik megállítottak. Oda adom a papírokat kérdi az egyik hogy mekkora. Mondom neki illedelmesen hogy 125. Erre a rendőr nőt a másik megkérdezte hogy az A1 ugye 250ccmig jó. A nő pedig helyeselte. Na itt jött egy vigyor már az elején kezdésnek. Utána kipakolták az összes papíromat és amit a giannellihez kaptam engedélyt az is benne volt
. Nő: Hát ez mi ?
Aztán mondtam neki hogy engedély a kipura meg stb. Aztán azon volt felháborodva mert nem tudja elolvasni hogy ezt ő hogy olvassa el. Aztán mondtam neki hogy ott van rajta angolul, olaszul meg francia nyelven. Vissza kaptam a papírjaimat aztán átvizsgálták a motort hogy tényleg 125ös-e. Mondom a hibákat amiket találtak: kopót gumi amire az volt az indok hogy rojtos a széle. Ami persze a pályázásról maradt gumi reszelék. Próbáltam nekik magyarázni hogy ahogy terhelődik a kanyarban megolvad a gumi stb. De azt a választ kaptam rá hogy vegyek egy új garnitúrát. Persze előtte volt egy kis heves vita mert elakarta venni a forgalmit. De szerencsére sikerült őket meggyőzni hogy nem kéne aztán utána sikeresen távozhattam ... Ez durván egy jó 30percembe került
ketyeg már,már beállítgatás folyik,első méterek már megvoltak vele:)
még a tankot faragni kell,meg nincsenek ugye idomjaim,ugyhogy rút mint a picsa.de kezdi kiforrni magát.Lassan már lesz vele eksön:)
mert most néhányszor eljátsza velem megint, hogy nem forog ki egyesbe, és néha kettesbe. Mintha lusta lenne a szelep! de ha 5-6000 ezernél rántom rá a full gázt akkor kiforog mindíg. Olyan mintha csak akkor lenne hajlandó nyitni... nemtom..
srácok..
mi jót kéne hallanom vagy éppen mi rosszat ha éppen ama sejtésem hogy a power szarakodik velem igaznak látszanék?
mikor nyit és mikor zár? milyen fordulaton?
Akkor lessz benne egy 125-ös blokk.
De akkor rögtön cserélheted a féket,és valszeg a futóműhöz is hozzá kell majd nyúlnod
Szerintem teljesen értelmetlen.
Vegyél inkább 2-3 évvel idősebb nagyobbat.
ha nem pályázol úgysem lessz a különbség számottevő
hello szerintem az ilyen nagyobb blokk meg ilyesmik teljesen hülyeségek egy blokk 100.000 szerintem akkor már inkább eladnám a helyedbe a mostanit és a pénzből vennék egy nagyobbat ha meg nem vagy elég idős akkor türelem rózsát és a1-es jogositványt teremt vagy pedig 125/50 de azt inkább nem javaslom én azt mondom hogy vegyél egy 125-öst vagy ami még jobb tegyél bele egy rs250-es blokkot na az durca lenne
üdv
Olyan bajom van, h nem nagyon akar 9-10000-nél többet pörögni, ha veszek új gyertyát akkor valameddig fölé megy de egy rövid idő után meghal a gyertya...mi lehet a baj? mi sok vagy kevés neki?
Megvolt az idei első igazoltatás is Rsel. Nyugisan mentem ki a kútra autópálya matricát venni de találkoztam a yardokkal akik megállítottak. Oda adom a papírokat kérdi az egyik hogy mekkora. Mondom neki illedelmesen hogy 125. Erre a rendőr nőt a másik megkérdezte hogy az A1 ugye 250ccmig jó. A nő pedig helyeselte. Na itt jött egy vigyor már az elején kezdésnek. Utána kipakolták az összes papíromat és amit a giannellihez kaptam engedélyt az is benne volt
. Nő: Hát ez mi ?
Aztán mondtam neki hogy engedély a kipura meg stb. Aztán azon volt felháborodva mert nem tudja elolvasni hogy ezt ő hogy olvassa el. Aztán mondtam neki hogy ott van rajta angolul, olaszul meg francia nyelven. Vissza kaptam a papírjaimat aztán átvizsgálták a motort hogy tényleg 125ös-e. Mondom a hibákat amiket találtak: kopót gumi amire az volt az indok hogy rojtos a széle. Ami persze a pályázásról maradt gumi reszelék. Próbáltam nekik magyarázni hogy ahogy terhelődik a kanyarban megolvad a gumi stb. De azt a választ kaptam rá hogy vegyek egy új garnitúrát. Persze előtte volt egy kis heves vita mert elakarta venni a forgalmit.
még a tankot faragni kell,meg nincsenek ugye idomjaim,ugyhogy rút mint a picsa.de kezdi kiforrni magát.Lassan már lesz vele eksön:)
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
üdv!
mi jót kéne hallanom vagy éppen mi rosszat ha éppen ama sejtésem hogy a power szarakodik velem igaznak látszanék?
mikor nyit és mikor zár? milyen fordulaton?
De akkor rögtön cserélheted a féket,és valszeg a futóműhöz is hozzá kell majd nyúlnod
Szerintem teljesen értelmetlen.
Vegyél inkább 2-3 évvel idősebb nagyobbat.
ha nem pályázol úgysem lessz a különbség számottevő
üdv