de most közvetlen fenyegetés érte az egész szervezést,és nem 1-2 szakaszon mint pl tavaly,hanem az egész mauritániai ottlétük fenyegetés alatt lett volna,akármennyire sajnálom én megértem a döntést
az igazi ok hogy x hete kinyírtak 6 francia turistát és nem akarják odaengedni a versenyzőket. helyileg nemtom merre van ez de 9 szakaszt kellene itt teljesíteniük
én így képzelem el,asszem egyszerűbb is a beszerelése emiatt,de lehet hülyeségeket beszélek
dízeleknél megemeli a turbónyomást,több olajat fecskendez be,stb tökétlenebb az égés,nagyobb a turbóterhelés,több a korom,az meg összecsesz mindent,kokszol
gyorsulási versenyen láttam 1x egy 1.9 tdi seat ibizát.Az 210 lóra volt felnyomva,és kibaszottul nagy nyomatéka volt.Namost inkább legyen ugyanennyi ccm-ben gyengébb benzinkocsim,de nemkell annyit várni míg bemelexik,nemrángat,milliószor jobb a benzin hangja,és nem füstöl úgy mint 1 vonat...
Amúgymeg az 1.9 tdi ket nem a 2.0 benzinekkel kellene hasonlítani hanem a turbós benzinmotorokkal.Úgylenne igazságos.Éshát 1 subaru impreza.......
egy kis dobozka ami kikerüli az elektronikát,tehát nem azon változtatsz
sok autóban rejlik egy kis kiaknázatlan erő,de minden gyári elektronika optimálisra van beállítva
azelőtt a debileken csak röhögni tudok,aki 40-50 ezres szar pboxot meg chipet cserél az új több millás dízeljében és csodálkozik,ha pár 10000 km után beszarik a turbó,adagoló,csúcsok,stb
Bár ez télleg jól megy
dízeleknél megemeli a turbónyomást,több olajat fecskendez be,stb tökétlenebb az égés,nagyobb a turbóterhelés,több a korom,az meg összecsesz mindent,kokszol
Amúgymeg az 1.9 tdi ket nem a 2.0 benzinekkel kellene hasonlítani hanem a turbós benzinmotorokkal.Úgylenne igazságos.Éshát 1 subaru impreza.......
sok autóban rejlik egy kis kiaknázatlan erő,de minden gyári elektronika optimálisra van beállítva
azelőtt a debileken csak röhögni tudok,aki 40-50 ezres szar pboxot meg chipet cserél az új több millás dízeljében és csodálkozik,ha pár 10000 km után beszarik a turbó,adagoló,csúcsok,stb