De sokkal nagyobb!
Nem rosz kis gép... futómű meg fék az tényleg nem nagy szám, de a régi sv jól is néz ki...
Blokkja az meg 65-70 paci, azért el lehet vele szórakozni
kapna az rsed mondjuk egy rswmotrot .en nsrbe most 150sp malossi hengert teszek.kerdeztem a szervizbe aztmontak ez nem a nyomatekra hanem a LEre van.ugyhogy most az nalam a tuti
Sv... gondolkodtam rajta, de méretre nem olyan sokkal nagyobb mint az RS. Ráadásul aztmondják elég unalmas a 650es blokkja. A futóműve és a váza is silány, a fékei meg hát olcsóak. Tucatmotor, és semmi szépet nem látok benne. Akkor már maradok az RSnél, ez legalább gyönyörű, egyedi, és kurvajó alkatrészei vannak :)
Még az is lehet hogy blokkcsere lesz, kap egy nagyobb blokkot azt csá, de ez még később :D
nagyobb méretű? nem lesz könnyű, ha megnézed a mai ezresek és hatszázasok is akkorák mint a motorom, méretre. De egyébként egy Busa, Ace, Cat, ilyesmi ezek bejönnek, szép nagytestűek
Egyébként a gyári kipuff katalizátoros, meg fojtott... és az nem jön be annyira :)
ebben igazad van.de en ugy ertettem hogy egy nagyobb meretu mocira.nem feltetlenul erosebbre.amugy nagyon cool az rsed.de nekem a regi kipu jobban tetszik.de izlesek es pofonok
amióta elvittem egy körre egy 954RR-t, rájöttem hogy nem kell nekem még 150 lovas motor egyenlőre :)
Szeretnék még sok sok rutint gyűjteni a mostani géppel, ami sikerül is!
Ma is elég extrém körülmények közt motoroztam 100kmt. Gyönyörű idő, megtévesztő volt, mert olyan szél van hogy csak na. Átugrottam szegedre meg vissza, és parás volt amikor 100körül döntök kanyarba és olyan széllökések voltak, azthittem kiszedi alólam a motort.
Nagyon kemény volt, el sem bírom képzelni mi lenne ha nem lennék ilyen kisdarab. Nem hiszem hogy 60kilósan ugyanígy megfogom a motort egy ilyen buzinagy széllökésnél.
Aztán tápén elkapott a vihar, én meg menekültem előle :)) De nyertem! Aztán már itthon vásárhelyen utolért a vihar :D de nem fogott ki rajtam, az aprilia gyorsabb! :D
De vágyom nagyobbra, csak anyagi okok miatt az még várat magára, örülök hogy ezt fenn bírom tartani :)
Az RSt újan vettük, és még marad is egy két évig minimum. Meg őszintén szólva félek picit a nagyobbtól. Kezd lassan benőni a fejem lágya, de az RSel is ép elégszer kerülök bajba ;)
Egyébként az utolsó szériás 954RR pályán még jobban teljesített mint az első szériás 1000RR. Ezt elég sok újságíró megírta. Nekem mondjuk az 1000RR soha nem is tetszett
Nem rosz kis gép... futómű meg fék az tényleg nem nagy szám, de a régi sv jól is néz ki...
Blokkja az meg 65-70 paci, azért el lehet vele szórakozni
Még az is lehet hogy blokkcsere lesz, kap egy nagyobb blokkot azt csá, de ez még később :D
Egyébként a gyári kipuff katalizátoros, meg fojtott... és az nem jön be annyira :)
Szeretnék még sok sok rutint gyűjteni a mostani géppel, ami sikerül is!
Ma is elég extrém körülmények közt motoroztam 100kmt. Gyönyörű idő, megtévesztő volt, mert olyan szél van hogy csak na. Átugrottam szegedre meg vissza, és parás volt amikor 100körül döntök kanyarba és olyan széllökések voltak, azthittem kiszedi alólam a motort.
Nagyon kemény volt, el sem bírom képzelni mi lenne ha nem lennék ilyen kisdarab. Nem hiszem hogy 60kilósan ugyanígy megfogom a motort egy ilyen buzinagy széllökésnél.
Aztán tápén elkapott a vihar, én meg menekültem előle :)) De nyertem! Aztán már itthon vásárhelyen utolért a vihar :D de nem fogott ki rajtam, az aprilia gyorsabb! :D
Az RSt újan vettük, és még marad is egy két évig minimum. Meg őszintén szólva félek picit a nagyobbtól. Kezd lassan benőni a fejem lágya, de az RSel is ép elégszer kerülök bajba ;)