Nalátod pont ezért nem mentem Pedig be tudtam volna menni a Porsche Hungaria-s VIP páholyba mert hívott pár Pesti barátom. Nem vagyok én kiváncsi h hogyan pörgeti ott fennt a sok paraszt a BMW kulcsot és veri a nyálát.
Inkább elmentem inni a kedvenc pizzériámba itt a környékünkön
Menj a francba azt sem tudod miről beszélsz.....
Kit érdekel a fogyasztás egy 40 miliós autónál? A ménest etetni kell sőt mondok neked valamit ha a gsxr nekem 15-t enne akkor sem szólnék egy szót sem mert a teljesítményért fizetni kell keményen!
Sportautóban csak Olasz! Lehet h van erősebb amerikai, német vagy japán, de barátom Ferrarizni az egy fogalom és egy életérzés. Remélem lessz hozzá egyszer szerencséd és akkor belátod majd h minek a feltöltés meg a 3600 ccm ha lehet 6200ccm 12 henger ,kitekert manettino Race állásban és leszakítja a fejed 8500-nál mindeközben úgy ordít mint egy F1-es autó. Na ez az amit egy Porsche soha nem fog tudni Csókoltatlak
Leonardos témához hozzá szólva volt már tapasztalatom nagyon szar de nagyon pattent leonardoval is, de az úgyis kiderül, első megnézésnél, a motor amit a srác linklettuti hogy festve volt, órája is vissza volt már egyszer pörgetve, elől nem gyári gumi van(legalább 50000km van benne) külföldről behozott (olasz) leonardok motorjával általában, nincs baj kint rendszeresen szervizelik őket, muszály hogy rendbe legyen aki járt már olaszba az biztos látta már hogy a nagyobb városok körüli autópályán rengeteg ilyen 4ütemű szaladgál, nagyplexivel dobozzal stb ez munka eszköz, tehát max egy szelep hézag állítással megoldható a probléma.Azokkal szokott baj lenni amik már egy idő óta itthon vannak de ez most mind1 is az st tudtommal 2002-től van annyiban különbözik a másiktól hogy lépcsős, deréktámaszos űlése van elől gyári nagy plexi és az első idom szélesebb amit a srác linklet nem ilyen az egy régi leo jah és az űlése is húzva volt.
de illusztrációul pár kép: Leonardo 150 ST Sima Leonardo 150
Jah és 250 egy sima 99-es 125-ösért nevetséges 2003-as 150-es ST 230-ba adtam el(első kép) a 1998-as 150-est 160-ba.Szerintem keress mást.
na jó de ezmár régi autó régen az amerikaiak nemfoglalkoztak annyira vele bele a nagy benzines motor és kész a biztonság se számitott a benint meg gallonba vették fillérekért
1 ilyen autónak sztem a mai világban kb 350-400lónak kéne lenni ami nincs kihegyezve csak úgy örök életre van tervezve mert nehogy már 1 subaru imprezza otthaggyon:D jó tom az összkerekes de ha ezen akkora a hátsó 2 gumi mint a subarun a 4 akkor simaliba
szerintem gyári de ha nagyon érdekel keress rá www.carstyling.hun írd be keresőbe user nevekhez hogy szállító81 ékezetekkel és megnézhetsz az autóról minden adatot
mi kis városunkban van egy ugyanilyen fekete csak eredeti állapotban kívül belül fellett újítva csili vili az egész autó na meg az 5000es V8as ba van egy kis erő befordul a buszmegállóba kisgáz és vagy 20 30 méteren ottmarad a gumi nyoma az aszfalton
azért a japcsikat ne haggyuk ki ők is vannak olyan precízek már mint a dojcsok csak néha a leg hülyébb dolgokon tudnak pénzt spórolni aminek semmi értelme...
szar... feltöltés nélkül eszikvagy 40litykót akkor lenne jó kocsi ha nem(6000ccm és 620 le lenne 40 litykós fogyasztással hanem akkor már 6000ccm 900le+ 20-30 litykós átlaggal dehát ezt csak a japók tudják ( arányban-fogyasztás/teljesítmény) meg esetleg a német nézdd csak meg a porshe 911 turbót 10et eszik ha nagyon kultúráltan mész vele pedig 3600ccm 480le nah az már jobb arány
Inkább elmentem inni a kedvenc pizzériámba itt a környékünkön