Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet szomszédok vagyunk, van amikor nem bírok aludni a kopácsolás miatt. Azthittem csak lídérc, de akkor tivagytok.
ti is?:D
Úgy szoktuk kőbaltával fargani a barlangunkban.
és az a karbon cucli mennyibe kerül újonnan?ha megkérdezhetem vagy faragják?
A gyárit szokták karbonra cserélni ezért a gyári értelemszerűen nem karbon.
most azt akarod kifejezni h. gyárilag valszeg karbon?
Ha szétszeded meglátod! Van ilyen fehér müanyagféle acélmembránt még apriliába nem láttam, ami nem azt jelenti hogy nincs haverom RGV-jébe olyan van. Ez karbon.
apropó karbon membrán... az a membrán gyárilag milyen? vagy hogy tudom megnézni milyen van az enyémbe?fingom sincs rólla
0630/6963423-as telefon számon tudsz érdeklődni az alkatrészek után hétközben csak du 4-től.
Van egy pár alkatrészem pl:
-power szett 19000ft.
-34-es szívócsonk karbon membránnal mindennel: 5000ft
te már meginnt mellébeszélsz te pöcs... 7ezres fordulaton 110;) mind1 ha nem hiszed akkor ne kérdezgess hülyeségeket cső
Na ma kipróbáltam a rendszert
ettől függne a fordulat?:D hát ez érdekes lenne. amúgy meg 6-ban 6 ezres fordulatnál 50-55 mérfölddel megyek kb.... az meg igen csak 100 alatt van.
és? szted nagyon összefügg a fordulat a sebességgel? mert 6. ban 6ezres fordulatttal is 100felett mész...
Raktam fel egy galériát ;)
katt
vki tudna mondani nekem egy gyári karbibeállítást pls?
épp járatom a moccot....szal 6 ezer a max fordulatszám
alap ha gyorsabban mész előtte...
?
nekem ez akkor van, ha szanaszét hajtom a gépet és aztán hirtelen megállok. akkor egy 10másodpercig csinálja és visszamegy rendes alapjáratra.
robbantott rajzok rs 125? sehol sem találok a gugléval:S
sztem a hideg miatt
de az enyimre nincs ötletetek?
nekem is csinálja ezt néha
csao.
Miért van az, hogy ha épp megállok egy pirosnál, vagy bárhol, a motor fordulatszáma csak 1-2 perc után megy le 1000környékére, addig van, hogy 3-4 ezren is pörög....gyári minden fúvóka pedig.
Sziasztok.
ma megpróbáltam beindítani a vasat. Első indítás előtt kivettem a gyertyát, megpucoltam. Visszatettem, ráindítottam, rögtön elkapta, de 2-3 mp után lefulladt. És nem csak alapjáraton csinálja így. +ezres fordulatról is megáll. De ha kiveszem és megint megtakarítom a gyertyát megint elkapja de ugyanúgy lefullad. És akárhogy próbálom indítani utána már arra a 2 mp-re se indul be. Nagyon gyanús h karburálási probléma ugyanis nyáron az erzes szervízen állítottak rajra. ezzel nem is lenne gond h nem Autónagyék csinálták volna. nah de mind1.
én arra gyanakszom. Szerintetek?