nekem is volt ilyenem ... (1hónaspot bíbelődött hiába a szerelő) aztán a másiktól megkapta azúj hengert,és elmúlt valószínűleg vmi elektronyos hozzáért a vázhoz magas fordulaton (ergó olyankor gyorsul):D de már repül mint a disznó
nem volt ilyen szándékom, és azért tettem fel a kérdést, mert a jómúltkoriban jól le lettem hülyézve ugyanitt, hogy hogy képzelem hogy a gyárilag előírt 75w-90 jó bele. Ezért volt kavar, ezért is kérdeztem meg. Minden esetre köszi a segítséget, vetetni fogok szintetikus 75w-90et és belenyomok 6decit :)
Nemtom mit ír a gyári könyv,de automata váltóba való olaj tutira nem jó bele, és a 90 es olaj eseglet indokolt lehet ilyen melegben, bár ennyire vastag olajat a léghűtésesekbe kell tenni.
ha tál vastag az olaj,letapad tőle a kluplung.
Nekemis volt ilyen hogy nempörgött ki a motor, amikor kinyitott a power mintha tiltott volna. Kipuff volt eldugulva. Énsem tudom mitől. Mindenesetre nézd meg, bajod nemlesz tőle.
Tyt:
hát akkor enmt udom mi lehet a gond mert pont a power kapcsolásnál torpan meg a gép .....
de szó szerint mintha tiltana. és volt olyan mikor már nem is huztam tovább inkább váltottam 1 et. mert lehet sosem ment volna tul azon a "megtorpanáson" talán lehet hoyg gyertya ?
én cseréltem váltóolajat 75 W 90 kell bele . (szervízkönyv szerint is )
nem tudom te hol laksz de én Kerepesen egy motorololaj boltban vettem ijet MOL ba 2 ezer ft ért ( full sintetic minden)
A benzinkúti ára 4500 ft tehát nem lehet annyira rossz olaj .
A motorboltokba nem is igen tartanak mindig ijen olaajt mert csak az Apriliakba kell ijen olaj . Repsol pl . nem is gyárt ijet :)
Nekem is ilyen pörgős bajom van!
Nem akar 7-8 ezer fölé pörögni!
Mi lehet vele? A powert még én is megpróbálom kitakarítani!
Amikor full új gyertya volt benne kipörgött 11500-ig ezért gondolom nem lehet valami nagyon nagy baja csak azt a kicsit tudnám
ma egy nagyon jót motoroztam egy CBR600F-el :) csináltam egy pár képet mikor megjött
utána pedig kipróbálhattam egy hosszabb távon hát még most is vigyorgok mint állat mert nagyon kényelmes kezelhető motor
75w90 motorolaj, vagy automata váltóolaj, vagy mifene? Le kéne cserélnem, és jó lenne ha valaki megmondaná hogy mi a frankó, mert többfélét is olvastam már.
Szasztok .
Valami hozzáértőt kérdeznék :
Néha mikor odahuzom a gépnek és 8 ezer körül megűll mintha tiltana , és másodperceket tölt el azon a forudlaton és csak utánna kapcsol be a power . Ez mitől lehet ? Ki kellene tisztítani ? Vagy valami elektronika
Figy már, júl közepe felé visszük a motort szervízbe, 4 ezer km körül. Szerintem 100 h a hengerhez-dugóhoz hozzá fognak nyúlni, mert csúnyán kerepel. Na most! Ha ne adj Isten kellene egy hengert cserélni, mi árat számolhatok az akcióra? Csak mert van ez a bakonymotor:) Amúgy a Budaörsi Mille-hez vinném. Esetleg hozzászólás?
ui: garis a motor. Máshova vigyem?
