esetleg aki állított már be phbh-28 rd karbit ,azt leírhatná h a tűszelepen a kis piros jelzés a végén,mire szolgál..esetleg kell-e látni belőle vmit a helyes beállításnál v sem.. bármi infó jöhet ezzel kapcs..
már nagyon viszket a valagam ,h nem tok motorozni.
Emzoli v vki hozzáértőbb.. help!
mi a fenétől lehet h ha ráengedem a benzint a karbira, csont száraz marad, és csak a benzincső telik meg? én a tűszelep/úszó párosra tippeltem h galiba van..azt addg szorakoztam,mig letörött a lemez az uszorol.. ugyh várom az újat:S
elvileg átvúfattam kis kézi pumpával minden fúvókát és járatot.. mégsem tom mi a fuck van..
a ferrari sem tud 800lót max ilyen 620-650lót annyit meg mondjuk skyline kitörölt gyári computerrel(nem igazán szerettem volna mondani mert már közhely) am meg ha a csúcskategóriát nézzük akkor carrera gt 911 turbo gt3 mercedes slk gtr én ezekből választanék mint olaszból (a skylinet leszámítva) vagy amcsi ótóbol ottvannak ezek a traktorváltósok: dodge viper srt10 , chevrolette corvette z07, vagy az új camaro (a v8 az feeling) mindeggyik máshogy szól pl a carrera gt sikít annyira ki van hegyezve. a ferrari meg ilyen gumicsizmás olasz ami nem indul be csak ha 1000kmenként elviszed szervízbe:D najó csak vicc volt de most csak összehasonlítunk(a vége csak túlzás)
KÉNE