Csak hogy lásd milyen rendes srác vagyok, megkerestem, és beszúrom neked:
"Úgyérted, nem akart szépen forogni 9500 fölé, és erőtlen volt felül?
Nekem amikor beragad a koksztól, általában 99%-ban nyitva marad, amitől kib... erőtlen lesz alul.
Szóval kezdésnek vedd ki a power nyelvet (óvatosan! ha bele van ragadva, ÉRZÉSSEL szedd ki, különben elfogod törni balfasz módjára mint ÉN.) Ha kinn van, szépen pucold meg, én benzinnel szoktam átmosni, aztán vakargatom jó sokáig hogy fényes legyen :)
Szóval visszarakod, próbakör. Ha nem működik tökéletesen, akkor meg kell nézned hogy mit csinál (vagy mit nem csinál). A lényege, hogy úgy kell szétkapni a hardvert, hogy üzemképes legyen (ergo akksi be kell legyen kötve + benzint is kell kapjon, stb), viszont egyszerre rá is kell látnod a power motorra meg a bowdenre (viszont ha az akksi a helyén van, ezt nehezen nézed meg, ha jól emlékszem). Így kell működnie:
0-2500 Nyitva (szellőztet)
2500-8000 Zárva (hogy menjen alul)
8000- Nyitva (hogy menjen felül). Ha a tiéd nem így működik, akkor vagy a nyelv szorul, vagy a bowden szar, vagy a motor szar (leégni tud gyk. csak), vagy az elektronika :)
A powermotor működését 12v-al könnyen ellenőrizni lehet az elektronika kiiktatásával!
"
Egy vonalban kell lennie. Vagy inkább picivel többet kapjon de semmiképpen sem 3-4 mm. Nézd végig nincs-e valahol "felakadva" a bovden, vagy túlságosan ki van tekerve a spanoló.
egy gyors kérdés: a motorolaj adagolónál van 2 jelzés. Egy vonalban kéne lennie a kettőnek? Amit mozgatni lehet a bovdennel, az egy 3-4mm-el balra van az állótól. Van ennek jelentősége? Még bejáratós a gép, de nem 1liert eszik meg 1000km alatt, hanem jóval többet.
Egyik baj: már szakadt spirállal vettem a motort, ergo nincs meg, csak a fele, tehát nem tudom sem a hosszát, sem a végződését sem!
Másik baj:én is ezt hittem, hogy ez ilyen egyszerű!
De nálam, valamilyen okbol a spirál bemegy a motortérbe és az akksi mellett egy valamiben eltűnik!
Mi lehet ez?
http://www.bowdenszerviz.hu/
ők legyártanak minta alapján 2500 ft ért spirált.
De asszem 4000 az italmondónál vagy valami ilyesmi.
Spirálcsere szerintem értelemszerű kicsavarod az első keréknél a csavart és fogod a kezed és követed a spirált és meglátod hogy a km órába fog vezetni , NA onnan is kitekered
"Úgyérted, nem akart szépen forogni 9500 fölé, és erőtlen volt felül?
Nekem amikor beragad a koksztól, általában 99%-ban nyitva marad, amitől kib... erőtlen lesz alul.
Szóval kezdésnek vedd ki a power nyelvet (óvatosan! ha bele van ragadva, ÉRZÉSSEL szedd ki, különben elfogod törni balfasz módjára mint ÉN.) Ha kinn van, szépen pucold meg, én benzinnel szoktam átmosni, aztán vakargatom jó sokáig hogy fényes legyen :)
Szóval visszarakod, próbakör. Ha nem működik tökéletesen, akkor meg kell nézned hogy mit csinál (vagy mit nem csinál). A lényege, hogy úgy kell szétkapni a hardvert, hogy üzemképes legyen (ergo akksi be kell legyen kötve + benzint is kell kapjon, stb), viszont egyszerre rá is kell látnod a power motorra meg a bowdenre (viszont ha az akksi a helyén van, ezt nehezen nézed meg, ha jól emlékszem). Így kell működnie:
0-2500 Nyitva (szellőztet)
2500-8000 Zárva (hogy menjen alul)
8000- Nyitva (hogy menjen felül). Ha a tiéd nem így működik, akkor vagy a nyelv szorul, vagy a bowden szar, vagy a motor szar (leégni tud gyk. csak), vagy az elektronika :)
A powermotor működését 12v-al könnyen ellenőrizni lehet az elektronika kiiktatásával!
"