bekövetkezett amire rág számítottam(unk) megállítottak és mondtákFodor úr, ez a motor nem 50es. első szava volt. biztosítást is leszarta mer nemtaláltam a papírt aztmondta ezmár nemérdekel kilehettalálni a többi részét. kb negyedórája volt az eset. max
Imádkozol, h ne b*sszon meg a rendőr Am eredetvizsgás ismerős kell hozzá meg egy pár darab ezres, hogy ráírja a papír aljára, hogy tévesen van a forgalmiban feltűntetve a teljesítmény és a helyes 11kw Ezen kívül nemsokmindent.
Ragadásban jó vagyok, talán pár dolgot tudok mondani:
-JÓ KARBURÁLÁS! EZ KURVA FONTOS!
-Jó olaj! Sokan javasolják hogy kösd ki a különolajzás rendszert, engem az nyugtat hogy Aszalósék minden motorjában benne van, azzal versenyeznek, ha Nekik jó.. Én szoktam a tankba is nyomni egy kevéske olajat biztos ami biztos. Egyébként csak 2t full synt olaj!
-Hosszú távon nagyfordulat kerülendő (nem érdemes fél óráig kilóhatvannal menni)
-motorfék! TILOS bármilyen pici mennyiségben is akár. Ja és öblögetés gyakran! Kanyarodás előtt kuplung, vagy nagygáz :) A visszaengedett gázzal sebességben gurulást kerüld 5ezer felett (érzéssel!)
-fontos hogy bemelegítsd mindig a gépet!
- megfelelő illesztés (dugó-henger), megfelelő alkatrészek! -pl gyertya hőértéke ilyesmi
Szerintem ez az ami nem sokra vezet. Jó esetben kielégítő a gép hűtővízhőmérséklete és megakad. Tudniiillik nem ettől függ.. Jó persze nem jó ha forr a hűtővíz, de rossz karburálás esetén normális hőmérsékletű hűtővíznél is tud olyan melege lenni nagy fordulaton a mozgó alkatrészeknek, hogy a dugó felakad a kipuffoldalon. Én is erre vertem magam, hogy a hűtővíz normális volt, de aztán felvilágosítottak hogy az még épp semmit nem jelent ;)
5500 körül meg 8000 után érzek egy nagyobb 'lendítést' a motoron, erre írtam hogy 2 lépcsőben nyit a power. (Lehet hogy hülye módon az RGV-re asszociálok ott volt ilyen szakaszos a power működése)
0-2500: NYITVA VAN (szellőztet )
2500-8000:CSUKVA VAN (hogy legyen nyomaték alul)
8000- :NYITVA VAN (hogy menjen felül)
Ha bármi mást tapasztalsz az rendellenes működés.
Szerintem is karburálási problémád van, a legegyszerűbb ha elviszed Aszalósékhoz, beállítják neked azt mehetsz isten hírével :)
Hagy kuldjek mar neked egy mail-t simsonos problemam lenne hatha tudsz tippet adni!
-JÓ KARBURÁLÁS! EZ KURVA FONTOS!
-Jó olaj! Sokan javasolják hogy kösd ki a különolajzás rendszert, engem az nyugtat hogy Aszalósék minden motorjában benne van, azzal versenyeznek, ha Nekik jó.. Én szoktam a tankba is nyomni egy kevéske olajat biztos ami biztos. Egyébként csak 2t full synt olaj!
-Hosszú távon nagyfordulat kerülendő (nem érdemes fél óráig kilóhatvannal menni)
-motorfék! TILOS bármilyen pici mennyiségben is akár. Ja és öblögetés gyakran! Kanyarodás előtt kuplung, vagy nagygáz :) A visszaengedett gázzal sebességben gurulást kerüld 5ezer felett (érzéssel!)
-fontos hogy bemelegítsd mindig a gépet!
- megfelelő illesztés (dugó-henger), megfelelő alkatrészek! -pl gyertya hőértéke ilyesmi
a motor papírjain mi áll? 11kw?
0-2500: NYITVA VAN (szellőztet )
2500-8000:CSUKVA VAN (hogy legyen nyomaték alul)
8000- :NYITVA VAN (hogy menjen felül)
Ha bármi mást tapasztalsz az rendellenes működés.
Szerintem is karburálási problémád van, a legegyszerűbb ha elviszed Aszalósékhoz, beállítják neked azt mehetsz isten hírével :)