Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémhez jó lenne
nekm van ha kell
De de, így van! Köszönöm, első körben akkor a tűn állítok eggyel felfelé téve hogy 'többet adjon' a fúvókába.
Hátha annyira nem ment szét a csúszásba akkor érdemes lenne megvenni talán...
Ha jetes a karbi, és akkor torpan, amikor negyedgázról teljesen rátéped hirtelen, akkor a jetet, de mondom, előbb a tűn akassz egyet, mivel ez tulajtonképpen a részterhelésen akadozik nem?
pedig van
Hívott egy ismerős, hogy lenne egy eladó Texport ruhája. 280ezerért vette, kb 100km-t ment aztán elcsúszott. 75ezezért, baráti áron, eladja, de én erről a márkáról még életemben nem hallottam.
nem csak sztem valami érintkezés hiba van a dologba mer tudod a jó magyar utak , főlleg erre a belem kirázza.odabaszok eggyet a lámpa alá és felvillan 1mpre:D
Köszönöm a tanácsokat!

Esetleg nagyobb főfúvóka a karbiba jó megoldás lehet?
texport
Itt a ruhamárka amit keresel
No!

Pályázással mi a helyzet? Csak nyomja RS-el ott is valaki..
italmondo.hu
cipőt a cipőboltból,papírt a papírírószerből...lássukcsak...pékségbe kérdezted?
Nemtudjátok honnan tudnék szerezni/rendelni km-óra spirált
ez karburálás lesz.
Ha minden más rendben van(tehát nem szabályoz az elektronika,és apower is úgy dolgozik ahogy kell) akkor,ha lassan teszed rá, és jó, de ha gyorsan akkor nem, akkor keveset kap. Első körben akassz egyet a tűn.
Jól tudom hogy akkor szokott megakadni egy ilyen 2T gép, ha piros 'zónás' fordulatba kergetve hirtelen visszaengedjük-elvesszük teljesen a gázt? (Azaz nem fokozatosan engedjük vissza, nem is öblögetünk esetleg gázfröccsökkel öblögetve plusz még motorfékezve ami még rosszabb hatású lehet)
A power szelep érezhetően nyit úgy 5500 és 8000 után két lépcsőben, csak bizonytalanul, meg előtte ez a dadogás idegesítő, recsegő, csúnya. (Mellesleg ezek miatt gondoltam arra hogy nem folytás gond lesz, hanem karbi vagy power szelep) Olyan is előfordul hogy letorpan a gép hirtelen gázadásra, de pl ha egyenletesen, egy fokkal lassabban de egyenletesen csutka gázig csavarom rá akkor príma.
jaaa így már más
Igen, több RGV-m is volt, de utcán használtam azokat, meg akkor még 'nem tudtam' semmit, csak húztam gázt és bírta.. (Tudod, amiről nem tudsz az nem fáj...)
nembiztos h fojtás, ez sztem karburálás lesz. attól függ hogy viselkedik, ha 5000-6000 között dadogás nélkül de nehezen esik át akkor fojtás lesz, de ha átesik csak dadog meg kicsit rángat akkor karburálás!

a fojtást egyébként megtudod nézni h van-e még benne, ha a cdi doboz 071000 számmal kezdődik és ha a hátulja látszik hogy kivolt vágva a szilikon akkor valószínű már kivették belőle. ennyi idős gépnél már biztos kivették mondjuk.
ha nagyon fölmegy akkor állj félre
Olvass vissza pár oldalt(max 15-öt) nemrég volt róla szó.
Vízhőmérséklet jelzőt? Néztem-néztem, 75 és 85 fok körül szokott lenni...
250es RGV-d volt és ilyet kérdezel?