Ha szétszeded meglátod! Van ilyen fehér müanyagféle acélmembránt még apriliába nem láttam, ami nem azt jelenti hogy nincs haverom RGV-jébe olyan van. Ez karbon.
csao.
Miért van az, hogy ha épp megállok egy pirosnál, vagy bárhol, a motor fordulatszáma csak 1-2 perc után megy le 1000környékére, addig van, hogy 3-4 ezren is pörög....gyári minden fúvóka pedig.
Sziasztok.
ma megpróbáltam beindítani a vasat. Első indítás előtt kivettem a gyertyát, megpucoltam. Visszatettem, ráindítottam, rögtön elkapta, de 2-3 mp után lefulladt. És nem csak alapjáraton csinálja így. +ezres fordulatról is megáll. De ha kiveszem és megint megtakarítom a gyertyát megint elkapja de ugyanúgy lefullad. És akárhogy próbálom indítani utána már arra a 2 mp-re se indul be. Nagyon gyanús h karburálási probléma ugyanis nyáron az erzes szervízen állítottak rajra. ezzel nem is lenne gond h nem Autónagyék csinálták volna. nah de mind1.
én arra gyanakszom. Szerintetek?
-power szett 19000ft.
-34-es szívócsonk karbon membránnal mindennel: 5000ft
katt
de az enyimre nincs ötletetek?
Miért van az, hogy ha épp megállok egy pirosnál, vagy bárhol, a motor fordulatszáma csak 1-2 perc után megy le 1000környékére, addig van, hogy 3-4 ezren is pörög....gyári minden fúvóka pedig.
ma megpróbáltam beindítani a vasat. Első indítás előtt kivettem a gyertyát, megpucoltam. Visszatettem, ráindítottam, rögtön elkapta, de 2-3 mp után lefulladt. És nem csak alapjáraton csinálja így. +ezres fordulatról is megáll. De ha kiveszem és megint megtakarítom a gyertyát megint elkapja de ugyanúgy lefullad. És akárhogy próbálom indítani utána már arra a 2 mp-re se indul be. Nagyon gyanús h karburálási probléma ugyanis nyáron az erzes szervízen állítottak rajra. ezzel nem is lenne gond h nem Autónagyék csinálták volna. nah de mind1.
én arra gyanakszom. Szerintetek?