A visszajelzőt ezek szerint rendesen benéztem (lowb).... :D
Aksi zsírúj Varta 9 Ah.... szivatót használom, gázt nem húzom... nyek-nyek-nyek-nyek...b*szik indulni...
Ha van javallat jobb aksira azt megköszönném...
Kábeltesteléseket majd végignyálazom, töltést mérek, azt majd lesz valami....
jóhogy, csináltunk egy kis összeröffenést a kemény 2 fokban.
Yamaha Xt125ös haver (Adrinxt125, vannak vidijei itt a vidik közt) sztrítfájterkedett, aztán leégette a gumiját, és ennek örömére összegyűlt egy kisebb társaság. :)
Motorozni is motoroztam, de most csak 30kmt, mert a fázásnak egy olyan szintjére jutottam el hogy már koncentrálni sem tudtam a vezetésre, szal inkább hazajöttem :D
Joci, megpróbálom :)
Állsz egyesben, kuplung behúzva. Gáz addig hogy 8-9 között legyen legalább a fordulat, és úgy rajtolsz, hogy a kuplungot csúsztatva induljon el a gép alattad, de a fordulatszám ne essen 9ezer alá. Érted?
Aksi zsírúj Varta 9 Ah.... szivatót használom, gázt nem húzom... nyek-nyek-nyek-nyek...b*szik indulni...
Ha van javallat jobb aksira azt megköszönném...
Kábeltesteléseket majd végignyálazom, töltést mérek, azt majd lesz valami....
thanx mindenkinek!
Fordulat 9500-on kb akkor adja le a legnagyobb teljesítményt a blokk!
Yamaha Xt125ös haver (Adrinxt125, vannak vidijei itt a vidik közt) sztrítfájterkedett, aztán leégette a gumiját, és ennek örömére összegyűlt egy kisebb társaság. :)
Motorozni is motoroztam, de most csak 30kmt, mert a fázásnak egy olyan szintjére jutottam el hogy már koncentrálni sem tudtam a vezetésre, szal inkább hazajöttem :D
Ma is motoroztál?:D
Állsz egyesben, kuplung behúzva. Gáz addig hogy 8-9 között legyen legalább a fordulat, és úgy rajtolsz, hogy a kuplungot csúsztatva induljon el a gép alattad, de a fordulatszám ne essen 9ezer alá. Érted?