ezt énis kérdeztem szalonban mikor vettuk a motort és erre azvolt a válasz hogy kinek melyik tetszik gyártották kétfélével is de hiába van 14 ig írva sosem fog annyit forogni
Nekünk az Sv-n elöl Conti Sport Attack hátul pedig a road attack van és bomba vele a gép
Hátulra nem akartunk sportot mert sztem 3000 alatt megeszi viszont jobb mint a GSXR-en a gyári Bridgestone Battlax14
Utcára felraksz sztem előre-hátra sport attack-ot az már komoly! Vagy előre race hátulra sport-ot
Hello
lehet elhangzott már a kérdés, de én nem találtam eddig. Szóval most készülök venni egy 2006os rs 125 öt és azon lepődtem meg hogy egyik barátomnak 2008as van és neki 14k ig van afordulatszámmérő ellenben a 2006os medellekben 12 ezerig, nahmost én ugytudtam hogy semmi különbség nincs a motorban mindössze a festés . Nemtudtok vélelten valami infót erről hogy miért van ez illetve ez miben mutatkozik meg (telejsítményben természetesen)
Inkább Dunlop. Pályára is szeretnék néha menni, oda meg a Conti nem hsizem hogy jó választás lenne.
Amúgy mégsem kell most azonnal gumi, ráér 1000-1500km múlva. Amire Pedroval azt hittük hogy szövet az csak egy vágás a gumin. valamire rámehettem aztán azt csúnyázta össze a gumit :) ígyis fogy a gumi mint állat, de még 1000km-t csak kibír
Continentalból Road Attack, vagy Sport Attack a ContiForce egy elég régi gumi.... Igaz, az a legolcsóbb, de jobban jársz az Attackokkal, ízlés szerint Road, vagy Sport... Ha Conti...
Olvasd át a mondanivalódat mielőtt elküldöd.(én sem szoktam ) Egyébként tönkremehet a vezérlő elektronika is, a behúzó mágnes, a bovden elszakadhat, szorulhat, a nyelv elkokszolódhat és ugyan csak szorul. Tehát sok minden lehet a baja.
Szerintem ha te akarnál valamit eladni, és ilyen gyorsan lekerülne a legutolsó lapról a hirdetésed, te is többször beraknád... Amúgy engem nem zavar... Nem nehéz dolog átugrani egy hozzászólást :)
(No offense természetesen, csak szerintem ezt mindenki így csinálná)
Nem azért, tudom hogy ez fórum, szabadság meg minden... de miért kell 2 naponta betenni hogy vannak hengereid kedves bakonymotor?! Akinek kell sztem már úgyis tudja, meg máshol is hirdeted... Kezd már uncsi lenni kicsit.. Aprilia Forever!
Andy szombaton mikor tervezed az on-board-os felvételek elkészítését? 5 körül ráérek délután úgy néz ki.... vagy menjünk jövő héten valamelyik délután.
EJjj ha. Forgótárcsás befecskendezés vagy mi? Nagyon korrekt Na mind1 lényegre visszatérve, volt egy simsonom ami 2ben 80at ment, és 4be 110-120 körül. AZTÁN furcsamódon kicseréltüem a km spirált és gyengült a teljesítmény, már csak 60at ment. Ne cseréljetek soha km spirált mert 50%-os végsebességcsökkenéssel jár
Italmondo kilöve, meg a bikestore is, Barinka azt mondta h hétfőre utánna kérdeznek remélem ők nem a Pinkmotorstól veszik:S Mert mindenki tőlük hozza...:S Ha esetleg vkinek vmi ötlete van szoljon!
Hátulra nem akartunk sportot mert sztem 3000 alatt megeszi viszont jobb mint a GSXR-en a gyári Bridgestone Battlax14
Utcára felraksz sztem előre-hátra sport attack-ot az már komoly! Vagy előre race hátulra sport-ot
lehet elhangzott már a kérdés, de én nem találtam eddig. Szóval most készülök venni egy 2006os rs 125 öt és azon lepődtem meg hogy egyik barátomnak 2008as van és neki 14k ig van afordulatszámmérő ellenben a 2006os medellekben 12 ezerig, nahmost én ugytudtam hogy semmi különbség nincs a motorban mindössze a festés . Nemtudtok vélelten valami infót erről hogy miért van ez illetve ez miben mutatkozik meg (telejsítményben természetesen)
Amúgy mégsem kell most azonnal gumi, ráér 1000-1500km múlva. Amire Pedroval azt hittük hogy szövet az csak egy vágás a gumin. valamire rámehettem aztán azt csúnyázta össze a gumit :) ígyis fogy a gumi mint állat, de még 1000km-t csak kibír
(No offense természetesen, csak szerintem ezt mindenki így csinálná)
Érd.:06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.com
:)
Kaccsód be a hejes sírás ellenőrzőt, sokat seggít.
:)
a következő már a disznóláb lessz
A Dunlopból 28ezer egy hátsó, Contiból 32 az első-hátsó.
Contiról van valakinek valami véleménye?