Mz-sek előtt le a kalappal emlékszem amikor először voltam euroringen még a hondával ugy kerültek ki mintha áltam volna
nem is értettem,néztem körbe hogy mi zörög a motoromon,erre megelőz egy emzé
Utána sokat lehetett tölük tanulni...
a 47 nem olyan gyors idő. főleg nem ha vki jól kezeli mondjuk az Rs-ét.
semmi kétségem viszont afelöl hogy az Mz-sek eleje elég jól mennek ha megnézzük hogy kb. 20 éves motorral mennek és 20LE vel.
én nem oltok soha:) feljövök és pofázok hüyeségeket...
neked sikerült 2 órán belül elkapatnod magad a rendőrrel és utána még összetörni fábián motorját?
Akkor esélyesen elég, aha kiveszed a blokkot, leveszed a hengert, kimosod benzinnel a kartert, kifuvatod fejrefordítva kompresszorral, úgy, hogy közben folyamatosan forgatod a főtengelyt. Ha nagyon lelkiismeretes akarsz lenni, kivheted a fütengelyszimeringeket is, és onnan is megfúvathatod. Utána beszögelsz egy új dugószettet, ha kell megfuratod, de ha nem kaszabolt, és mégbőven látszanak az előző hónolás nyomai, tehetsz bele simán új dugót, így eladhatod tökéletes állaptban is. Persze meg kellene találni a detonálás okát, mert azt magától nem fogja abbahagyni, nem rávaló hengerfej, szar benzin(kis oktánszámú) nem belevaló gyertya, eldugult karbi ilyesmi okozza.
thai. hát még edzegettem a karacséknál kicsit, akkor még elment a térdem, de pár hónapja alig tudtam ráállni, és most remélem okés lesz. csak közben felmentem 100kiló fölé. szal fosság van. de török még szét pár arcot a ringben efelől nincs kétségem, csak lehet most már nehézsúlyban.
Köszönöm a bizalmat, de sajna nem vagyok nagy guru, csak ahoz értek, amilyen volt már nekem is, vagy amiből már valamiért többet is szereltem, pölö minarelli bolkk(aprilia, tzr, stb) sutyuki rg,, honda mb-mbx, Yamaha rd, és néhány robogó, és persze a simsonok, ezek hez értek némileg, a többihez nem,mert nem vagyok szerelő, csak hobbista.
De, hogy kérdésedre is válaszoljak:
Jó lenne tudni, hogy mitől likadt ki a dugó, és egyéltalén hol, A tetején, vagy az oldalán? Mehanikai sérülés? Vagy detonáció keltette szúróláng, ami miatt a a lik keletkezett? Ehez látni kellene, de mivel tele vagyok mint a déli busz, kb január végéig, valamint nincs sem gyakorlatom, sem szervízmanuálom rotax blokkokhoz, ezért nem lenne becsületes, ha elvállalnám, pláne, hogy van itt, pár szaki, akik velem ellentétben remekül értenek ehez a tipushoz, tehát megköszönve a megtisztelő bizalmat, az ajánlatodat köszönettel visza kell sajnos utasítanom.
Viszont annyit tudok mondani, hogy ha mehanikai sérülés okozta a dugó kilukadását, akkor a luk széle éles, törés szerű,annak álltalában valami idegen fémdarab az oka, bepotyogott alátét, elszabadult alsó görgő, ilyesmi, ilyenkor a hengerfej is tele van benyomódásokkal, ahogy a dugó odapréselte a fémreszeléket.
Ha viszont olvadt a luk széle, akkor tutira detonált a motor, valószínüleg nem is kicsit, ennek több oka is lehet, durván elállítódott karbi, vagy gyujtás, nem megfelelő hőértékű gyertya.
Sajnálom, hogy érdemben nem tudok segíteni.
ja mond a zoli, iwiwen asszem ismerősöm is. de mostanság az egyetem miatt nem jártam edzeni nagyon, meg márciusban egy meccsen eltörtem a kjezem (de végignyomtam ) aztán most meg a térdem szar.
adamfzr! a bunyós képeden a háttérben nem BOOSTER Z" szerepel? mert akkor lehet hogy ismerjük egymást... bánhegyi zoli? cinkota? ezek mondanak valamit?
Emzoli te egy jó csávó vagy, nem nyalásként, csak komolyan.
Hozzáértő vagy, megértő és jóságos :))))) viccen kívül, több ilyen csávóra lenne szüksége ennek a fórumnak.
na skacok eladó sok jó cucc Pályaidom 45.000 Arrow rendszer 53.000 160-as polini 35.000 gyári idomazt 30.000 RS lámpa 25.000 vannak lánckerek is azok 3500/db
nem is értettem,néztem körbe hogy mi zörög a motoromon,erre megelőz egy emzé
Utána sokat lehetett tölük tanulni...