Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért ennyire ne szervezzük az rs talit kis buzik Legalább valami érdeklődést hogy ki jön és ki nem.
Bocsi, csak később vettem észre:) de írtam
Mailcimem az adatlapomon, irj és a részleteket megbeszéljük.
Hello engem érdekelne a motor!
Sérülve van?volt?
Hitel THM-je?
Üdv, Félix
Hali! Ha valakit érdekel, van egy eladó RS125 2006-os, hibátlan full gyári állapot, garantált 2000 km-el, rendszámmal, műszakival... i.á: 890e. Hitel nem gond. Érdeklődni nálam
Srácok keresek eladó rs-t 300.000 körül
Na akkor toljuk át az rs talit 28-29.-ére és mindenki kuty kötelessége jönni
aha.
Azt hogy érted hogy helytelen? Ment 140et, aztán meg az egyik kanyarban letérdelt a motor, mert olyan szarul volt beállítva?
Aszi mekkora az ideális főfúvóka arrowhoz kb? 28as karbi van a mocin.
nem a gyujtáskapcsoló nyitja a benzincsapod, elég nagy barom volt aki mondta. vákumos csap van az új rseken, mint a robogókon.
Hát ezt pedig haver nem tudta betolni, egyedül... két emver simán betolja, de most arra tgondoltam hogy állt a garázsban lemerült az akksi, és karbiból elpárolgott a nyál, és csak akkor megy le a karbiba ha forog a motor... érted már a problémát?
valaki átlátszó hátsó lámpabúra rs 125 2005?
egy négyhengerest még pont hogy viszonylag könnyen betolsz... nekem a 750es egyhengeres köcsögöt votl lehetetlen. teljesen esélytelen.. eccő városban vagy 50nél leállt valamiér, és gurulásból akartam beindítani, erre majdnem átugrottam a kormányt..
Nem jól tudod az újj RS-en is vákumos a csap szoval ha sziv a motor scak akkor jön a nedü a karbiba!
Hali!

Kicsit régebben írtam, hogy van egy eladó hengerem Rotax123-hoz, kifogástalan állapotban!
Elszállt a netem és nem tudom ki érdeklődött!
Akit érdekel az írjon!

Széles utat!
nekem mint útólag kiderült helytelen beállításokkal (naggyon helytelen.. ), 140et ment..
Ja és persze így betolni lehetetlen, mondjuk a 4 henger is hozzájárul ehhez
Hmmm, haver gépén(nem rs) egy kis vákumos csap van, csak akkor engedi a benyát ha szív a moci, szóval ha sokáig nem használtad, akkor köszörülhetsz egy darabig
ÉSzrevehetted hogy nincs a motorodon benzincsap. Szóval ha gyújtásd ráadod kinyitja, ha leveszed elzárja. Ha hosszabb ideje nem indítottad akkor csapd rá a gyújtás, a motort állítsd fel, és hagy csak a gyújtást rajta 1-2 percig, utána mehet a szivató és pöccre fog indulni. Nekem is úgy tanácsolták ezt, és működik.....
Hali!
Most egy viszonylag hosszú (2 hetes) garázsban állás után akartam volna beindítani az RS-t, de igencsak nyögvenyelősre sikerült, és ez már nem az első ilyen eset... Gyújtás, szivató rá aztán forgat forgat az önindító de semmi, és az istenért be nem indulna, csak egy kb 5 perces gyújtás-indíd-nemindul-gyújtás le rituálésorozat után.... ha ezeket megcsinálom egy 4-5x akkor életre kel. Jah és utána kb hozzá se érek az önindítóhoz már indul is a masina, szóval csak hidegen csinálja ezt.... Ötletek esetleg?
Nézd meg az áttételt (első-hátsó lánckerekek), gyárilag nagyon rövid 14/41 van rajta, meg ugye a hátsó kerék is csak 16"-os rajta...
a kipufogód más, meg kitudja , lehet power nélküli változat
Hali!

Nekem egy Aprilia Classic 125öm van. 98as. Úgy tudom, hogy ebbe az RS 125 blokkja került. Érdekelnének robbantott ábrák, technikai részletek, elektronikához vmi segítség... Honnan tudom ezeket letölteni? Valójában az a gondom, hogy a motor végsebessége úgy kb 100, amit furcsának találok, látva hogy az RSek milyen jól mennek. A másik, hogy míg az RSnél érezhető hatása van a power szelep nyitásának, nálam semmi. Pedig szétszedtem, működik. Meg sokkal rövidebbenek tűnnek a fokozatok. Olyan, mintha valahogy nem tudná kipörögni magát rendesen. Lehet, hogy a blokk ua, a váltó viszont más? Légyszi írjon, aki tudna ebben segíteni!
köszi
Halii!

Keresek hátsó fékkart rs125-höz. Sürgős lenne. Jó a használt is és az új is.
Tud valaki segíteni?