Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs ennek semmibaja egykét karcot leszámítva.namost komoylan aztakurvaaaa
Ezt most láttam egy olasz fórumban
123-as Rotaxra is tudsz rendszert valami jobb állapotút?
én lehet tudok egy arrowot
De a fek belegyen huzva mikor csusztatom a kuplungot!
Alias WC PiNCoDe
Jól mondta rsata a gyorsulási technikát....
Én az Sp-n mindig tartott gáz 9500 csúsztat csúsztat majd mikor már érzed h nem nagyon esik le a fordulat akkor kienged és szinte azonnal szúrhatod a kettest
Fontos h a fordulat egy pillanatra sem essen 9000 alá.

Az Sv így megy 100-ra
http://www.youtube.com/watch?v...
McDonald"s rulez :D:D
Gurulás Csukyval-Nemsmemi események voltak
Elromlott
Nem lehet h fázik a motor!Mármint lehte h a váltóolaj nem erre a hőmérsékletre van tervezve!
Sziasztok!

Sajnos problémám van a mocimmal (rx 125), és segítségeteket kérem.
A jelenség az, hogy amikor be akarom rúgni, akkor a legalján elakad a berúgókar és nem jön vissza magától, meg néha a váltót is beugratja sebességbe. Úgy érzem, hogy a berúgó tengelye és a váltó tengelye szorulhat. A másik dolog, hogy összel szépen eltettem télire a gépet, most elővettem, és 2es feletti sebességeket csak nagyritkán veszi be, mi lehet vele, az állástól elromlott?:)

Köszi!

Üdv. Gábor
4000 fordulatnal 13,5 felett amugy sztem fesszab lesz a rossz de lehet h mas baja van vadonat uj az akksi?
Az a lámpa visszajelzője és szerintem uj akksi kell...nekem ugyanezt csinálja csak nekem pöccre indul mindig ha jól indítom...ha kimarad a szivató vagy gázt húzok akkor lemerül az akksi...új akksit kell venned!
legovics! ha az a "low" az zöld akkor te a lámpa visszajelzőre gondolsz :) szivatoval próbáltad indítani? vagy nézd meg hogy nem e testel le az index vezetéked a hűtőnél!
Köszke!
Autós vagyok alapjáraton...
Motorban mekkora töltésnek kellene lenni, und mi a fogyó-kopó eszköz az áramgyárban amitől cseszik tölteni?
Sztem nincs toltes. En azt neznem meg éloszor h mennyi ha van rendesen akkor nemtom
Üdv Urak!
Remélem valaki tudna segíteni...
Problémám: a motor (94-es extreme) betolós! Kapott új aksit de hidegen cseszik beindulni! Indítót gyök-kettővel tekeri... Melegen pöccre indul, de az indítót akkor is lassan tekeri, felkapcsolt pilácsnál meg folyamatosan ég a low batteri lámpás!
Valaki esetleg nyüglődött már hasonló problémával?
thanx
évjárattól is függ,hogy melyik mennyibe jön ki,de egyébként érdemes
üdv nekem egy gyári 2006os rendszerem van, 8000kmt futott, a moccomon volt. és lényegesen olcsóbb mint egy jolly vagy arrow vagy bármi. Persze ez nem dob rajta tuningot :)) ez katalizátoros! Viszont olcsón adom :))
ha érdekel, írj mailt: tyt@vnet.hu
Nemtud vki kozponti telot?
rdani8@hotmail.com őt vedd fel mert ő hozza:)
ata
msn-t kérhetnékM?D
Jah 2 ot csal es joiranyba