Ha ülsz a motoron akkor szedd le a baloldali oldalidomot. Látni fogsz a blokkfedélen egy átlátszó kis gumigyűrűt vagy nem tom hogy hívják. Mellette még találsz 2 darab műanyag "csavart" Na ami a legfelül van azt tekerd ki szigoruan 20 v 50 forintossal és szerintem Castrol automata váltóolajat tegyél bele. Kb 2000-3000ft körül lesz de nagyon jó. Kb belefog menni 8 dl és amikor látod hoyg azt az átlátszó bigyuszt kb félig ellepi az olaj, kb akkor jó, jah és hagyd lefolyni rendesen
Én akkor a te helyedben hosszabbal kezdeném. pl 2-3 foggal kisebb hátsó v 1 foggal nagyobb első. Megnézném hogy jönnek ki a kanyarok, kigyorsitások, célegyenes, aztán ha még mindig kicsi akkor lehet kisérletezni, de ha rossz, akkkor az első fogaskereket fennhagynám és a hátsót növelném. De egyszerűen kimész a pályára gyári áttétellel, viszel magaddal pár lánckereket. Mész egy kört és rakkod a következőt. Felirod melyikkel mentél a legjobbat és melyiket érzed passzentosnak és akkor az lesz a tuti
Hali!
Lenne egy kérdésem, a már rutinos RS(125)-es emberkékhez!
Megtudná mondani valaki, hogy hol tudom leellenőrizni, hogy elég olaj van-e a váltóban és, hogy milyen olajjal érdemes utántölteni?
A válaszokat előre is köszi!
IP F.C., SAE 75W - 90 or AGIP GEAR SYNTH, SAE 75W - 90.
ha tál vastag az olaj,letapad tőle a kluplung.
nekem utána sokkal jobb lett
hát akkor enmt udom mi lehet a gond mert pont a power kapcsolásnál torpan meg a gép .....
de szó szerint mintha tiltana. és volt olyan mikor már nem is huztam tovább inkább váltottam 1 et. mert lehet sosem ment volna tul azon a "megtorpanáson" talán lehet hoyg gyertya ?
én cseréltem váltóolajat 75 W 90 kell bele . (szervízkönyv szerint is )
nem tudom te hol laksz de én Kerepesen egy motorololaj boltban vettem ijet MOL ba 2 ezer ft ért ( full sintetic minden)
A benzinkúti ára 4500 ft tehát nem lehet annyira rossz olaj .
A motorboltokba nem is igen tartanak mindig ijen olaajt mert csak az Apriliakba kell ijen olaj . Repsol pl . nem is gyárt ijet :)
Nem akar 7-8 ezer fölé pörögni!
Mi lehet vele? A powert még én is megpróbálom kitakarítani!
Amikor full új gyertya volt benne kipörgött 11500-ig ezért gondolom nem lehet valami nagyon nagy baja csak azt a kicsit tudnám
ma egy nagyon jót motoroztam egy CBR600F-el :) csináltam egy pár képet mikor megjött
utána pedig kipróbálhattam egy hosszabb távon hát még most is vigyorgok mint állat mert nagyon kényelmes kezelhető motor
75w90 motorolaj, vagy automata váltóolaj, vagy mifene? Le kéne cserélnem, és jó lenne ha valaki megmondaná hogy mi a frankó, mert többfélét is olvastam már.
Valami hozzáértőt kérdeznék :
Néha mikor odahuzom a gépnek és 8 ezer körül megűll mintha tiltana , és másodperceket tölt el azon a forudlaton és csak utánna kapcsol be a power . Ez mitől lehet ? Ki kellene tisztítani ? Vagy valami elektronika
ui: garis a motor. Máshova vigyem?
én is vmi ilyesmit képzelek el itthonra
Lenne egy kérdésem, a már rutinos RS(125)-es emberkékhez!
Megtudná mondani valaki, hogy hol tudom leellenőrizni, hogy elég olaj van-e a váltóban és, hogy milyen olajjal érdemes utántölteni?
A válaszokat előre is köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/2200920_aprilia_rs_2004
vagy
h
ttp://www.kepesmotor.hu/aprilia/i?p=99207&c=2460
Érdeklő
dni telefonon, itt a fórumon, vagy az adatlapomon megtalálható e-mail címen.