Ha jetes a karbi, és akkor torpan, amikor negyedgázról teljesen rátéped hirtelen, akkor a jetet, de mondom, előbb a tűn akassz egyet, mivel ez tulajtonképpen a részterhelésen akadozik nem?
Hívott egy ismerős, hogy lenne egy eladó Texport ruhája. 280ezerért vette, kb 100km-t ment aztán elcsúszott. 75ezezért, baráti áron, eladja, de én erről a márkáról még életemben nem hallottam.
nem csak sztem valami érintkezés hiba van a dologba mer tudod a jó magyar utak , főlleg erre a belem kirázza.odabaszok eggyet a lámpa alá és felvillan 1mpre:D
Ha minden más rendben van(tehát nem szabályoz az elektronika,és apower is úgy dolgozik ahogy kell) akkor,ha lassan teszed rá, és jó, de ha gyorsan akkor nem, akkor keveset kap. Első körben akassz egyet a tűn.
Jól tudom hogy akkor szokott megakadni egy ilyen 2T gép, ha piros 'zónás' fordulatba kergetve hirtelen visszaengedjük-elvesszük teljesen a gázt? (Azaz nem fokozatosan engedjük vissza, nem is öblögetünk esetleg gázfröccsökkel öblögetve plusz még motorfékezve ami még rosszabb hatású lehet)
A power szelep érezhetően nyit úgy 5500 és 8000 után két lépcsőben, csak bizonytalanul, meg előtte ez a dadogás idegesítő, recsegő, csúnya. (Mellesleg ezek miatt gondoltam arra hogy nem folytás gond lesz, hanem karbi vagy power szelep) Olyan is előfordul hogy letorpan a gép hirtelen gázadásra, de pl ha egyenletesen, egy fokkal lassabban de egyenletesen csutka gázig csavarom rá akkor príma.
Igen, több RGV-m is volt, de utcán használtam azokat, meg akkor még 'nem tudtam' semmit, csak húztam gázt és bírta.. (Tudod, amiről nem tudsz az nem fáj...)
nembiztos h fojtás, ez sztem karburálás lesz. attól függ hogy viselkedik, ha 5000-6000 között dadogás nélkül de nehezen esik át akkor fojtás lesz, de ha átesik csak dadog meg kicsit rángat akkor karburálás!
a fojtást egyébként megtudod nézni h van-e még benne, ha a cdi doboz 071000 számmal kezdődik és ha a hátulja látszik hogy kivolt vágva a szilikon akkor valószínű már kivették belőle. ennyi idős gépnél már biztos kivették mondjuk.
Esetleg nagyobb főfúvóka a karbiba jó megoldás lehet?
Itt a ruhamárka amit keresel
Pályázással mi a helyzet? Csak nyomja RS-el ott is valaki..
a fojtást egyébként megtudod nézni h van-e még benne, ha a cdi doboz 071000 számmal kezdődik és ha a hátulja látszik hogy kivolt vágva a szilikon akkor valószínű már kivették belőle. ennyi idős gépnél már biztos kivették mondjuk.