Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt én is most kezdtem:)
énis most kezdem majd a kocsit kell télre is vmi
vagy na nagy A-t akartam de az ienkor nicns is cska kocsi lehet dehülyevgayok
netán a1?:)
ép semi (ha jol látom) na nekemmeg menem is kel kreszre hali
ügyesvagy nagyon(megveregetés)
miatéma skacok:P
én meg eddigis voltam
énis
na vagyok már énis
csőőőő
Dragracer nem te szoktál járni Örsre gyúrni?
Nekem 180-as a gyári méretem, mégis nagyrészt 190-essel járok pályán, mert abból több van. Pályagumiknál nincs különbség a 180-190 között dönthetőségben. Utcai sokkal laposabb, ott szar a 190-es kanyarogni.
Köszönöm Mikey, legalább úgynézki aki értelmesen elolvasta amit írtam, az nem egyből kicsavarta, hanem megfogta a lényeget.
Scoe,
te nagyon nem értetted miről beszélek, de ezzel semmi baj nincs. Nem mondtam hogy bárkinak beszívva kéne vezetnie, sőt. (ha legalizálnánk, akkor sem kéne engedni a vezetés közbeni szívást), csak megemlítettem hogy igenis lehet vezetni úgy (és ez még mocskosul nem azt jelenti, hogy én így szoktam... csak hogyismondjam volt már benne részem, akár passzív módon is.)
Na mind1, félreértetted amit mondtam, mert csak azt láttad meg benne ami idegel, a lényeget meg nem. hidd el nem mondtam nagy hülyeséget, na de innentől OFF-
nahh az meg főleg a legjobb megnézném vki 1 olyannal menne fel 1 pályára
van má 400as.
a börruhába azé férjmajd bele 2008ban
kelni
tyt neked nincs ki a faszod a kreatinnal? h reggel mindig ugy kell kellni h fél liter szart kell letolni a torkodon, maltodextrintől már hányok kb.... utálom a feltöltést.
nahh még mindig ez a gumi a legjobb a 300-as avon az kell pályára és kész
Mi ez az aha b.szki?
Én soha nem raknék 190-es gummát a motoromra....
a 180 is elég széles
Aha
Konklúzió: utcára vagánykodni jó a szélesebb mert dögösebben néz ki, pályázni meg keskenyebb kell h jobban dönthess