Hali! Ha valakit érdekel, van egy eladó RS125 2006-os, hibátlan full gyári állapot, garantált 2000 km-el, rendszámmal, műszakival... i.á: 890e. Hitel nem gond. Érdeklődni nálam
Hát ezt pedig haver nem tudta betolni, egyedül... két emver simán betolja, de most arra tgondoltam hogy állt a garázsban lemerült az akksi, és karbiból elpárolgott a nyál, és csak akkor megy le a karbiba ha forog a motor... érted már a problémát?
egy négyhengerest még pont hogy viszonylag könnyen betolsz... nekem a 750es egyhengeres köcsögöt votl lehetetlen. teljesen esélytelen.. eccő városban vagy 50nél leállt valamiér, és gurulásból akartam beindítani, erre majdnem átugrottam a kormányt..
Kicsit régebben írtam, hogy van egy eladó hengerem Rotax123-hoz, kifogástalan állapotban!
Elszállt a netem és nem tudom ki érdeklődött!
Akit érdekel az írjon!
Hmmm, haver gépén(nem rs) egy kis vákumos csap van, csak akkor engedi a benyát ha szív a moci, szóval ha sokáig nem használtad, akkor köszörülhetsz egy darabig
ÉSzrevehetted hogy nincs a motorodon benzincsap. Szóval ha gyújtásd ráadod kinyitja, ha leveszed elzárja. Ha hosszabb ideje nem indítottad akkor csapd rá a gyújtás, a motort állítsd fel, és hagy csak a gyújtást rajta 1-2 percig, utána mehet a szivató és pöccre fog indulni. Nekem is úgy tanácsolták ezt, és működik.....
Hali!
Most egy viszonylag hosszú (2 hetes) garázsban állás után akartam volna beindítani az RS-t, de igencsak nyögvenyelősre sikerült, és ez már nem az első ilyen eset... Gyújtás, szivató rá aztán forgat forgat az önindító de semmi, és az istenért be nem indulna, csak egy kb 5 perces gyújtás-indíd-nemindul-gyújtás le rituálésorozat után.... ha ezeket megcsinálom egy 4-5x akkor életre kel. Jah és utána kb hozzá se érek az önindítóhoz már indul is a masina, szóval csak hidegen csinálja ezt.... Ötletek esetleg?
Nekem egy Aprilia Classic 125öm van. 98as. Úgy tudom, hogy ebbe az RS 125 blokkja került. Érdekelnének robbantott ábrák, technikai részletek, elektronikához vmi segítség... Honnan tudom ezeket letölteni? Valójában az a gondom, hogy a motor végsebessége úgy kb 100, amit furcsának találok, látva hogy az RSek milyen jól mennek. A másik, hogy míg az RSnél érezhető hatása van a power szelep nyitásának, nálam semmi. Pedig szétszedtem, működik. Meg sokkal rövidebbenek tűnnek a fokozatok. Olyan, mintha valahogy nem tudná kipörögni magát rendesen. Lehet, hogy a blokk ua, a váltó viszont más? Légyszi írjon, aki tudna ebben segíteni!
köszi
Sérülve van?volt?
Hitel THM-je?
Üdv, Félix
Kicsit régebben írtam, hogy van egy eladó hengerem Rotax123-hoz, kifogástalan állapotban!
Elszállt a netem és nem tudom ki érdeklődött!
Akit érdekel az írjon!
Széles utat!
Most egy viszonylag hosszú (2 hetes) garázsban állás után akartam volna beindítani az RS-t, de igencsak nyögvenyelősre sikerült, és ez már nem az első ilyen eset... Gyújtás, szivató rá aztán forgat forgat az önindító de semmi, és az istenért be nem indulna, csak egy kb 5 perces gyújtás-indíd-nemindul-gyújtás le rituálésorozat után.... ha ezeket megcsinálom egy 4-5x akkor életre kel. Jah és utána kb hozzá se érek az önindítóhoz már indul is a masina, szóval csak hidegen csinálja ezt.... Ötletek esetleg?
Nekem egy Aprilia Classic 125öm van. 98as. Úgy tudom, hogy ebbe az RS 125 blokkja került. Érdekelnének robbantott ábrák, technikai részletek, elektronikához vmi segítség... Honnan tudom ezeket letölteni? Valójában az a gondom, hogy a motor végsebessége úgy kb 100, amit furcsának találok, látva hogy az RSek milyen jól mennek. A másik, hogy míg az RSnél érezhető hatása van a power szelep nyitásának, nálam semmi. Pedig szétszedtem, működik. Meg sokkal rövidebbenek tűnnek a fokozatok. Olyan, mintha valahogy nem tudná kipörögni magát rendesen. Lehet, hogy a blokk ua, a váltó viszont más? Légyszi írjon, aki tudna ebben segíteni!
köszi
Keresek hátsó fékkart rs125-höz. Sürgős lenne. Jó a használt is és az új is.
Tud valaki segíteni?