Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

péntek délután ha szép idő lesz és nem ilyen esős mint most valaki nem jön Kakucsra ?
avatar
én vagyok a megmentőtök, ti meg az enyémek
avatarokat fotózott a honda fotós, van egy félkép rólam azt ennyi
ezért jó hogy összespanoltunk a Balázzsal, így legalább van rólunk pár használható kép is
Rólam két eső-menős kép van még és ennyi
megígérem majd viszlek ha kész. vahahol elmeyg az erő :)
JAh már értem!
Inkább akkor már nitrót pakolt volna a gépbe nem hiszem h ez az Aqua rendszer olcsóbb volt mint egy jobb nitro rendszer
végignéztem a képeket, ezen kívül nincs is rólam
szerintem ez valameyik menet első köre:D
honnan van?
Nem az intercoolerrra gondoltam. Hanem egyébnél fel van sorova Aquamist vízbefecskendezés. Valahol mintha derengett volna hogy ezt égéstérbe fecskendezik. rákerestem googleba.Íme
Szuper a cucc Joci!

Próbakört próbakört!
Azért mert a vízzel hűtöd az intercoolert ami hűti a levegőt amit a turbó szállít a hengerekbe. Köztudott h a hidegebb levegővel nagyobb teljesítmény érhető el.
Ilyen vízbefecskendezés gyárilag van a Subaru Impreza WRX STI-k ben is azthiszem 2004-es évjáratól.

De te is észreveheted saját motorodon, autódon h hűvösebb reggeleken (10 C) érezhetően erősebb az autó mint amikor délután 30 fok meleg van.
A vízbefecskendezés miért jó?
NAgyon tetszik nekem ez az faceliftes régi S40! Szebb mint az új!
ez konkrétan 260 ló...

http://www.carstyling.hu/car_s...

gyönyörködj
etek benne én ma még fogok ülni ebbe :) várom h hivjon a srác...
én sem szeretem bármilyen furcsa. ráadásul járok 1 volvos forumra é eléggé elvontak!
de ezek az s40 esek valóban elegánsan sportosak számomra...
Na ez szép sok ocsmány tuningot látni... vasalódeszka méretű szárnyakkal meg a társaival...
nem szeretem a volvikat de ez gyönyörű letisztult,elegáns hát..sok sikert
ja hát igen.itt jönne már drága dugattyú meg gyűrű csere verseny cuccra aminek határa a csillagos ég
ha megvan a 200 utánna valami ilyesmi kinézetre szeretnék törekedni persze ez több lesz mint 1 év...
meg kell állnom mert a dugóim és a hajtókarok nembirnák. eztsem birta valami mrt kifuj vhol és nincs meg a max nyomás....
akko mondjuk plusz 40 loerő mondjuk azt a gyárival is tudnám chippel
és megálsz 200nál vagy vannak további tervek hogy ilyen strapabíró a turbó vagy csak biztos ami biztos alapon?
Akkor szervezze Tyt csak legyen már valami.
jó ezekkel nagyjából tisztába vagyok csak a kérdés volt béna akkor bocs