Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Már vagy 2 éve olvasom a sportmotor.hu-t, és most már Én is regisztráltam. Most csinálom A1-et, és 125-ös gépnek egy RS 125-öt szeretnék. Az lenne a kérdésem felétek, hogy milyen évjáratot ajánlanátok?Mire kell nagyon odafigyelni RS-eknél vételkor?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv.: $antus
Milyen gumit ajánlotok közútra és pályára egyaránt? Jelenleg D208 van fennt, nincs elkopva de már öreg és tavaly is csúszkált ringen. De amúgy nagyon jó gumi szerettem vele pályázni. Most dugó csere után még bejáratom ezzel a gépet de utána akarok vmi jó papucsot rárakni. Szerintetek mit tegyek rá ami nins horror árban?
Köszi srácok a hozzászólásokat ötleteket!
Akkor tuti az van, hogy végig nyitva van, ezért szar alul és ezért megy felül, viszonylagosan....
Holnap hazahozom a szerelőtől és meg is nézem majd a power nyelvet...

A nyitott elektronika mire jó?Az csak annyit csinál , hogy nincs az az 1-2 sec. holtidő a powerben , ugye?
Vagy mi mást csinál?
semmi baj de ha kelle neki ...
nem hiszem hogy ehhez bármi köze van a gyújtáselektronikának
ha kell nyitott elektronika szólj van egy eladó;)
Szerintem épp ezaz, nem mozog semmit a powered. Végig nyitva van azt kész, ezért megy sokkal jobban felül, és ezért tud végig kiforogni.
http://www.kepesmotor.hu/april...
ha esetleg valakit érdekel szóljon
a 7000-7500 fordulattol valo megindulás meg azért van mert ezek szerint akkor rendezödnek a nyomásviszonyok a hengerben és onnantol tud rendesen dolgozni ....
a power lényege az hogy kis fordulaton nyomatékot ad.. és magasonmeg hagy utat a kipugáznak...

ha nyomatékos motor a lényeg akkor alacsony kipufogo nyílás kell a hengerre..
ha magas fordulatu, pörgös gépet akarnak akkor meg nagy kipufogó nyílás kell..
ha ezt egy motoron akarják megoldani akkor a kipuf nyilás méretét kell változtani: ezt csinálja a power szelep.

tehát ha a Te géped pörög és erös akkor nyilván nyitva van a szelep: vagyis nagy a kipuf nyílás...
ezért nagyon gyenge kis fordulaton....
Nézőpont kérdése. Nem olyan nagyon mocskos szarul megy az mert ha csukva is van sem egy versenyló 5ezres fordulaton.
Az mondjuk lehet....
Nekem ugyebár nincs összehasonlitási alapom, de elég gyenge alul!

Ha azt mondom,hogy a teljesitmény alul : X, akkor 7500-8000 felett kb 3 X-nek érződik az erő!

Akkor lehet, hogy "csak " annyi a baja,hogy vagy csak a bowden nincs rákötve, vagy a rugo, vagy bármi más a szar és ezért végig nyitva van?

De még mindig nem értem, hogy forgott ez le 13-14.000ig és ereje is volt felül kurvára?
Lehet,hogy pont jol csuszkált ki-be a powerszelep?
Véletelen műve....
igen, ez lehetséges, hogy végig nyitva van a szelep, ezért érzed a nagy különbséget. Mennyire erőtlen alul? Mert ha nyitva van végig, akkor 5-6ezer alatt mocskos szarul megy :D
Banálisnak tűnik, de talán a rugó sincs benne és gáznyomás kilökte volna, vagy állandó nyitottban ment (akkor sokkal jobban érezhető, az erőnövekedés, Mitonál pl pont 7000-nél) és erre hitted, hogy működik, a megtorpanás meg vmi más miatt volt. Egyéb okot nem tudok elképzelni.
Kösz Tyt....

De ha valaki tudna választ arra, hogy mégis hogy nyitott az enyém power nélkül, azt NAGYON MEGKÖSZÖNNÉM!

Szoval, várom a segitségeket!
- kb. 7500-8000nél kell nyitnia, nem előbb
-a power nyelvet a hengerben kéne megtalálnod egy kis házban, a nyelv maga meg becsúsztatva a hengerbe (a kipuffnyílásba). A kipuffogókönyök felett találod.
A power elektronika tényleg a hátsó ülés alatt van (bár nem tudom, hogy a te évjáratodnál is)
itt találsz robbantott rajzokat
Na, pont ez a bajom!Lehet,hogy vki szétszedte és nem rakta ujra össze a powert, vagy eladta belőle, vagy van benne csak full szar!
Elvileg holnap elhozom a szerelőtől, akkor megprobálom megkeresni a powert!
Hol találom magát a nyelvet és az elektronikáját?
Az elektronika tényleg a hátsó ülés alatt van?
A powermotort megtaláltam, csak abból meg magányosan lóg ki a bowden és nem fut be sehova! :((((

Mielőtt elvittem szerelőhöz és kiderült, hogy nincs bekötve a power, mentem vele elég sokat!És nem volt semmi bajom vele, ugy viselkedett, mintha lenne benne power!
Ez hogy lehetséges?
Ahogy a nagykönyvben meg van irva:6500-7000nél 1-2 sec várás, aztán nyitott!Leforgott 13-14000ig is, és huzott mint az állat, kb dupla erővel, mint alul!
Csak 1-2szer volt, hogy nem nyitott, akkor megállt 7000körül, de olyan is volt, hogy csak 10.000-nél torpant meg!
Hogy lehet ez?
Vki hozzáértő?

Segitsetek, mi lehet a baja?
hálelúja!
Enyémben sem volt power elektronika mikor megvettem...ugyh az hirtelen +15 ropimba került h müködjön a powerem...
Zotya!

Lemértem a telót, meg csináltam képet, este mondom mekkora, meg küldöm a képet msn-en.
Hello!

Persze hogy működőképes! Ami nem jó azt kidobom, minden alkatrész le van próbálva amit árulok. Kecskeméten van.
Hívj fel du 5után és megtudjuk beszélni a részleteket.
06306963423

Olyan márpedig lehetséges, hogy nincs benne, most egy 97-es motor egy párszor bizony volt szétszedve, és egy pár kézen már átment nem tudhatod mi gyári benne és mi nem illetve mit szedtek ki, vagy raktak bele. Nem kell meglepődni, hogy ment a motor 7000felett annyi a mutatvány, hogy nem úgy húz illetve nem forog le addíg mint nyitott powerrel. Mert csukott powerrel is elpörög 10körülre, de nem úgy mint nyitottal és nyittottal még fölé is lehet forgatni.
olyan nincs.... ezt még én is tudom... az enyim is 97es és van benne, már láttam is...
Hello


Ugye olyan nincs, hogy egy 97es RSben nincs power?
Megvettem a motort és most látom csak, hogy log a powerbowdenem, tehát nincs bekötve, de mégis ment/megy 7000 felett is!
Miért?
Ötlet?
Hol találom magát a power nyelvet?

Köszi a segitséget előre is
Sorry, de még nem értek hozzá, uj vagyok a szakmában
zotyavfr

Nekem lehet,h kelleni fog az egész power!
Megvan még?

Helyileg hol vagy?
Jah és ugy teljesen működőképes a cucc?
de ha megveszed és ribanckodik az apriliád, ne engem szidj