Ja és megtekergetném kicsit pályán a 'fülit' a vasnak, - totál rutintalanul megjegyzem - tartok attól hogy megszorul a dugattyú, minduntalan ezt hallom, ezt mondják a 2T géppel való pályázás rákfenéjének.
Azonban biztos van erre megoldás, meg hátha van valakinek néhány jótanácsak, hogy igaziból hogyan is kell(ene) vezetni egy 2T gyorsasági gépet helyesen... (gázfröccsel öblögetés kigyorsítás után, stb.. technikákra gondolnék..)
Hmm.. Úgytudtam hogy a helyi olasz gépekben nincs benne a folytás, mellesleg ez egy '96-os gép.
Egyébként ha annyira közszájon forog az elektronika folytás kiiktatása, gondolom jópár embernek elvan tárolva a Kedvencek közé az erről szóló honlap... amit rögtön közzé is tehetne valaki itt...
Srácok! Az a jelenség mitől lehet RS-nél, hogy úgy 5500-as fordulatszámnál elkezd kicsit akadozni a motor és az egyenletes gyorsítás úgy 6500-as fordulatszámig olyan darabos lesz. Utána fogjuk rá megint szépen kigyorsít a gép és 8000-nél újra érezni kicsit ilyet. Olyan mintha a keverék ellátás nem lenne tökéletes a karbiban.
Esetleg a power szeleppel lehet valami gond?
Figyelj! Nem akarok bunkó lenni, de egy csomóan leírták már ,hogy a rendőr ugyan olyan ember mint te vagy én! Nem olyan hülyék! Ki nem venné észre, hogy más a hátulja, nagyobb, a kipuff is oldalt van...stb.
A rendőröket nem kell hülyének nézni mert sokkal jobban meg fognak szivatni!
tudom mi a külömbség az Rs50 és a 125 között... de mivel már régóta ezel rohangálok a városban nemtünne fel nekik hogy lecseréltem egy 125 ösr e....végülis uygan az a festés meg minden,,,
vegyél nyugodtan. ők itten butaságot irnak, hogy hang meg ilyenek. meg máshol a kipu. uganaz a két motor! sőt még a hneger is ugyanaz kivülről mer belul a furat a nagyobb.
vedd meg nyugodtan. és ha elvették a jogsid akkor szólj mert megveszem 100 ezerért, csak hogy ne álljon a garázsban...
Szerintem fel (ha egy kicsit ért hozzá a rendőr) mert a 125ösön nem az ülés alatt van a kipuff hanem a bal oldalon és jobb oldali hajtású az 50es pedik bal oldali hajtású!
Az RS nem teszteli a powert gyujtás ráadásakor, ugyhogy nem hallasz semmit! Az elektromos hang sincs működés közben sem mert egy behúzó tekercs van benne ami nem zümmög! Az nsr , tzr zümmög mert azokban egy léptető motor vezérli a powert!
Azonban biztos van erre megoldás, meg hátha van valakinek néhány jótanácsak, hogy igaziból hogyan is kell(ene) vezetni egy 2T gyorsasági gépet helyesen... (gázfröccsel öblögetés kigyorsítás után, stb.. technikákra gondolnék..)
Egyébként ha annyira közszájon forog az elektronika folytás kiiktatása, gondolom jópár embernek elvan tárolva a Kedvencek közé az erről szóló honlap... amit rögtön közzé is tehetne valaki itt...
Köszönöm!
Srácok! Az a jelenség mitől lehet RS-nél, hogy úgy 5500-as fordulatszámnál elkezd kicsit akadozni a motor és az egyenletes gyorsítás úgy 6500-as fordulatszámig olyan darabos lesz. Utána fogjuk rá megint szépen kigyorsít a gép és 8000-nél újra érezni kicsit ilyet. Olyan mintha a keverék ellátás nem lenne tökéletes a karbiban.
Esetleg a power szeleppel lehet valami gond?
A rendőröket nem kell hülyének nézni mert sokkal jobban meg fognak szivatni!
Nem fogsz csalódni a gépben!
vedd meg nyugodtan. és ha elvették a jogsid akkor szólj mert megveszem 100 ezerért, csak hogy ne álljon a garázsban...