Ha sokat fogod önindítózni, akkor beköpi a gyertyát, és aztán lehet emelgetni a tankot. Utána lefog merülni az akksi. Mostanában nekem is volt részem ilyenben
Szerintem ha beindul, utána zárd el a benzincsapot, és járasd ki a benzint! Könnyeben is fog utána indulni...
Nekem azért nem szokott az aprilia elindulni, mert nem elég friss benzint kap... MOst vagy ahogy Zotya mondta a gyertyánál öntesz bele kis benzint, vagy leveszed a poerlasztó tetejét pl, kihúzod a úbert, és ott! Azért egy 10-15 ml-t legalább itt... De a legjobb megoldás a karbi szétszed, kipucol, visszatesz, telefolyat friss benzinnel, szivító rá, és pöcc-röff...
Nem kiszárad a henger(hizsen ha kiszáradna, azt nyáron méginkább csinálná) hanem a hengerfalon lévő olajfilm kissé emulzióba megy a párával, és így már szinte semmit nem ken, amig ez a zacc ki nem jön, addig nehezebben forog.
Ok, hogy nem tőlem kérdezted, de én azt tapapsztaltam, hogy a napokban nem csak a hideg, hanem a párás levegő miattis nehezebben indul a mocc.
Hagyományos berugós-szivatós gépet ilyenkor úgy kell indítani, hogy full szivatóval, zárt gázon gyujtás nélkül rá kell rugni párat, utána kevesebb szivatóval gyujtással beindítani. Ilenkor meg lehetfigyelni, hjogy az első 2-3 rugás alatt sokkal nehezebben fordul át a motor, de amikor megkapja a kenést a többletbenzin miatt, akkor már sokkal könnyebben. Ennek egyrészt a pára, másrészt az olaj viszkozitása a magyarázata.
Ha semmiképpen nem tudod beindítani, befoghatod a légszűrő nyílását, vagy fújhatsz bele motorindító sprét, benzinkúton árulják, kb 1 rugó.
kiszokott száradni a henger, nekem is sokat csinálta tavaly, pedig garázsba volt. elöször olajat fecskendeztem bele, tekertettem, utána meg egy kis benzint. de mostanába mindig beindul
gyertyát nézhetnél valami téliesebb időre valót. a hőértékkel kellene játszani, b
r ahogy mondod nem sokat használod majd.. pl nekem tegnap nem indult az összes henger ebbe na gecihidegben, fél perc után kezdtek rá csak ők is. eleve benyó va na karbiban ami könyebben párolog, ergo hamarabb eljegesedik a karbi, nekem van négy ugyeneked egy ami hát..plusz lehet hogy annyira hideg van meg szegény a keverék hogy ezek miatt. sőt szinte bizti.
bőrruhára ajánlom a méhviaszt... Bőr-boltban az ápoló termékek között ottvan tutira. Gazdaságos kiszerelés minden :)
Na de komolyan, szerintem ennél frankóbb cucc nincsen, lekened vele a bőrruhát, pár nap alatt beszívja, és olyan lesz mint a babapopsi :) Impregnáló, regeneráló, frissíti a színét, na meg az orromat is tisztíccsa. Tiszta haszon.
lemeríti az aksit
Önts bele a hengerbe egy kis benzint fecskendővel.
Megnekérdezd hány milit, egy keveset
Ha beindul akkor ott a pont ha nem akkor keresd a hibát máshol...
a szitu:
a mocim kint áll a -5 fokba. kéthete nem mentem vele sehova, ma kiakartam vinni a garázsba mamámhoz. de nem indul be. jah a nyári fúvókázás van benne én arra gyanakszom. +5 fokba még elindult. lézezik hogy az a 10 fok különbség már sok neki, és ha sokat önindítőzom az tehet valami nagyobb kárt benne?
Szerintem a ruhát nem csak télen kell ápolni, hanem nyáron inkább... Télen egszer lekened valamivel oszt szevasz tavaszig. Egyébként okosat nem tudok, még én sem kentem rá semmit. Majd aki kijavítja megkérdezem mivel kellene ápolni...
