Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért ragad meg vertexel mert rosszul karburál a mocid
Tegnap voltam én is az italmondoba Kb. ugyanezt mondták nekem is, hogy nem a Vertex szar, hanem mindenki szarul rakta össze... Jah, mondom boccs
Az jó lenne mert most érdekelne egy dugó is....meg a válltáska!Am köszi a segítséget!
mi kell? hátha tudunk segíteni és mi olcsobban tudjuk azért a dolgokat adni
http://motorsport.wplanet.hu/i...
Itt nézegettem de nem találtam Am az Aprilia válltáska lenne az de sehol se találom!Nagyon megköszönném ha tudnál segíteni!
Valahogy tuti lehet azon az oldalon ahol találtál...linkeld be...
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy lehet rendelni cuccokat az Aprilia-tól?Mármint hivatalos kereskedéstől mert a neten találtam egy-két cuccot de nincs ott a rendelés !Help pls!
ha már így szóbakerült , ma láttam egy halott rókát az egyetemtől egy saroknyira.. beztos valaki sokat srtesszelt valami ZH miatt.
Na mi a hányás van lányok?
köszi az okosságot :) esetleg ha errejársz és készlesz a mocc bekarburálhatnád :)
Fúvókázni úgy kell, hogy a vélhetően kicsit nagy irányából mész lefelé, és nem fordítva. A tűsfúvóka keverőcsövét akkor kellene cserélni, ha vagy a kiegyenlítés nem stimmelne már a fúvókához(pölö, egy eredetileg 80-as fúfókéhoz tervezett keverőcsőbe 120-as fúvóka), vagy főfúvóka áteresztése megközelítené a tűsfúvókáét. A részterhelés szabályozásához általában elég csak egy más kúposságú tű, viszont hogy ne legyen eccerű az élet, van cég, aki nagyon más tűhöz, már másik keverőcsövet is ajánl.
Én úgy hallottam versenyszakiktól, hogy először a teligázas üzemmódot szokták beállítani, és utána a részterhelést, ami logikus, hiszen van egy átmeneti tartomány a részterhelés, és a teligáz között,ahol kb mindkető hasonló arányban befolyásolja a keverékképzést, és ugyi a biciglik -a nem nagyon elkeveseltetett állapottól eltekintve- nagyobb terhelésen szoktak megakadni. Magyarán, ha már a főfuvi méret stimmel, akkor feltehetően teligázon nem lesz baja, lehet bele megfelelő tűt keresni, olyat, ami a legnagyobb gyorsulást adja kb félgázról.
Amit összehadováltam, azt értelmesebb formában megtalálhatod itt
" A nagyobb motorteljesítmény miatt ajánlott volna a teljes fúvókázást átalakítani. Nem csak a főfúvóka méretét, hanem a tűt és a tűsfúvókát is cserélni kellene, hiszen az határozza meg a részterheléshez tartozó keverékképzést. A fófúvóka (szinte) csak a véggázhoz szabályozza a benzin mennyiségét."

szintén nem magamtól. én meg csak itt okosodok, szóval kéne cserélnem mindent a karbiba. Hát fasza :) valaki mondjon már igazságot mert én már nem tom mivan.
elég ha főfűvókát cserélünk 128asról +5nyárra +10télre, vagy télleg a tűsfúvókát vagy a tűt is cserélni kéne?
Ugyan még nem csekkoltam le a dugót,de az előző tulaj saját elmondása szerint egy gyűrűs lapos tetejűt tett bele. Majd utánajárok ennek,kösz a választ! Ha aktuális lesz akkor kereslek hengerfej ügyben!
nem ahhoz valo,annak a kialakítása nem passzol a lapos dugóhoz.összelehet biztos rakni csak kérdéses van-e értelme.inkább vegyél akkor egy 200H-s hengerfejet,és mindjárt kerek a történet.
Itt találsz is hengerfejet meg sok egyéb cuccot.
sima (200G) hengerfejhez nem gond a lapos dugó?
mitoba meg wössnert érdemes venni ugyemlékszem az eggyűrűs lapos dugoja talán 20párezer forint,mégiscsak egy kovácsolt dugo.sp hengerembe nekem az megy
az igazság ott van valahol :D
Tudom, menjek a g"cibe a simsonnal, de a német tuning manufakturák többsége, a durvábban tuningolt 20 pacal körüli hengereket szintén asso dugóval adják, nyilván nem véletlenül.
az elején azt hittem ezt a szöveget te írod. mondom mi a fasz agyadra ment valami teljesen
de attól még 25-ösnél is lehetnek ilyen problémák
nekem nem az ujnak lett baja hanem a réginek az 50-esnek
tiszta szégyen... pedig mennyire gondlkoztam egy új rs-en..
én nem szeretnék hozzászólni csak annyit hogy az enyém szeptemberben lett felújítva Italmondotol lett rendelve a vertex és azóta már megragadt 2611km-el. csak ennyit szerettem volna
"A "szar" szériás dugók elmélete téves. A dugattyú cseréjekor a gyárilag előírt beállításokat el kell végezni mint már előzőleg írtam. Az esetek 99.9%-ban szerelési hiba okozza az újbóli meghibásodást. A 15 év alatt összesen 2db gyári hibás dugattyúval találkoztam e két cég termékei között, 1-1 arányban! Az Asso-nál csomagolási hibából eredő sérülés volt amit még időben észrevettünk, a Vertexnél pedig 0,05 mm-rel nagyobb volt a kúposság, hidegen kicsit hangosabb volt a motor. A hőtágulással biztosan nincs gond egyiknél sem

Cserven Tibor szakmai referens
Italmondo Bt"

akkor télleg nem vágom miért állt meg mindenkinél a vertex :D
gyutee

Nekem 93 ezer Ft ba volt a forgalomba helyezés, ebben benne van minden! de én májusba csinálltam!