Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak hogy lásd milyen rendes srác vagyok, megkerestem, és beszúrom neked:

"Úgyérted, nem akart szépen forogni 9500 fölé, és erőtlen volt felül?
Nekem amikor beragad a koksztól, általában 99%-ban nyitva marad, amitől kib... erőtlen lesz alul.
Szóval kezdésnek vedd ki a power nyelvet (óvatosan! ha bele van ragadva, ÉRZÉSSEL szedd ki, különben elfogod törni balfasz módjára mint ÉN.) Ha kinn van, szépen pucold meg, én benzinnel szoktam átmosni, aztán vakargatom jó sokáig hogy fényes legyen :)
Szóval visszarakod, próbakör. Ha nem működik tökéletesen, akkor meg kell nézned hogy mit csinál (vagy mit nem csinál). A lényege, hogy úgy kell szétkapni a hardvert, hogy üzemképes legyen (ergo akksi be kell legyen kötve + benzint is kell kapjon, stb), viszont egyszerre rá is kell látnod a power motorra meg a bowdenre (viszont ha az akksi a helyén van, ezt nehezen nézed meg, ha jól emlékszem). Így kell működnie:
0-2500 Nyitva (szellőztet)
2500-8000 Zárva (hogy menjen alul)
8000- Nyitva (hogy menjen felül). Ha a tiéd nem így működik, akkor vagy a nyelv szorul, vagy a bowden szar, vagy a motor szar (leégni tud gyk. csak), vagy az elektronika :)
A powermotor működését 12v-al könnyen ellenőrizni lehet az elektronika kiiktatásával!
"
kb 1 -2 hónapja leírtam egy szép hosszú hozzászólásban, hogy milyen gebasz lehet a powerrel, ha visszaolvasol, akkor megtudsz mindent :)
karbi mellett!
Mitől lehet az, hogy a power nem nyit, 8-9000 körül ledadog és nem megy feljebb a fordulatszámmérő?

Hideg, olaj, benzin, vagy mi lehet az oka?

Hol van a powerszelep helyileg pontosan a 97esekben?

Előre isköszi
Egyáltalán nem!:D:D
97es...:(:(:(((((

De még mindig ne értem,h a km spirál miért megy be a motortérbe az akksi mellé!
Mi lehet az?
így akkor jóval többet kap a kelleténél? mindjárt lefotózom
Egy vonalban kell lennie. Vagy inkább picivel többet kapjon de semmiképpen sem 3-4 mm. Nézd végig nincs-e valahol "felakadva" a bovden, vagy túlságosan ki van tekerve a spanoló.
egy gyors kérdés: a motorolaj adagolónál van 2 jelzés. Egy vonalban kéne lennie a kettőnek? Amit mozgatni lehet a bovdennel, az egy 3-4mm-el balra van az állótól. Van ennek jelentősége? Még bejáratós a gép, de nem 1liert eszik meg 1000km alatt, hanem jóval többet.
Ako nemtok másra gondolni mint az olasz elektromos rendszer... Bár eddig csak kocsiknál hallottam hogy ahhoz nem nagyon értenek szegények...
nem biztos :)
Pl az üresvisszajelzőm is meghalt régebben, de az is magától feltámadt, és azóta jó.
Ako mégiscsak koszos volt ott valami...
az utolsó 50km alatt igen, remélem így is marad.
Megjavult a kilométerórád?
MIkori RSed van? Nem lehet hogy 2006feletti? :)
Mert a digitális kmórás rsekben hátul van a jeladó, és annak a kábelje tényleg bemegy a motortérbe :D
Szép jóreggelt!húúhaaa remélem ma szép időnk lesz ragyog a nap reggel 8tól
Irtam emailt!
Majd válaszolj már, ha van időd!
Köszi
inkább írj emailt: kistuning5@citromail.hu
Kistuning!

Felvettelek MSNen, ha nem baj!
Lenne pár kérdésem!
Köszi a linket!

Egyik baj: már szakadt spirállal vettem a motort, ergo nincs meg, csak a fele, tehát nem tudom sem a hosszát, sem a végződését sem!
Másik baj:én is ezt hittem, hogy ez ilyen egyszerű!
De nálam, valamilyen okbol a spirál bemegy a motortérbe és az akksi mellett egy valamiben eltűnik!
Mi lehet ez?
Italmondonál az utángyártott km spirál volt házhoz szállítással: 3100Ft körül
http://www.bowdenszerviz.hu/
ők legyártanak minta alapján 2500 ft ért spirált.
De asszem 4000 az italmondónál vagy valami ilyesmi.
Spirálcsere szerintem értelemszerű kicsavarod az első keréknél a csavart és fogod a kezed és követed a spirált és meglátod hogy a km órába fog vezetni , NA onnan is kitekered
Tudsz spirál cserében segiteni?

Hogy kell csinálni?

Vegyél fel MSNre, ha tudsz:
csabi00@citromail.hu

Előre is köszi
Na, nekem is van spirál gondom!

Honnan veszed és mennyiért?
Tudsz nekem elérhetőséget adni, hol érdeklődjek?
jájá