Ebben sajnos igazad van. Az első teló sokkal gyengébb, mint hasonló kategóriájú társainak. Nagyobb fékezéseknél csavarodik rendesen...elbírna egy vaskosabb fordított telót.
123as hengernek máshol vannak a csavarfuratai mint a 122esnek tudtommal,---- azaz nemjó a 123as hengere a 122re...
vmi olyan rémlik hogy 2tőcsavar kicsit odébbvan
Az NSR. Hát nem mai gép, de a korához képest szép állapotban van.
Az erejével nincs bajom, egész jól ment. A fék sem volt rossz, fog ahogy kell, de kevésbé szépen adagolható. A futómű az elég langyi az RS után, persze a maga nemében biztos jó. Ahol próbáltam ,tiszta szar utak voltak meg minden, így igazi futóműpróba nem lehetett. Összességében nem rossz gép, de nincs értelme az RShez hasonlítani. A futóművűk ég és föld. A futurám is 92es volt, de annak is sokkal jobb futóműve volt ennél. Mintha az erejéhez képest kevés lenne az első villa feszessége. De vékonyka sima villától ne várjon sokat az ember :) Meg persze kitudja mennyi olaj volt benne, stb.
Szóval jó kis gép, de az RS sokkal jobb még mindig :) Az RS annyira egyben van ehhez képest minden téren, pedig ez is egy korrekt bringa, karban volt tartva.
Fel de szerintem te nem értesz nagyon hozzá. De van mindenfajta hengerem de 122-esbol van sok fajta. Ha érdekel valami 06 20 231 58 40 szivesen segitek
Hali! Tud valaki valamit a külföldi papírokkal rendelkező motorkerékpár vizsgáztatási menetéről ? Jelen esetben egy olasz papiros Mito Evo-ról lenne szó . Csak nem nagyon tudom mi szükséges a magyarországi forgalomba helyezéshez .
Szeretném kérdezni hogy lenne itt egy eladó frankó állapotú rotax123-as henger, és az lenne kérdésem hogy rotax122-es blokkra felrakható-e? mert tudtommmal igen. Aki tudd válaszoljon sürgős lenne, előre is köszönöm!
A 14-es fogaskerék 650 000 Ft, de adom hozzá a motort is. Külön-külön nem eladó.
Köszi
vmi olyan rémlik hogy 2tőcsavar kicsit odébbvan
Az erejével nincs bajom, egész jól ment. A fék sem volt rossz, fog ahogy kell, de kevésbé szépen adagolható. A futómű az elég langyi az RS után, persze a maga nemében biztos jó. Ahol próbáltam ,tiszta szar utak voltak meg minden, így igazi futóműpróba nem lehetett. Összességében nem rossz gép, de nincs értelme az RShez hasonlítani. A futóművűk ég és föld. A futurám is 92es volt, de annak is sokkal jobb futóműve volt ennél. Mintha az erejéhez képest kevés lenne az első villa feszessége. De vékonyka sima villától ne várjon sokat az ember :) Meg persze kitudja mennyi olaj volt benne, stb.
Szóval jó kis gép, de az RS sokkal jobb még mindig :) Az RS annyira egyben van ehhez képest minden téren, pedig ez is egy korrekt bringa, karban volt tartva.
IGAZAD VOLT MOST AZ EGYSZER:D
Ha valakit érdekel, írjon be a cbr topikba!