Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak be kell karburálni.
Hello
Segitsetek nekem. Most van először 125 ös motorom.Darabokból szedtem össze és fullad. Az adagoláson bárhová állitok akkor is fullad és a powerszelep is jó. Ha a fordulat 3-4 ezer akkor már gyorsul, de ha guruló állapotban rárántom a gázt, akkor mély berregő hangot ad és lefullad. Minden 125 igy viselkedik. Egyébként 170 km/h a végsebessége.
jártass vagy az ebay-es rendelésben általában mennyi idő szokott lenni mire meg kapom a cuccot és sok a postaköltség?
hát külön nemtom h mennyi Ebay-en találsz
Akor mehetsz is szeva csá
reg jartam erre
ts
mennyi be van egy olyan hátsó faridom mint amilyen neked van
és honnan tudnék szerezni
üdv
Elég merész vagy Ezér talán még le is csuknának
Én elhiszem hogy ilyen menő gyerekeknek mint pl ezek szerint te is ezek csak részletkérdések,de én azt le tudnám rúgni a motorról aki index nélkül közlekedik... Mert jó hogy neki ez állatira fölösleges te a közlekedés összes többi résztvevőjét szopatja vele
Állat a 250esed bazz
Nemigen motorozok közuton cask most járatom a gépet és rákényszerülök h turázzzak
Azt még tedd hozzá hogy slick gumi rendszám sincs meg jogsim sincs csak segédmotorra:D
arrow meg a giannelli ugyanaz a cég, csak 2 néven futnak. Szóval teljesen mindegy hogy melyik dobot rakom rá ...
azért az index nem árt ha van.. tükör az tényleg részletkérdés..
Adsz a szarnak egy pofont?
ez 2 dolog nagyon szükséges baszod..:D
igen, nekem van arrow rezonátor gyári dobbal.
2hét múlva pedig arrow rezonátor+giannelli dob
uhh akkor lessz egy kis arrow
a sima 3 csavaros arrow rezóra rámegy a gyári vég. a challenge arrowra már nem, mivel az 2 csavaros.
Te index meg visszapillantó nélkül motorozol közúton?
tuningnak van ilyen összeállítása...
Ebay-ről van.
Direkt igy van fényezve
valaki próbálta már az arrow rezót a gyári dobbal eggyüt ?
szal passzolnak egymáshoz?
Mentünk ma mi is 130 km-t! Elég faja volt!