HEhe énis olyat vettem... Nekem mondjuk kcisit fura, pláne, hogy akkora az eleje, hogy a váltókaron rendesen kellett felfele állítani, hogy beférjen alá a lábam Egyébként a régi Forma Street -el szemben hátrány, hogy ilyen kemény... Persze, esésnél nagy haszna lenne, de ebben nem érzem úgy a váltót, abban szinte éreztem, hogy beakad a fokozat Valami 29000 volt... Azthsizem ennyiért nem igen kapsz sokkal jobbat... (akinek van 39000 -e rá, annak meg ajánlom az Alpinestart )
Ez a racer feliratos dettó ugyanaz mint amit a shoxban kapsz valami Trace néven (ilyen van nekem).
Az a vicces hogy ezt a csizmát (ugyanezt) még legalább három fantázianévvel forgalmazza három kül. cég :D
Egyébként nekem esett rá ebben a "gagyi" csizmában a motor a lábamra, és meg sem éreztem. Viszont mivel sokat szoktam benne járni, megrepedt a bőr a hajlásoknál...
Szerintem ha beindul, utána zárd el a benzincsapot, és járasd ki a benzint! Könnyeben is fog utána indulni...
Hagyományos berugós-szivatós gépet ilyenkor úgy kell indítani, hogy full szivatóval, zárt gázon gyujtás nélkül rá kell rugni párat, utána kevesebb szivatóval gyujtással beindítani. Ilenkor meg lehetfigyelni, hjogy az első 2-3 rugás alatt sokkal nehezebben fordul át a motor, de amikor megkapja a kenést a többletbenzin miatt, akkor már sokkal könnyebben. Ennek egyrészt a pára, másrészt az olaj viszkozitása a magyarázata.
Ha semmiképpen nem tudod beindítani, befoghatod a légszűrő nyílását, vagy fújhatsz bele motorindító sprét, benzinkúton árulják, kb 1 rugó.
r ahogy mondod nem sokat használod majd.. pl nekem tegnap nem indult az összes henger ebbe na gecihidegben, fél perc után kezdtek rá csak ők is. eleve benyó va na karbiban ami könyebben párolog, ergo hamarabb eljegesedik a karbi, nekem van négy ugyeneked egy ami hát..plusz lehet hogy annyira hideg van meg szegény a keverék hogy ezek miatt. sőt szinte bizti.
Na de komolyan, szerintem ennél frankóbb cucc nincsen, lekened vele a bőrruhát, pár nap alatt beszívja, és olyan lesz mint a babapopsi :) Impregnáló, regeneráló, frissíti a színét, na meg az orromat is tisztíccsa. Tiszta haszon.
akkor lehet az lesz. már bikakábellel csináltam pont az akksi miatt.
de álló helyzetbe mi baja lehet? jah és szikra van :)
Önts bele a hengerbe egy kis benzint fecskendővel.
Megnekérdezd hány milit, egy keveset
Ha beindul akkor ott a pont ha nem akkor keresd a hibát máshol...
a szitu:
a mocim kint áll a -5 fokba. kéthete nem mentem vele sehova, ma kiakartam vinni a garázsba mamámhoz. de nem indul be. jah a nyári fúvókázás van benne én arra gyanakszom. +5 fokba még elindult. lézezik hogy az a 10 fok különbség már sok neki, és ha sokat önindítőzom az tehet valami nagyobb kárt benne?
ti a bőrruhát hogy/mivel szoktátok leápolni télre?
Az a vicces hogy ezt a csizmát (ugyanezt) még legalább három fantázianévvel forgalmazza három kül. cég :D
Egyébként nekem esett rá ebben a "gagyi" csizmában a motor a lábamra, és meg sem éreztem. Viszont mivel sokat szoktam benne járni, megrepedt a bőr a hajlásoknál...